Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni,

 

zadnji mesec-dva imam precej tezav s svojo mazdo 626 bencin (imam se plin) l 2000.

v vo?nji je vse normalno, ko se pa ustavljam obrati padejo ?ist na nulo in se avto ugasne. to se ne dogaja vsaki?, ampak kako ?as gre vse pogosteje.

 

mislil sem da je vzrok plin - ker se na plinu tudi prej dogajalo da obrati pri ustavljanju padejo, ampak ne tolk. zdaj pa se dogaja tudi ko preklopim na bencin.

 

bil sem na rednem servisu plinske naprave. zaradi tega sem odla?al toliko z odpravljanjem tega problema - ker sem vedno v gu?vi sem hotel to narediti naenkrat z rednim servisom plinske naprave - tam pa so mi rekli da je z plinsko instalacijo vse v redu.

 

ali ima kdo kako idejo kaj bi lahko bilo in ali kdo priporo?a kakega dobrega mojstra - bil sem pri enem ki ga poznam, ampak njegova diagnostika ni imela stari konektor ki ga ima moja mazda.

 

hvala vnaprej.

Napisano

Najprej poglej loputo za gas, tam se nabere svinjarija in pol je sranje.

Lahko pa da ga lambda poka in potem se avtu malo cufa in crkava.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najprej poglej loputo za gas, tam se nabere svinjarija in pol je sranje.

Lahko pa da ga lambda poka in potem se avtu malo cufa in crkava.

 

ta ki mi je vgradil plin je o?istil nekaksen motor za standgas - ali je to ta loputa za gas?

zamenjal je tudi sve?ke.

 

ampak ni? od tega ni pomagalo :(

 

kot sem rekel v "normalni" vo?nji avtro lepo vle?e.

problem je ko obrati padajo (ko pritisnem sklopko) recimo z 2-3000 na 700 (standgas) - tu se ne ustavi ampak pade do 0 in se ugasne :(

 

tudi v prostem teku motor ne dela mirno, ampak crkava - obrati mal padejo pa se vrnejo gor - motor in cel avto se trese.

 

men se zdi da je vse to nekak naredil plin ker je prej na bencin delalo vse normalno, na plin pa se je tudi prej obnasalo kot sem zgoraj opisal (samo ne tolk hudo) - samo ne vem kako se je to zgodilo in kako to dokazati?

 

mogo?e pi?em neumnosti: ali je sploh mozno da plin pokvari motor?

Napisano

ta ki mi je vgradil plin je o?istil nekaksen motor za standgas - ali je to ta loputa za gas?

zamenjal je tudi sve?ke.

 

ampak ni? od tega ni pomagalo :(

 

kot sem rekel v "normalni" vo?nji avtro lepo vle?e.

problem je ko obrati padajo (ko pritisnem sklopko) recimo z 2-3000 na 700 (standgas) - tu se ne ustavi ampak pade do 0 in se ugasne :(

 

tudi v prostem teku motor ne dela mirno, ampak crkava - obrati mal padejo pa se vrnejo gor - motor in cel avto se trese.

 

men se zdi da je vse to nekak naredil plin ker je prej na bencin delalo vse normalno, na plin pa se je tudi prej obnasalo kot sem zgoraj opisal (samo ne tolk hudo) - samo ne vem kako se je to zgodilo in kako to dokazati?

 

mogo?e pi?em neumnosti: ali je sploh mozno da plin pokvari motor?

 

kako pa vzge avto - normalno? Nima veze s plinom, ?tandgas so tako kot je rekel ajvar zrak, oz prava me?anca, te pa uravnavajo lambde.

 

ali pa akomulator / alternator ker v stantgasu prevzemata to funkcijo, zato te sprasujem o vzigu

 

Zna bit samo za na?telat.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

On ti je o?istil motor?ek prostega teka - to je najve?krat problem nihanja obratov na standgasu. Ker to ni odpravilo napake pomeni, da ni bil zapacan. ?e vedno pa obstaja mo?nost, da je 'fu?'. Moral bi probati z enim, ki dela BP (si sposodi?).

