Skoči na vsebino

Nova 6ka vs stara 6ka


pagat

Priporočeno sporočilo

Po?asi razmi?ljam o zamenjavi avta, ena od opcij je (?e vedno) tudi Mazda6. V zadnjem ?asu so se obrnile kar 3 "generacije" 6ke (oz. facelifti), zato me zanimajo izku?nje tistih ki so opravili zamenjavo (pa tudi novope?eni lastniki). Nekaj vpra?anj ki se mi porajajo:

- pri moji 6ki, letnik 2003, je pleh katastrofa, pokrov rjavi od luknjic od kamen?kov, ?e hauba od starega jugeca zgleda bolj?e od moje. Rjavijo blatniki, pragovi itd. Je to kaj zbolj?ano?

- so pri dizlih DPF te?ave z novimi generacijimi odpravljene? ?e da, od katerega letnika naprej?

- kak?ni so novi dizel motorji, se spla?a vzet najmo?nej?o varianto? Je mogo?e benz bolj?a izbira (+plin ?e ho?em ?parat)?

- je leto?nja nova 6ka samo facelift ali tudi kako druga?e bolj?a? Baje bi naj bilo manj trdo vzmetenje...

- se je kaj spreminjal polo?aj in nastavitve voznikovega sede?a? To mi je namre? v obstoje?i ena bolj?ih lastnosti, glih prav visoko, z dovolj prostora pod ritjo, ustrezna ledvena podpora.

- kak?na je kakovost izdelave in materialov v novej?ih 6kah, bolj?a/slab?a kot prej? Kak?no je oblazinjenje sede?ev (kakovost materiala)?

- so pri novih kak?ni bonbon?ki ki so res napredek (npr. "hill-assist" se mi zdi brezveze)?

- so pri novih kak?ne "standardne" napake?

- kako je s servisi, predvidevam da ?e vedno obupno dragi (vsaj poobla??eni)?

 

?e se ?e kaj spomnite kar napi?ite.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jest pa pr moji glih 6. brzino pogre?am... na avtocesti malo hitro za?ne tulit :blush:

?e bi rad dizla se pomoje spla?a vzet unga s 163 konji, ker najmo?nej?i pade v najvi?ji zavarovalni razred in mora? kr konkretno dopla?at-verjetn se da tuki kr za kak?n uraden servis pr?parat

?e ti pa zmanjka mo?i pa en ?ipek notr pa je

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

6 brzin je odve?, dovolj je 5

 

Men je pa ravno to v?e? saj v moji stari ?estki letnik 2004 sem imel 5 prestav in je imela pri 100km/h 2.000 obratov, nova pa ima v 6. prestavi 2000 obratov ?ele pri 120km/h.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...meni je tako v?e? kot je.Edino na kak?ni dolgi ravnici bi prav 6.brzina pri?la.Samo potem smo ?e preko Lojzovih 130km/uro dovoljenih hitrosti,ki pa znajo biti ?e krepko vratolomne. :aaaaa:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja, 6. prestava mi je sicer kul, ampak ne bo pa usodna za nakup.

 

Mogo?e sem pozabil napisat da kupujem rabljeno, po vsej verjetnosti dizel. Zato me zanima ali se spla?a vzet ?isto novo (apr/maj 2010) kjer moram ?e malo po?akat da cene padejo ali je mogo?e "dovolj" nova generacija pred faceliftom (iz leta 2009 se mi zdi)?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, ?e ma na forumu sploh kdo ?e FL nove ?estke tako, da bo? te?ko dobil relevantno informacijo. Po moje pa ne bo? naredil narobe, ?e vzame? pred FL in ?e z dieslom potem z 2.2, ki ima ketno kar pomeni, da nima? dragega velikega servisa.

 

