Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

... od 1. lastnika, servisna potrjena, 70.000, 2002, z napa?nimi navodili za uporabo (ba 1997).

Po menjavi olja in filtra, nalijem 3x po 1l txt-ja (original zaprt, pa n? ni vn tekl), imam olja 1cm nad max. Karter ni udarjen! Sem pa ?e pri nakupu opazil da je olja mal ?ez max. Vode ali bencina v olju ni! Motor je 1.6 dohc, ZM. Je mo?no, da ni prava merilna ?ipka??? :unsure: Koliko olja sploh gre v ta motor?

Na merilni ?ipki olja je oznaka ZL02.

Kdaj zamenjati zobati jermen, oz. ali zraven tudi napenjalce in ?rpalko?

 

Hvala za odgovore, Lp Primo?

Napisano

v ta motor mislim da gre res tam okoli 3.5l olja.Mo?no je da ni prava ?ipka samo zakaj bi jo nekdo zamenjal saj ta ne pade kar tako ven :ne vem: .

Velik servis se dela tam nekje na 110.000km ?e zamudi? kak km ni panike ,je pa pametno zamenjat tudi napenjalec,in pa vodno pumpo seveda

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hmm... Mal sm zmeden... Klical danes na servis 1., 3.5-4l, ??? 2., 3.2l, 3. in 4., 2.9l?

Ko sem po netu iskal navodila za uporabo vozila, 323 bj, L.2002, za mojo mazdo, ni blo N?. Vsaj zastonj ne.

Naletel pa na delavni?ka navodila za ta motor, ki je tudi v avtu, kjer je menjava 3l, menj.+filter 3.2l, totalno suh motor 3.4l, specifikacija...bla,bla, brez intervalov menjave, s prikazano merilno ?ipko...

Isto jermen, vse okrog, brez intervala menjave... Po raznih forumih i??e? od 90k, 96k, 120k 160k...

Napisano
  je 323ZM napisal:

Hmm... Mal sm zmeden... Klical danes na servis 1., 3.5-4l, ??? 2., 3.2l, 3. in 4., 2.9l?

Ko sem po netu iskal navodila za uporabo vozila, 323 bj, L.2002, za mojo mazdo, ni blo N?. Vsaj zastonj ne.

Naletel pa na delavni?ka navodila za ta motor, ki je tudi v avtu, kjer je menjava 3l, menj.+filter 3.2l, totalno suh motor 3.4l, specifikacija...bla,bla, brez intervalov menjave, s prikazano merilno ?ipko...

Isto jermen, vse okrog, brez intervala menjave... Po raznih forumih i??e? od 90k, 96k, 120k 160k...

 

 

evo koli?ina olja za tvoj motor to je iz working manuala

post-363-1273743087_thumb.jpg

 

kar se pa ti?e velikega serisa pa naredi na 100.000 km pa je -js imam tudi v kratkem velik servis imel bom 102.000 km

?e rabi? komplet knjigo se mi javi ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
  je uklopko napisal:

evo koli?ina olja za tvoj motor to je iz working manuala

post-363-1273743087_thumb.jpg

 

kar se pa ti?e velikega serisa pa naredi na 100.000 km pa je -js imam tudi v kratkem velik servis imel bom 102.000 km

?e rabi? komplet knjigo se mi javi ;)

 

 

mislim da v mojo 323f letnik 2000 gre cirka 3,5 l olja! prvi? sem ?paral pri olju ampak sedaj pa nisem! in napenjalec pa kar zamenjaj, tudi ?e se sveti kot nov! vodna pumpa pa se mi zdi da pri meni ni povezana na glavni jermen! se mi zdi da jo goni mikro jermen!

ZOOM-ZOOM
Napisano

Hvala za konkretne odgovore. Imam podoben working manual, z istimi podatki. Na sumu imam ?e vedno ?ipko... ?udna ta zadeva. :ne vem:

Na merilni ?ipki imam med oznakami L in F slabih 17mm, od F pa do roba, kamor sede 280mm. ?e ima kdo isti motor, bi prosil da izmeri razdaljo med F in robom pod vrhom.

Zaenkrat vozim s 3-mi litri olja in 11mm ?ez oznako F, ( delovna temp., po 5ih min., ravna tla).

Pa ne mislit da ne ZNAM pomerit nivoja olja.

 

Pri enem mojih prej?njih avtov, (najbolj hvale?en, trpe?en...) 323HB, L.90. 1.3i, B3 mot., je bilo po navodilih olja 3.4l s filtrom, max. na ?ipki, vseh 335.000, kupljen z 90.000. Z. jermen, napenjalec, sm menjal na 100k,

vod. ?rp., (ni je gnal z. jer.) pa pri 300k, je bla mal kosmata, ni pa scala! Do 200k, je spila olja lih do min. 0.8l na 10k, pa je bil gas ve?ino v podnu! Upam, da MAZDA ?e 12 let po tem, oz. tudi danes dela tako Odli?ne avtomobile.

 

Lp, Primo?

Napisano
  je 323ZM napisal:

delovna temp., po 5ih min.,

Pa ne mislit da ne ZNAM pomerit nivoja olja.

 

no ja :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.