Lahko da ti tudi vle?e 'fou?' zrak, ?e ima? kje prepareno ali preluknjano gumijastvo cev za zrak.

Lahko tudi kak?en kabel prebija ali je kak?na sve?ka fu? - ?eprav malo verjetno.

V vsakem primeru mora? najprej re?it problem pri delovanju na bencin!

 

P.S. kateri LPG sistem pa ima? vgrajen?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Mo?nih je precej zadev od merilca pretoka zraka LMM, motor?ek za prosti tek, do raznoraznih cevk, elektrika (kabli na sve?kah, v?igalne tuljave, sve?ke ali npa?en razmak na diodi sve?ke) pa verjetno bi se ?e kaj na?lo.

33112_1.png

Napisano

Tale motor?ek mi gre prav na smeh, to pa zato ker to NI renault in ga NIMA. :D

Ima pa nekaj drugega, ki deluje popolnoma druga?e, funkcija pa je ista.

 

Preveri cev med zra?nim filtrom in loputo gasa(rebrasta) in ostale cevke ki so prklopljene pri loputi za gas.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tale motor?ek mi gre prav na smeh, to pa zato ker to NI renault in ga NIMA. :D

Ima pa nekaj drugega, ki deluje popolnoma druga?e, funkcija pa je ista.

 

picajzl... ok, motor?ek, regulator, ventil prostega teka... pa? tist kar ma za delovanje prostega teka no :jezicek: hehe

33112_1.png

Napisano

hvala vsem za odgovore - probal bom vsem odgovoriti.

 

avto vzge normalno. vsaj mi se zdi.

mogo?e moram omeniti: da ko ga vzgem hladnega se nekak premocno slisi - kot da bi ti zacetni obrati bili nekak previsoki. mogoce je to kaka sled?

 

kar se tice cevk za zrak en mojster jih je pregledal in so baje v redu. pogledal jih bom se sam (upam samo da jih bom nasel - ne spoznam se prevec na avtomehaniko).

 

svecke so kot sem ze rekel zamenjane. zamenjal jih je ta mojster za plin. se mi zdi da se zdaj mal drugace obnasa, ampak mogoce je on kaj stetal. pravzaprav nekaj mi govori da je.

 

spomnim se da je ajvar enkrat za tega mojega plin mojstra rekel - ?alabajzer. takrat nisem ni? komentiral - ne pozitivno ne negativno ker pac nisem imel dovolj iskusenj s plinom - to je bilo ko sem se peljal na plin sele teden dva. zdaj se mi pocasi zdi da je mel prav. skoraj sem siguren da je ta zadeva nekak povezana s plinom - na servisu pa mi je mozakar povedal da je s plinom vse v redu(?) jaz pa zaenkrat ne morem dokazati nasprotno.

 

 

LPG sistem je gastech. vgradil ga je avtoplincenter (rudnik, lj).

Napisano

Mojster sam bi pogledal kaj je narobe, samo sem malo na tesnem s ?asom, razen ?e ima? ?as po 18 uri in pri?opa? do mene.

Mam nekaj v mislih, samo bi pa rad preveril, nekdo je imel podobne simptome samo ni pa ?isto crkoval na mestu. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mojster sam bi pogledal kaj je narobe, samo sem malo na tesnem s ?asom, razen ?e ima? ?as po 18 uri in pri?opa? do mene.

 

hvala za ponudbo. z veseljem jo sprejamem :) - se bom pripeljal, ampak po 19 uri - do 19 sem zaseden.

?e je to v redu. mi napisi tel in naslov na pm

Napisano

Tale motor?ek mi gre prav na smeh, to pa zato ker to NI renault in ga NIMA. :D

Ima pa nekaj drugega, ki deluje popolnoma druga?e, funkcija pa je ista.

sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 2 leti kasneje...
  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.