Skoči na vsebino

Menjava Motorja 323c

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem zasledil eno ma?ino od kie sephie 1.8 ?isto poceni, bi mi en zrihtal ker je skotal avto(motor ostal celi), pa me zanima ?e pa?e ma?ina na nosilce v mazdo 323c.Menjalnik vem da pa?e gor, zato me zanima kaj vse bi ?e moral zamenjati in ali pa?e ra?unalnik od kie direktno na mazdo, ali je potrebno prevezati vse.

 

Nujno rabim ?imprej .

 

Lp :unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hum, nisem ravno nek poznavalec avtov (v tem sem mogo?e zdaj ?ele vajenec), ampak kolikor sem sli?al, imajo kie baje Mazdine motorje. Tako da bi mogo?e celo ustrezal kot ulit.

 

Sicer pa, ?e ne pa?e, se bo pa ?e spasalo tako, kot se bo motor prosil sam. ;)

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

Sam preglej nosilce kake ima Kia.....Mislim da so problemi z nosilci, namre? ne pa?ejo na mazdino ogrodje....

 

Sicer pa ne me za sveto vzet.....

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Mislim, da bi bilo najbolje, da vpra?a? na servisu Interclass Cars d.o.o. v Ljubljani. Oni servisirajo tako Mazde kot Kie in ti bodo lahko povedali iz prve roke a se to da enostavno narest ali bodo problemi.

33112_1.png

Napisano

Smo mel Sephio 1.6 in je bil motor identi?en mojmu v MX 3 razen pokrov ventilov, kjer ni pisal mazda, nosilci pa so bili totalno razli?ni ?e zaradi tega ker ima sephia ve?ji motorni prostor.

 

Kaj pa ?e uporabi? nosilce iz tvojga motorja?

Napisano

En pamaeten razlog zakaj bi se sploh tega lotil ???? :ne vem: :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

da bi avto bolj letel.Samo je potem vpra?ljiva kvaliteta kiinih materialov v motorju.Sem si premislil in ne bom menjal.Druga?e pa 1.8 za 323c je zelo te?ko dobiti.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Letijo pa letala, ?e se ne motim. :D:D:D

 

Bolj? da si najed? kak mazdin motor 1.0 al pa 2.0 bo bolj zanesljivo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jej fantje, tukaj se pa vidi, da nobeden od vas ni imel 1.8 motorja od KIE.

 

Motorji so zelo vzdr?ljivi brez nejmanj?ih te?av - moje izku?nje in izku?nje ostalih lastnikov Clarusov in Sephij z motorji 1.8.

 

Glede na to da je Clarus precej te?ek (skoraj 1400kg) in velik avto (4,76m) je tovarni?ki pospe?ek 10,5s/100km/h zelo dober. Tudi elasti?nost motorja in poraba (moja je bila povpre?no 8,5l/100km) je nadvse zgledna tako, da ne vidim razloga zakaj ne bi menjal razen ?e ni predrago.

33112_1.png

Napisano

Jej fantje, tukaj se pa vidi, da nobeden od vas ni imel 1.8 motorja od KIE.

 

Motorji so zelo vzdr?ljivi brez nejmanj?ih te?av - moje izku?nje in izku?nje ostalih lastnikov Clarusov in Sephij z motorji 1.8.

 

Glede na to da je Clarus precej te?ek (skoraj 1400kg) in velik avto (4,76m) je tovarni?ki pospe?ek 10,5s/100km/h zelo dober. Tudi elasti?nost motorja in poraba (moja je bila povpre?no 8,5l/100km) je nadvse zgledna tako, da ne vidim razloga zakaj ne bi menjal razen ?e ni predrago.

