Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

...zra?ni filter sem sam ?e zamenjal in nazadnje in je cukal :ne vem: ...?portnega bom tudi notri dal pa naj se mal dere, ma? kak?no fotko kako si to porihtal pod havbo in kolk te je vse skupaj pri?lo?

Napisano

baje je MAF (merilec pretoka) zlo redek problem pri mazdah, da je filter tolko zapacan je tud malo tak...

 

je pa lahko pri vsakem avtu razli?no.. mo?ni tud npr. kabli, sve?ke...

Napisano

Popravek:

Isti kurac je... O?itno je bil dopoldne ?e dobre volje zve?er je pa isto. :angry:

 

@Grega_: Hja ta filter, ki sem ga kupil jaz je za v ?katlo. Se pravi se ni? ne vidi in ni? ne dere (ok mogo? kak?en dB ve?). Samo ve? pretoka ima. Ko?tal je 12 jurjev v A3M pa en mesec ?akanja. :D

Za CAI pa sploh ne vem, ?e je kit za ta avto. Ampak zaenkrat se niti ne obremenjujem...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

@vuk:

 

optike nisem delal, ker mi je vulkanizer rekel da zaradi optike nebi smelo tresti.

 

Trese pa ?edalje bolj. Na za?etku mi ni tako zelo treslo. Sedaj pa vse bolj se ob?uti to.

 

Bom ?el v ponedeljek na optiko pa bom videl. Samo vseeno mislim da je nekaj drugo krivo.

 

Jop!

 

Mazde 6 imajo serijsko gresko na utorni gredi volana. Le ta je iz neke plastike in mazana s posebno mastjo. Scasoma se ta mast "izgubi" in nastane zracnost, ki povzroca to tresenje :( .

 

Naj ti na servisu to utorno gred na novo namazejo (imajo boljso mast kot je serijska) in tresenje bo izginilo.

 

:cheers:

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Jop!

 

Mazde 6 imajo serijsko gresko na utorni gredi volana. Le ta je iz neke plastike in mazana s posebno mastjo. Scasoma se ta mast "izgubi" in nastane zracnost, ki povzroca to tresenje :( .

 

Naj ti na servisu to utorno gred na novo namazejo (imajo boljso mast kot je serijska) in tresenje bo izginilo.

 

:cheers:

 

grem jutri na servis naj pogledajo to.

 

Jaz sem sedaj sumil ?e nosilce motorja.

Napisano

Symon pa si preveril, da nima? kje kak?ne cevke po?ene ali snete, ker tole kar si napisal ne di?i na napako v elektriki. :ne vem:

 

?e pa je to kak?na druga?na napaka, kot si jo omenjal lanskega septembra pa napi?i kako ti cuka oziroma kdaj to po?ne - pri niskih obratih, pri pospe?evanju, zaviranju z motorjem ipd??

33112_1.png

Napisano

Cuka ko pospe?im pri nizkih obratih. Ampak prvi pogoj mora biti totalna vlaga (de? ali fajn megla). Pozimi ni cukalo ni?. Recimo imam v drugi pred kri?i??em in se skoraj ustavim in potem peljem naprej ker je cesta frej za?ne trokirati. Bolj ko pritisnem gas bolj trokira. Pogosto se to zgodi tudi, ?e imam v ?etrti ali peti in manj?a hitrost pa probam pospe?iti. Skratka takrat ko se avto malo bolj napreza. Trokira pa res tako blesavo ej. Tko nekaj ?asa ful ?udn pol pa cukne in je spet vse v redu. Nadle?no je, saj ni drugega. ?e bi bilo kriti?no bi ?e crnilo ampak vsi vemo, da japonci prej zgnijejo, kot jih pa motor izda. :bravo:

Napisano

OK - tole, kar si zdaj napisal je velika verjetnost, da ti res nagaja elektrika. Te?ava bi znala biti v v?igalnih tuljavah, ki so ?e oslabele in ne dajejo tako visoke napetosti, da bi na sve?kah presko?ila dovolj mo?na iskra.

 

Namre?, ko stopi? pri niskih obratih po gasu zalije? bate z bogato me?anico goriva in ?e iskra ni dovolj mo?na enostavno kratkosti?no presko?i preko goriva, ki je ?e na anodi sve?ke in ga ne v?ge, zato motor lahko izgubi enega od v?igalnih taktov in "kolcne".