?e ho?e? z velik ali pa vso opremo bo? moral vzeti najmo?nej?i diesel ali pa benz 2.5, ker v ?ibkej?ih razli?icah je tudi oprema slab?a. To anomalijo z opremo in motorji so odpravili pri FL, kjer lahko dobi? max opremo tudi s srednje mo?nim dieslom, kar je plus za denarnico pri registraciji.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, ?e sem prav bral si ti imel 1. generacijo 6 , zdaj pa ima? novo (pred leto?njo prenovo)? ?e primerja?, so naredili kroak naprej pri Mazdi ali ne? Je nova bolj?a ali mogo?e kje celo slab?a? Zanima kako je s plehom, zavorami (diski), plastika in oblazinjenje ipd. Thx.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem imel prej prvo sestico (2003, oprema TE, navor, 2.0, 121KS, karavan)... sedaj pa prvo generacijo nove (2008, GT, navor, 2.0, 140KS, karavan)... Razlika je ocitna... tako po materialih v notranjosti, bolsji zvocni izolaciji (to so pri FL se izboljsali)... Mogoce nekaj na ta obcutek vpliva tudi to, da sem prej imel srednje opremljen model, sedaj pa ima max. opremljen model ... vendar pri podvozju in voznih lastnostih ni razlike, ce je paket opreme visji... tako, da so naredili korak naprej... Zaenrkat v dveh letih problemov nisem imel, se je pa nabralo ze skoraj 60.000 km (pri stari sem imel po petih letih okoli 170.000) ... Zavore so boljse pri novi (vecji diski), ceprav tudi pri prejsnji ne morem reci, da so bile zavore slabe. Plastika je po mojem obcutku boljsa, oblazinjenje pa tezko ocenjujem, ker sem prej imel blago, sedaj pa je usnje...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, ?e sem prav bral si ti imel 1. generacijo 6 , zdaj pa ima? novo (pred leto?njo prenovo)? ?e primerja?, so naredili kroak naprej pri Mazdi ali ne? Je nova bolj?a ali mogo?e kje celo slab?a? Zanima kako je s plehom, zavorami (diski), plastika in oblazinjenje ipd. Thx.

 

Tako je...

 

Jaz nisem imel te?ave glede pleha tudi na prvi generaciji ?estke, je pa res, da se pozimi zelo trudim, da avto ne ostaja umazan od soli in tudi nimam gara?e, da bi se vlaga in sol na toplem ?e bolj spravljala nad pleh.

 

Kar se ti?e pa barvanja in pikic od kamen?kov pa je zgodba enak pri novi kot je bila pri stari tako, da tega se pa? ne da izognit - so pa ve?ino krive barve ne vodni osnovi, ki so manj trpe?ne od prej?njih.

 

Plusi pri drugi generaciji glede na prvo:

 

- Bolj?a zvo?na izolacija - manj hrupa

- diesel ima bistveno manj?o turbo luknjo in za?ne vle?i ?e pri 1.500 obratov

- 140KM diesel ima popolnoma dovolj mo?i - vse kar je ve? je samo bonus za ve?je u?itke

- Diski so bolj?i saj pri 47.000km tud pribli?no ni? ne tresejo... je pa res, da v de?ju pazim pri zaviranju, da jih ne segrevam preve?, ?e bi kaka voda potem pljusknila na razgrete diske in jih zvila.

- oblazinjenje GTA se mi zdi skoraj idealno saj je kombinacija usnja in blaga na sedaln/naslonjalnem delu tako, da ne drsijo, niso peklensko vro?i poleti, pozimi pa si pomagam z ogrevanjem zicev. So pa tr?i kot pri prvi generaciji

- vzmetenje je bistveno tr?e pri novi (ne vem kako je pri FL-ju druge generacije, kjer naj bi se dodatno lotili vzmetenja) tako, da avto je manj udoben ampak zato, da je pa veliko bolj?i povratni filing pri ?portni vo?nji

- veliko ve? opreme (bluetooth, biksenon, senzorji tlaka, kontrola pripetosti potnikov, MP3 veksler, ASF (svetenje lu?i v ovinek), avtomatska zatemnitev ogledala, el. zlaganje ogledal, zlo?ljiv klju?, el. odklepanje prtlja?nika, dviganje in spu??anje stekel s pomo?jo daljinca...

- plasti?ni pragovi, ki prepre?ujejo ne?eljeno peskanje kovinskih pragov in pojava rje.

- vrata se zapirajo veliko bolj premiumsko kot pri stari

- DSC je veliko bolje nastavljen in manj mote? kot pri prej?nji

- DPF filter - ni? ve? ?rnega dima za avtomobilom, kar tudi dviguje ekolo?ko osve??enost

 

Pa ?e Minusi

 

- DPF, ?e ima? kratke vo?nje

- DPF tudi pove?uje porabo pri regeneraciji tako, da je obljubljena poraba 5,5 litra prej utopija kot realnost (je pa poraba enaka kot pri 120KM dieselci prve generacije)

- Dimenzija pnevmatik je precej nestandardna tako, da so gume drage in izbor majhen

- brez zadnjih senzorjev je avto stra?no zoprn za parkirat, ker nima? ob?utka, kje ima rit.

