Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Imam mazdico 323P 1.3l 16v, letnik 97. ?ez zimo sem imel obupno porabo (8l-9l) pripisoval sem jo ni?jim temperaturam, zimskim gumam in vo?nji z mrzlim motorjem.

 

potem pa je pri?la pomlad in sedaj poletje, gume sem menjal za letne (fulda ecocontrol), poraba pa se je zni?ala na kak?nih slabih 8, kar se mi zdi preve?, ker sem imel jeseni z slabimi eskimo S3 porabo pod 7l, vozim pa stalno pribli?no enako.

 

jeseni je tudi padel na tehni?nemu, zaradi prevelikih izpustov pri pove?anih obratih, mehanik je rekel da bo treba menjati katalizator.

 

-je zani? celoten katalizator, povem lahko ?e da mi pije kar preve? olja, enkrat ko sem v snegu zakopal in malo navil obrate ga je kar metalo skozi auspuh, -ali olje uni?i katalizator (da ga nebom menjal in bo ?ez leto spet zani?)?

-ali je zani? lamdba sonda in bi lahko z zamenjavo le te, precej pridobil pri porabi.

 

?ekdo ve kaj, kar bi bilo primerno za plitvo denarnico in primerno za "sam svoj mojster", vsak komentar je dobrodo?el. :)

 

Pa da nebo kdo ?udno gledal, post sem dal tudi na avtomobilizem.net :)

BRUUM-BRUUM

Napisano

OK veliko porabo gre lahko pripisati lambdi sondi. Je pa glede porabe povezanih velik dejavnikov!

Kabli ,sve?ke,benc.filter,ka?ne vakum cevke ipd. vse to mora bit kolikor toliko ok :) pa seveda tvoja noga.

Druga?e pa metanje olja skozi avspuh WTF kok pa ti to pije olja???(ponavadi kaplja kondenz pome?an z oljem ?istega)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

no dorb, ni ravno kapljal, ampak ko sem malo dvignil obrate, recimo tam na 4500 alim ve?, je po parih minutah (ko sem hotel avto iz snega dobit), je bil zadaj sneg kar malo ?rn, kot ?e bi ga malenkost s ?rnim sprejem po?prical. olja mi pa gre kak?en liter na ene 1500-2000km

 

ker pa je bil avto jeseni na servisu, so bili menjani, filter bencina, sve?ke in kabli.

 

a mi zna? razlo?iti kj bi se dalo do lambda sonde pridt, da pomerim napetost ki jo da (?e odstopa od normalnih)

BRUUM-BRUUM

Napisano

ok poraba olja je nenormalna zato preveri kaj je z motorjem!

Lambdo sondo pa odklopi in bo? videl ?e je kaj druga?e.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

se prav, da je varianta, da tut mene lambda jebe, sm menju sve?ke, ampak poraba je ?e zmer ista, dober, pri pre?njih 2 tankih se je spet rahlo zni?ala, pri zadnjem se pa zavedam, da je ve?ja zato, ker je bla vo?nja na krepko vi?jih obratih (?ez ovinke ?ez Marijo Reko proti Podmeji in nazaj), kot ponavadi na normalni vo?nji.

 

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=8254

Napisano

Tvoja poraba je ve? kot vredu za 1.3 motor....Mazda 3 1.6 se tezko pribliza tej porabi...?al se ?ival matra in tudi pije

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tvoja poraba je ve? kot vredu za 1.3 motor....Mazda 3 1.6 se tezko pribliza tej porabi...?al se ?ival matra in tudi pije

 

moja je ?e pa vedn okrog 9-10.3 kar ziher ni normalno za 1.5 :glare:

Napisano

a slu?ajno kdo ve kako priti do katalizatorja? zelo pribli?no vem kako stvar izgleda, v ?ivo pa nisem bil nikoli pod mojim avtomobilom

 

Avto na dvigalo ali kanal,in potem 1.lonez za izpu?nim kolektorjem je katalizator.

Ti svetujem da se zapelje? do kerega izpu?nega servisa in tam pove? morebitne te?ave z izpuhom ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.