Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

...zra?ni filter sem sam ?e zamenjal in nazadnje in je cukal :ne vem: ...?portnega bom tudi notri dal pa naj se mal dere, ma? kak?no fotko kako si to porihtal pod havbo in kolk te je vse skupaj pri?lo?

Napisano

baje je MAF (merilec pretoka) zlo redek problem pri mazdah, da je filter tolko zapacan je tud malo tak...

 

je pa lahko pri vsakem avtu razli?no.. mo?ni tud npr. kabli, sve?ke...

Napisano

Popravek:

Isti kurac je... O?itno je bil dopoldne ?e dobre volje zve?er je pa isto. :angry:

 

@Grega_: Hja ta filter, ki sem ga kupil jaz je za v ?katlo. Se pravi se ni? ne vidi in ni? ne dere (ok mogo? kak?en dB ve?). Samo ve? pretoka ima. Ko?tal je 12 jurjev v A3M pa en mesec ?akanja. :D

Za CAI pa sploh ne vem, ?e je kit za ta avto. Ampak zaenkrat se niti ne obremenjujem...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

@vuk:

 

optike nisem delal, ker mi je vulkanizer rekel da zaradi optike nebi smelo tresti.

 

Trese pa ?edalje bolj. Na za?etku mi ni tako zelo treslo. Sedaj pa vse bolj se ob?uti to.

 

Bom ?el v ponedeljek na optiko pa bom videl. Samo vseeno mislim da je nekaj drugo krivo.

 

Jop!

 

Mazde 6 imajo serijsko gresko na utorni gredi volana. Le ta je iz neke plastike in mazana s posebno mastjo. Scasoma se ta mast "izgubi" in nastane zracnost, ki povzroca to tresenje :( .

 

Naj ti na servisu to utorno gred na novo namazejo (imajo boljso mast kot je serijska) in tresenje bo izginilo.

 

:cheers:

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Jop!

 

Mazde 6 imajo serijsko gresko na utorni gredi volana. Le ta je iz neke plastike in mazana s posebno mastjo. Scasoma se ta mast "izgubi" in nastane zracnost, ki povzroca to tresenje :( .

 

Naj ti na servisu to utorno gred na novo namazejo (imajo boljso mast kot je serijska) in tresenje bo izginilo.

 

:cheers:

 

grem jutri na servis naj pogledajo to.

 

Jaz sem sedaj sumil ?e nosilce motorja.

Napisano

Symon pa si preveril, da nima? kje kak?ne cevke po?ene ali snete, ker tole kar si napisal ne di?i na napako v elektriki. :ne vem:

 

?e pa je to kak?na druga?na napaka, kot si jo omenjal lanskega septembra pa napi?i kako ti cuka oziroma kdaj to po?ne - pri niskih obratih, pri pospe?evanju, zaviranju z motorjem ipd??

33112_1.png

Napisano

Cuka ko pospe?im pri nizkih obratih. Ampak prvi pogoj mora biti totalna vlaga (de? ali fajn megla). Pozimi ni cukalo ni?. Recimo imam v drugi pred kri?i??em in se skoraj ustavim in potem peljem naprej ker je cesta frej za?ne trokirati. Bolj ko pritisnem gas bolj trokira. Pogosto se to zgodi tudi, ?e imam v ?etrti ali peti in manj?a hitrost pa probam pospe?iti. Skratka takrat ko se avto malo bolj napreza. Trokira pa res tako blesavo ej. Tko nekaj ?asa ful ?udn pol pa cukne in je spet vse v redu. Nadle?no je, saj ni drugega. ?e bi bilo kriti?no bi ?e crnilo ampak vsi vemo, da japonci prej zgnijejo, kot jih pa motor izda. :bravo:

Napisano

OK - tole, kar si zdaj napisal je velika verjetnost, da ti res nagaja elektrika. Te?ava bi znala biti v v?igalnih tuljavah, ki so ?e oslabele in ne dajejo tako visoke napetosti, da bi na sve?kah presko?ila dovolj mo?na iskra.

 

Namre?, ko stopi? pri niskih obratih po gasu zalije? bate z bogato me?anico goriva in ?e iskra ni dovolj mo?na enostavno kratkosti?no presko?i preko goriva, ki je ?e na anodi sve?ke in ga ne v?ge, zato motor lahko izgubi enega od v?igalnih taktov in "kolcne".

