Skoči na vsebino

Servis M6 ?kripanje zadnjih bremz


Priporočeno sporočilo

Za predstavo samo koliko ko?ta servis ?e se ti sli?i odzadi pri mazdi 6 ?kripanje ob po?asni vo?nji. Jaz sem moral menjati oba zadnja celindra ker sta ?isto zarustala, menjava seveda zdnjih plo??ic ter bru?enje zadnjih diskov potem ?e ?i??enje prvih dveh celindrov in cena 640E....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, men se tut ob?asno nekaj sli?i eno cviljenje? Kaj je to res treba menjat??

 

Prvo poglej ?e se ti en disk greje bolj kot drug, ?e ne ni panike.?e pa se potem je bati? na ?eljusti malo oksidiral in se ne odmakne dovolj.Zadevo re?i? tako da vzame? dol ?eljust ,odmakne? za??itno gumo na celindru in z vodobrusnim papirjem s?isti? bati?.Pod za??itno gumo da? malo masti in zmontira? nazaj na avto, odzra?i? in zadeva je re?ena.

Stro?ki 0 EUR.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za predstavo samo koliko ko?ta servis ?e se ti sli?i odzadi pri mazdi 6 ?kripanje ob po?asni vo?nji. Jaz sem moral menjati oba zadnja celindra ker sta ?isto zarustala, menjava seveda zdnjih plo??ic ter bru?enje zadnjih diskov potem ?e ?i??enje prvih dveh celindrov in cena 640E....

 

Do tega pride :

 

- Ker se ro?na zavora premalo ali pa sploh ne uporablja. <_<

- Ker se premalokrat ali celo nikoli ne zavira tako da dela abs (ja res je v?asih je treba tud bremze "pregonit", jaz jih recimo ve?krat na dan, sj so pla?ane :D ).

- Ker razpokajo pra?ne gumice na cilidrih in pride noter vlaga in za?ne rjavet-blokirat.

- Pranje z visokotla?nim ?istilcem tudi ni najbolj fajn zadreva, saj ti vodo nater v vsako ?pranjo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.