:angry: Oprosti si ti kdaj vozil mazdo 626 1.8 16V(105 km) letnik 91 ? Sicer ima samo 1200 kil, vo?nja z tem motorjem je ?isto ok, pospe?ki zadovoljivi, poraba sploh ok, vzdr?ljivost(fotrova ima zdej ?e ?ez 300 kkm) deluje pa bp. Tako da tud mazdin-fordov 1.8 16Vmotor je povsem ok. :)

 

Povrh tega pa je potem potrebno za dele motorja treba na KIA servis ostale pa na

mazdo :blink: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

:angry: Oprosti si ti kdaj vozil mazdo 626 1.8 16V(105 km) letnik 91 ? Sicer ima samo 1200 kil, vo?nja z tem motorjem je ?isto ok, pospe?ki zadovoljivi, poraba sploh ok, vzdr?ljivost(fotrova ima zdej ?e ?ez 300 kkm) deluje pa bp. Tako da tud mazdin-fordov 1.8 16Vmotor je povsem ok.  :)

 

Povrh tega pa je potem potrebno za dele motorja treba na KIA servis ostale pa na

mazdo :blink: .

Malo si pozabil, da je Torstorm napisal, da je na?el motor, ki naj bi bil ?isto poceni.

 

Jaz sem samo povedal, da te?av ni tudi ?e pi?e gor KIA in da tisto kar Korej?ki naredijo ni nujno slabo. Itak pobirajo tehnologijo od Japoncev tako kot so Japonci neko? od zahodnjakov.

 

Predvsem je na raznoraznih avtomobilskih forumih pa? preve? stereotipov glede kakovosti Korej?kov, ?ehov, ipd. Vsi prisegajo na nevem kak?ne evropske in japonske znamke in sploh ne vidijo, da jih bodo Korej?ki in verjetno neko? tudi Kitaj?ki prehiteli po desni tako po kakovosti sploh pa po ceni.

 

Recimo Hyundai ?e danes sodi v vrh lestvic kakovosti in vzdr?ljivosti in tudi oblik (coupe, nova Sonata, nova Elantra). Isto velja tudi za KIO (Sorento, Cerato) in pa tudi za Daewoo, Ssangyong in tudi Samsung. Vsi na?teti skokovito pove?ujejo prodajo medtem pa so ostali proizvajalci v precej?nji recesiji razen redkih izjem.

 

?eprav sem zdaj Mazda? pa vseeno vem, da na tem svetu ne obstajajo samo Mazde in da marsikdo zna narediti dobro vozilo ?etudi ni Japonsko ali pa Evropsko.

 

:D:D

 

p.s. ?e ni preve? kilometrov na motorju bo ta pre?ivel avtomobil brez, da bi bilo potrebno karkoli menjati ;) in iskati rezervne dele na KIJi, ?eprav imajo servis na vsakem vogalu.

33112_1.png

Napisano

aha, ok.saj tudi kie z 1.5 motorjem so vzdr?ljive.Bom videl kako bo s tem, samo za ra?unalnik ho?e imeti tisti isto kot za ma?ino, pa je potem ?e predrago.Sem se odlo?il da ne bom menjal.Edino kaj bi rad , da bi imel tudi zadaj diske.

Da ne bom odpiral nove teme, od katerih modelov in avtov bi pasali deli na mojo mazdo da bi zadaj bobne zamenjal za diske, menjal pa bi celo pesto ali kako se temu ?e re?e. :blink:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ok, jaz nisem mislil in niti ne mislim, da so ostale filme zani?, samo tudi ?e je poceni za sabo potegne marsikaj in potem ni ve? poceni, potem pa ima? ?e probleme. Kateri dohtar ti bo re?eval zadeve, ki so dejansko z vseh vetrov ?

 

Zadnji diski, jaz imam doma kompletno zadnjo premo od xedosa 6, z diski, pesti, rokami, cilindri, senzorji abs-a in pletenico ro?ne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok mislim da ste malo za?li s teme......Fant je spra?eval ?e bi lahko ta motor dal v mazdo.....ne pa kaj je kul, kaj vle?e, kaj manj kuri....najbr? je ?e sam premislil in pretehtal situacijo, zdej ga pa samo zanima ?e pa?e al ne......as easy as that!!

 

 

No hardt feelings guys........ :D:D

 

 

LP dAVid

Feel free....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.