Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam novo mazdo 3. Zelo zadovoljen. Imam pa vpra?anje glede lu?ke za rezervno gorivo. Ta se mi namre? pri?ge po mojem zelo zgodaj, ko bi moralo biti ?e 15 litrov bencina v tanku. Tankam vedno okrog 40 litrov, namesto da bi pri 50 litrih (tank po deklaraciji dr?i 55 l). Saj bi riskiral in se vozil s pri?gano lu?ko, samo potovalni ra?unalnik mi pa poka?e samo ?e npr. 40 km. Ima kdo kak?ne izku?nje s tem, ker se mi zdi brezveze tako pogosto hodit na bencinsko, ?e bi ?e lahko vozil 150km?

Napisano

Isti problem pri 6 (CD 143) facelift ta stara. Pojma nimam, koliko dr?i tank (nekateri govorijo 65). Ponavadi gre noter 55-57 l. Ampak to je po tem, ko BC ?e 20 km ka?e 0 km "to go". Kazalec pa ?e na ?rtici.

 

Kot ka?e, je rezerve tam za enih 100.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Isti problem pri 6 (CD 143) facelift ta stara. Pojma nimam, koliko dr?i tank (nekateri govorijo 65). Ponavadi gre noter 55-57 l. Ampak to je po tem, ko BC ?e 20 km ka?e 0 km "to go". Kazalec pa ?e na ?rtici.

 

Kot ka?e, je rezerve tam za enih 100.

 

 

z mazdo 6 (facelift CD 143) sem naredil 135km preden je zmanjkalo nafte. sem pa potem natankal 62l

 

lp

Napisano

Isti problem pri 6 (CD 143) facelift ta stara. Pojma nimam, koliko dr?i tank (nekateri govorijo 65). Ponavadi gre noter 55-57 l. Ampak to je po tem, ko BC ?e 20 km ka?e 0 km "to go". Kazalec pa ?e na ?rtici.

 

Kot ka?e, je rezerve tam za enih 100.

 

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

pri meni zasveti (po ra?unalniku ko je ?e cca 55km) vozil sem ?e tako dolgo da se mi kazalec niti premaknil ni ve?(ra?unalnik je kazal 0km) nalil pa sem 50.1l tank naj bil prav tako 55l

 

Se pa sam samo informativno oziram na ra?unalnik zaupam prevo?eni kilometrini ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

pri meni zasveti (po ra?unalniku ko je ?e cca 55km) vozil sem ?e tako dolgo da se mi kazalec niti premaknil ni ve?(ra?unalnik je kazal 0km) nalil pa sem 50.1l tank naj bil prav tako 55l

 

Se pa sam samo informativno oziram na ra?unalnik zaupam prevo?eni kilometrini ;)

 

 

Pri moji Mazdi ni ve? kazalcev, ampak 12 ?rtic. Lu?ka se pri?ge, ko sveti samo ?e ena ?rtica. Z eno ?rtico naredim pribli?no 65km. Verjetno bom enkrat gnal do konca, pa naj mi Mazda pomo? pripelje bencin do tam kjer ga bo zmanjkalo.

Napisano

Vzemi ga s sabo. :P

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Ko greste tankat, predvsem pri dizlu to velja, ko vam pi?tola prvi? zabije po?akajte minuto ali dve, da se pena posede, nato pa spet nato?ite. In tako ponavljajte. Na tak na?in sem spravil notri ?ez 60l nafte, kazalec za gorivo je bil pa krepko nad prvo ?rtico (full). Pretiravat pa ne, predvsem v toplih mesecih ne, ker se nafta razteza. Se pa tudi meni dogaja, da se mi lu?ka za rezervo za moje pojme prehitro vklopi.

Napisano

Samo a ni to menda slabo za senzor oz. plovc? :zvizga:

 

@boitch: Kaj pa si naredil, ko je zmanjaklo nafte? Nisem imel ?e dizla, vem pa, da je bilo potrebno v?asih "?purgirat" (spraznt zrak). :ne vem:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

meni za?ne svetiti, ko mi bc ka?e ?e preko 200km. Koliko se dejansko naredi z lu?ko pri M6 CD136 ?

 

50-70 km, pol pa MES.