 

Nekaj podobnega se dogaja tudi ?e imajo sve?ke nepravilen razmak na anodi - ?e par desetink milimetra prevelik ali premajhen razmak lahko isto povzro?a nepravilnosti pri v?igu goriva.

 

Seveda pa ne pozabi na kable. Da pa ne bo? takoj menjal kable, samo tiste dele kablov, ki so najblji?i kovinskim delom motorja za??iti s kak?nim temperaturno bolj obstojnim silikonom, ki bo prepre?il morebitno prebijanje ?e posebej, ?e se ti to dogaja v vla?nem vremenu.

33112_1.png

Napisano

Samo take simptome sem imel tudi jaz na Coupeju, pri f-ki jih pa ni, no je pa res da ima oz. naj bi imela :) f-ka 100k manj prevo?enih. Samo ne vem, motorji so tako ali tako ?isto enaki.

Napisano

Kaj pa je za?ela delat 323BG, lepo se pelje? pa ji kar mo? vzame sredi lepega jo zadu?i nikam ne gre, pohodi? gas do konca ?aka? in nato naenkrat bum (Turbo efekt) in spet normalno dalje ..... Kaj bi to bilo? <_<

Napisano

Ampak priznaj, ob?utek je pa fenomenalen! :bravo:

 

 

To je res, po drugi strani pa neprijetno ko neve? kdaj mu bo vzelo mo? in ga za?elo du?it, potem pa spet Turbo :bravo:

Lahko pa da je pupma za benz?

Napisano

preveri malo filter za benz!!!

 

men je tud pr prej?nem avtu moril k sm pohodu gas!!!

Pol pa je potegnu al pa sm se js nategnu k sm mislu da bo avto potegnu :hohoho:

 

no zamenjaj filter bncinski pa parkrat zavergli avto brez filtra da spere? umazanijo iz cevk pol pa probi!!!

Nekje mor? za?et iskat in odpravljat morebitne krivce za to napako!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e bil menjan, kakor tudi sve?ke... Bomo vidli, mislim da je pumpa, ker je ?e enkrat zatajila, sedaj pa se ji na trenutke mogo?e ne da vrtet :)

Napisano

Ni ve? Turbo efekta, avtek spet deluje, elektronika v razdelilcu v?iga je bila pokvarjena.... Tak da hvala wiperboy za tvojo pomo?, se sli?iva... :bravo::danzoman:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No, da se ?e malo spet javim v tej temi. V glavnem, avto sem imel na kar velikem servisu, med ostalim so mi spredaj menjali kon?nika, le?aja in obnovili peste, kajti nova pesta stane cca. 45k SIT, kar pa je malo preve? :blink:

 

avto ?e vedno trese pri pospe?evanju, sicer se je meja tresenja prestavila na vi?jo hitrost... danes mogo?e pride Bo?tjan do mene, pa bom mu "usput" rekel naj malo sproba Mazdo in pove kaj in kako, da re?imo ?e ta problem, avto je nemogo?e peljati nad 170km/h, to pa za mene ni zadovoljivo... saj vem, omejitve pa to, samo v?asih na AC je pa? treba stisnit do konca...

 

Lp

Napisano

No, da se ?e malo spet javim v tej temi. V glavnem, avto sem imel na kar velikem servisu, med ostalim so mi spredaj menjali kon?nika, le?aja in obnovili peste, kajti nova pesta stane cca. 45k SIT, kar pa je malo preve? :blink:

 

avto ?e vedno trese pri pospe?evanju, sicer se je meja tresenja prestavila na vi?jo hitrost... danes mogo?e pride Bo?tjan do mene, pa bom mu "usput" rekel naj malo sproba Mazdo in pove kaj in kako, da re?imo ?e ta problem, avto je nemogo?e peljati nad 170km/h, to pa za mene ni zadovoljivo... saj vem, omejitve pa to, samo v?asih na AC je pa? treba stisnit do konca...

 

Lp

 

?ist banalno... a si probu z drugimi plati??i ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

V?eraj sva se dobila z YavarYe X6V6, pa malo debatirava, tudi okoli tega tresenja, pa pravi, da te?ko, da so to plati??a... ma probal bom vse, pa bom videl kaj bo pomagalo in kaj ne...

 

Lp

Napisano

glede cukanja pri motorju...je kdo od vas ze poizkusil ocistiti razdelilno kapo? Namrec zelo pogosto so jezicki v razdelilni kapi oksidirani in tako iskra iz rotorja na te jezicke ne preskuje dobro :cheers:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.