Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Za predstavo samo koliko ko?ta servis ?e se ti sli?i odzadi pri mazdi 6 ?kripanje ob po?asni vo?nji. Jaz sem moral menjati oba zadnja celindra ker sta ?isto zarustala, menjava seveda zdnjih plo??ic ter bru?enje zadnjih diskov potem ?e ?i??enje prvih dveh celindrov in cena 640E....

Napisano

Hm, men se tut ob?asno nekaj sli?i eno cviljenje? Kaj je to res treba menjat??

 

Prvo poglej ?e se ti en disk greje bolj kot drug, ?e ne ni panike.?e pa se potem je bati? na ?eljusti malo oksidiral in se ne odmakne dovolj.Zadevo re?i? tako da vzame? dol ?eljust ,odmakne? za??itno gumo na celindru in z vodobrusnim papirjem s?isti? bati?.Pod za??itno gumo da? malo masti in zmontira? nazaj na avto, odzra?i? in zadeva je re?ena.

Stro?ki 0 EUR.

Napisano

Za predstavo samo koliko ko?ta servis ?e se ti sli?i odzadi pri mazdi 6 ?kripanje ob po?asni vo?nji. Jaz sem moral menjati oba zadnja celindra ker sta ?isto zarustala, menjava seveda zdnjih plo??ic ter bru?enje zadnjih diskov potem ?e ?i??enje prvih dveh celindrov in cena 640E....

 

Do tega pride :

 

- Ker se ro?na zavora premalo ali pa sploh ne uporablja. <_<

- Ker se premalokrat ali celo nikoli ne zavira tako da dela abs (ja res je v?asih je treba tud bremze "pregonit", jaz jih recimo ve?krat na dan, sj so pla?ane :D ).

- Ker razpokajo pra?ne gumice na cilidrih in pride noter vlaga in za?ne rjavet-blokirat.

- Pranje z visokotla?nim ?istilcem tudi ni najbolj fajn zadreva, saj ti vodo nater v vsako ?pranjo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No bom najprej preveru, ?e se res kdo bl greje od zadnjih..kurc bo ?e se bosta oba isto :) Prednji se najbr? ?e po defaultu bl grejejo..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Spet priklanjanje Bruslju (bolj papeški od papeža), zakon je bil kolikor razumem pred kratkim na hitro sprejet pod našo čudežno vlado... Pa kdo te lahko prisili, da daš na svojo bodočo novo hišo s svojim verjetno težko prigaranim denarjem, žal zaenkrat potencialno zelo nevarno požarno "preprogo". Sončna elektrarna ima kar precej gorljivih materialov (večina sploh ne ve da to lahko gori) in težko pogasiš. Je bilo že kar precej primerov požarov sončne elektrarne tudi v Sloveniji, pa hitro to pometejo pod preprogo. Seveda če tega ne veš, te prepričajo, da ni nevarno, pa da so njihovi monterji strokovnjaki itd. Po navadi tudi večina sploh ne ve, da moraš elektrarno tudi vzdrževati (kontrolirati), mislijo da daš gor pa da bo večno, še avte vozimo vsako leto na servis. Tako da zaenkrat je na žalost to kar riziko za privat hišo, vsak se pa na koncu sam odloči ali bo sprejel. Zna biti tudi problem in zavajajoče, ker večini ljudi to ni predstavljeno in se ne zavedajo potencialne nevarnosti. 
    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.