Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo. Imam MX-3 z malo ?udnim motorjem 1.8 16V taka je ?e bla k sem jo kupu. Pomoje je motor od 323. Zdej me pa zanima ?e bi pasu not motor 1.8 V6 brez predelav nosilcov motorja. Za vse odgovore se zahvaljujem :)

Napisano

323 je imela sam 1.8 4L in 2.0 V6 masince...amm...ce imas V6 od 323 je pol 2.0 hihi :D

 

kaj pa je cudnega na motorju??

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ne, verjetno me nisi razumel. Jaz mam not ?e od prej 1.8 16v. Zdaj bi pa rad dal not 1.8 V6 pa me zanima ?e pa?e direkt al moram kej predelat.

Napisano

hehe..ma mega :))

ammm....zakaj pa ti ta motorcek ni OK???

kaj bos z motorjem?

 

za nosilce pocaki, da ti yavarye pove...lih zdej eno mx3 sraufajo :P

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Pa ne ki tvojo??

ne ne mojo...moja je pri meni...na zalost...hehe...magari, da bi moji delali kar delajo :P

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

ne vem ?e ti glih pa?e notri 1.8 v6, verjetno je prej bila tvoja 1.6 16v pa so potem dali notri motor 1.8 a6v.Potem daj notri 2.0 v6.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

V MX-3 pa?e motor 1.6 16V,1.8 V6 in tudi 2.0V6, na avtu ni potrebno spreminjat popolnoma ni?, ler ima vask motor prilagojene nosilce, tako da pa?ejo na avto. B)

Pa bolj se ti spla?a vgradit 2.0 V6, ker pridobi? na na konjih in menjalnik ima dalj?e prestave, kar pomeni manj?o porabo in ve?ji efekt.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

YavarYe X6V6 hvala za odgovor. Vem da bi blo bol? dat 2.0 not ampak je fora v tem da vem za eno ma?ino 1.8 V6. ?e enkrat hvala :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zato pa sem nekje pred kratkim napisal kako je brezveze, da delajo elektrikarje s pospeški od 0 do 100 v 5 sekundah in 500 konji,po drugi strani pa prevozijo komaj do 500km.... 
    • S10FE 12G rama. Lani pa S24. Ceneje bil kot z anexom.
    • To imaš prov, stisneš ga lahko samo na AC, drugje pozabi, edino ponoči.
    • Dobrodošel 👍👍👍zoom zoom 👍😄😎
    • Ne vem, v čem je poanta kreganja kateri motor ima 0,5-1s boljši pospešek do 100km/h ali končno hitrost. To je tako brezpredmetno, kot primerjanje porabe goriva, kjer se nekdo dnevno vozi v službo po Dravskem polju in se hvali, kako ima dosti nižjo porabo od nekoga, ki se vozi izpod Areha v Maribor. Dandanes si lahko srečen, če se celotno pot voziš 120 po avtocesti ali vsaj 80 po lokalni. Zmeraj je neko sranje. Ali je nesreča, delo na cesti, naravna nesreča, kolesarji, traktorji, penzionisti, tuji turisti z avtodomi, pijandure, etc. Na našem koncu si lahko vesel, če najdeš odsek lokalne ceste kjer je omejitev 90 več kot 200m. Izjema so "kolovozi", kjer se normalen človek ne bi peljal več kot 50. Zadnje čase opažam vedno več omejitev na 70, 40 ali 30 cona bogu za hrbtom. V našem kraju so se v zadnjem mesecu začeli pojavljati ležeči policaji na mestih, ki nikoli niso bili problematični. Se pozna, da se bližajo lokalne volitve.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.