 

Nekaj podobnega se dogaja tudi ?e imajo sve?ke nepravilen razmak na anodi - ?e par desetink milimetra prevelik ali premajhen razmak lahko isto povzro?a nepravilnosti pri v?igu goriva.

 

Seveda pa ne pozabi na kable. Da pa ne bo? takoj menjal kable, samo tiste dele kablov, ki so najblji?i kovinskim delom motorja za??iti s kak?nim temperaturno bolj obstojnim silikonom, ki bo prepre?il morebitno prebijanje ?e posebej, ?e se ti to dogaja v vla?nem vremenu.

33112_1.png

Napisano

Samo take simptome sem imel tudi jaz na Coupeju, pri f-ki jih pa ni, no je pa res da ima oz. naj bi imela :) f-ka 100k manj prevo?enih. Samo ne vem, motorji so tako ali tako ?isto enaki.

Napisano

Kaj pa je za?ela delat 323BG, lepo se pelje? pa ji kar mo? vzame sredi lepega jo zadu?i nikam ne gre, pohodi? gas do konca ?aka? in nato naenkrat bum (Turbo efekt) in spet normalno dalje ..... Kaj bi to bilo? <_<

Napisano

Ampak priznaj, ob?utek je pa fenomenalen! :bravo:

 

 

To je res, po drugi strani pa neprijetno ko neve? kdaj mu bo vzelo mo? in ga za?elo du?it, potem pa spet Turbo :bravo:

Lahko pa da je pupma za benz?

Napisano

preveri malo filter za benz!!!

 

men je tud pr prej?nem avtu moril k sm pohodu gas!!!

Pol pa je potegnu al pa sm se js nategnu k sm mislu da bo avto potegnu :hohoho:

 

no zamenjaj filter bncinski pa parkrat zavergli avto brez filtra da spere? umazanijo iz cevk pol pa probi!!!

Nekje mor? za?et iskat in odpravljat morebitne krivce za to napako!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e bil menjan, kakor tudi sve?ke... Bomo vidli, mislim da je pumpa, ker je ?e enkrat zatajila, sedaj pa se ji na trenutke mogo?e ne da vrtet :)

Napisano

Ni ve? Turbo efekta, avtek spet deluje, elektronika v razdelilcu v?iga je bila pokvarjena.... Tak da hvala wiperboy za tvojo pomo?, se sli?iva... :bravo::danzoman:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No, da se ?e malo spet javim v tej temi. V glavnem, avto sem imel na kar velikem servisu, med ostalim so mi spredaj menjali kon?nika, le?aja in obnovili peste, kajti nova pesta stane cca. 45k SIT, kar pa je malo preve? :blink:

 

avto ?e vedno trese pri pospe?evanju, sicer se je meja tresenja prestavila na vi?jo hitrost... danes mogo?e pride Bo?tjan do mene, pa bom mu "usput" rekel naj malo sproba Mazdo in pove kaj in kako, da re?imo ?e ta problem, avto je nemogo?e peljati nad 170km/h, to pa za mene ni zadovoljivo... saj vem, omejitve pa to, samo v?asih na AC je pa? treba stisnit do konca...

 

Lp

Napisano

No, da se ?e malo spet javim v tej temi. V glavnem, avto sem imel na kar velikem servisu, med ostalim so mi spredaj menjali kon?nika, le?aja in obnovili peste, kajti nova pesta stane cca. 45k SIT, kar pa je malo preve? :blink:

 

avto ?e vedno trese pri pospe?evanju, sicer se je meja tresenja prestavila na vi?jo hitrost... danes mogo?e pride Bo?tjan do mene, pa bom mu "usput" rekel naj malo sproba Mazdo in pove kaj in kako, da re?imo ?e ta problem, avto je nemogo?e peljati nad 170km/h, to pa za mene ni zadovoljivo... saj vem, omejitve pa to, samo v?asih na AC je pa? treba stisnit do konca...

 

Lp

 

?ist banalno... a si probu z drugimi plati??i ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

V?eraj sva se dobila z YavarYe X6V6, pa malo debatirava, tudi okoli tega tresenja, pa pravi, da te?ko, da so to plati??a... ma probal bom vse, pa bom videl kaj bo pomagalo in kaj ne...

 

Lp

Napisano

glede cukanja pri motorju...je kdo od vas ze poizkusil ocistiti razdelilno kapo? Namrec zelo pogosto so jezicki v razdelilni kapi oksidirani in tako iskra iz rotorja na te jezicke ne preskuje dobro :cheers:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.