Ne bo? prvi ki te bo BC nafarbal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@boitch: Kaj pa si naredil, ko je zmanjaklo nafte? Nisem imel ?e dizla, vem pa, da je bilo potrebno v?asih "?purgirat" (spraznt zrak). :ne vem:

 

Natankal sem in obrnil kljuc. Par sekund je trajalo preden je "zakurblal". To je pa to. Mogo?e sem imel sre?o, da mi je avto ugasnil pri 100 km/h in sem se v leru pripeljal na bencinsko :harhar: in ga nisem ni? kurblal ko je bil prazen.. Tudi jaz ?e nisem nikoli prej ostal brez nafte.. Uglavnem, ma?ina ?e dela :)

 

Drugace pa v user manualu pise da imas pod havbo eno "rocno crpalko", ki jo zavrtis in potegne nafto iz tanka.. Ampak to sm ?ele kasneje prebral :zvizga:

Napisano

Natankal sem in obrnil kljuc. Par sekund je trajalo preden je "zakurblal". To je pa to. Mogo?e sem imel sre?o, da mi je avto ugasnil pri 100 km/h in sem se v leru pripeljal na bencinsko :harhar: in ga nisem ni? kurblal ko je bil prazen.. Tudi jaz ?e nisem nikoli prej ostal brez nafte.. Uglavnem, ma?ina ?e dela :)

 

Drugace pa v user manualu pise da imas pod havbo eno "rocno crpalko", ki jo zavrtis in potegne nafto iz tanka.. Ampak to sm ?ele kasneje prebral :zvizga:

 

Ni? se ne vrti ampak se napumpa-"drka" gor in dol en gumb premera cca 15 mm, ns filtru nafte.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Men je zadn? zmankal nafte, 70 km mi je kazal do bencinske, ko mi je zmankal. Sm nato?u 5 litrov + 52 na ?arpalki. :(

Napisano

Men je zadn? zmankal nafte, 70 km mi je kazal do bencinske, ko mi je zmankal. Sm nato?u 5 litrov + 52 na ?arpalki. :(

 

hehe, ?e eden... :blush:

33112_1.png

Napisano

hehe, ?e eden... :blush:

 

Ko ti poraba ka?e, da lahko prevozi? ?e 90 km potem je ?as da obi??e? Petrol!

Ra?unalnik je na splo?no znano pri vseh Mazdah dokaj nenatan?en (vsaj kar se porabe goriva ti?e)!

Napisano

+ BC se da skalibrirati ker la?e - tema posebej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

+ BC se da skalibrirati ker la?e - tema posebej

 

Sprijaznit se je treba da pri dizlu ka?e premalo in pri bencinrjih preve?, ker ko meni posveti lu?ka mi BC ka?e cca 30 kilometrov in jih mirne du?e naredim ?e 50-70 kilometrov. Pri dizlih pa je mersikdo ostal in bo ?e ostal na cesti ko mu je BC kazal ?e za cca 100 kilometrov.

 

Se da zadevo umerit samo ni pravila koliko ?asa bo ta "umeritev" ostala. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e gleda? kazal?ek se ne more? zajebat :hudicek: Ker takrat k ti zmanjka je ?e davno zlezel pod zadnjo ?rtico na skali.**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

**zdej sem lohk pameten ampak taprvi? sem pa tudi sam ostal na AC ko je kazalo ?e 111km dometa :angry:

33112_1.png

Napisano

?e gleda? kazal?ek se ne more? zajebat :hudicek: Ker takrat k ti zmanjka je ?e davno zlezel pod zadnjo ?rtico na skali.**

**zdej sem lohk pameten ampak taprvi? sem pa tudi sam ostal na AC ko je kazalo ?e 111km dometa :angry:

 

To?no tako in ko posveti lu?ka zavije? na pump in si ziher zmagal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mam primer v ?ivo na MX5 - brez lu?ke, kazalec to?no na zadnji ?rti :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mam primer v ?ivo na MX5 - brez lu?ke, kazalec to?no na zadnji ?rti :D

 

to ni nc, sem mel kazalc debelo pod crto

sem mislu da bom obstal (nobenih pump nikjer sred spanije, in pol se le najde ena pumpa, noter je slo 48litrov...)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

to ni nc, sem mel kazalc debelo pod crto

sem mislu da bom obstal (nobenih pump nikjer sred spanije, in pol se le najde ena pumpa, noter je slo 48litrov...)

 

Probi to s ?estko narest... :blush:

33112_1.png

Napisano

Probi to s ?estko narest... :blush:

 

sem ze :)

do zdaj 3 krat obstal

 

s sestko je treba tankat takoj ko pade kazalc, malo pod crto...

sam noter nikol mi ni slo vec kot 58l, laznivci pravijo da gre not 64l

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sem ze :)

do zdaj 3 krat obstal

 

s sestko je treba tankat takoj ko pade kazalc, malo pod crto...

sam noter nikol mi ni slo vec kot 58l, laznivci pravijo da gre not 64l

 

 

ja jaz tudi nisem ?e tankal ve? kot 55l, pa je lu? ?e precej dolgo gorela....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.