- ?udno obna?anje funkcije auto pri osvetlitvi saj se ti zgodi, da ob popoldanskem soncu zatemni armaturko in ne vidi? ni? - pomaga ro?ni priklop osvetlitve.

- program motorja je nastavljen tako na var?evanje, da se mu dogaja, da v?asih mrzel pocuka.

- izgleda predobro tako, da se ti zna kaka zavist podpisat na pleh - men so ga recimo po vratih polili z zavornim oljem oz. nekim topilom laka :angry2:

- ?ef mi je rekel, da mi bo zni?al pla?o, ker ima kao preve? denarja, da si lahko privo??im tak avto :hohoho: Komaj sem ga prepri?al, da ne stane ve? kot 27k? in da to ni Leksus :jezicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako je...

 

Jaz nisem imel te?ave glede pleha tudi na prvi generaciji ?estke, je pa res, da se pozimi zelo trudim, da avto ne ostaja umazan od soli in tudi nimam gara?e, da bi se vlaga in sol na toplem ?e bolj spravljala nad pleh.

 

Kar se ti?e pa barvanja in pikic od kamen?kov pa je zgodba enak pri novi kot je bila pri stari tako, da tega se pa? ne da izognit - so pa ve?ino krive barve ne vodni osnovi, ki so manj trpe?ne od prej?njih.

 

Plusi pri drugi generaciji glede na prvo:

 

- Bolj?a zvo?na izolacija - manj hrupa

- diesel ima bistveno manj?o turbo luknjo in za?ne vle?i ?e pri 1.500 obratov

- 140KM diesel ima popolnoma dovolj mo?i - vse kar je ve? je samo bonus za ve?je u?itke

- Diski so bolj?i saj pri 47.000km tud pribli?no ni? ne tresejo... je pa res, da v de?ju pazim pri zaviranju, da jih ne segrevam preve?, ?e bi kaka voda potem pljusknila na razgrete diske in jih zvila.

- oblazinjenje GTA se mi zdi skoraj idealno saj je kombinacija usnja in blaga na sedaln/naslonjalnem delu tako, da ne drsijo, niso peklensko vro?i poleti, pozimi pa si pomagam z ogrevanjem zicev. So pa tr?i kot pri prvi generaciji

- vzmetenje je bistveno tr?e pri novi (ne vem kako je pri FL-ju druge generacije, kjer naj bi se dodatno lotili vzmetenja) tako, da avto je manj udoben ampak zato, da je pa veliko bolj?i povratni filing pri ?portni vo?nji

- veliko ve? opreme (bluetooth, biksenon, senzorji tlaka, kontrola pripetosti potnikov, MP3 veksler, ASF (svetenje lu?i v ovinek), avtomatska zatemnitev ogledala, el. zlaganje ogledal, zlo?ljiv klju?, el. odklepanje prtlja?nika, dviganje in spu??anje stekel s pomo?jo daljinca...

- plasti?ni pragovi, ki prepre?ujejo ne?eljeno peskanje kovinskih pragov in pojava rje.

- vrata se zapirajo veliko bolj premiumsko kot pri stari

- DSC je veliko bolje nastavljen in manj mote? kot pri prej?nji

- DPF filter - ni? ve? ?rnega dima za avtomobilom, kar tudi dviguje ekolo?ko osve??enost

 

Pa ?e Minusi

 

- DPF, ?e ima? kratke vo?nje

- DPF tudi pove?uje porabo pri regeneraciji tako, da je obljubljena poraba 5,5 litra prej utopija kot realnost (je pa poraba enaka kot pri 120KM dieselci prve generacije)

- Dimenzija pnevmatik je precej nestandardna tako, da so gume drage in izbor majhen

- brez zadnjih senzorjev je avto stra?no zoprn za parkirat, ker nima? ob?utka, kje ima rit.

- ?udno obna?anje funkcije auto pri osvetlitvi saj se ti zgodi, da ob popoldanskem soncu zatemni armaturko in ne vidi? ni? - pomaga ro?ni priklop osvetlitve.

- program motorja je nastavljen tako na var?evanje, da se mu dogaja, da v?asih mrzel pocuka.

- izgleda predobro tako, da se ti zna kaka zavist podpisat na pleh - men so ga recimo po vratih polili z zavornim oljem oz. nekim topilom laka :angry2:

- ?ef mi je rekel, da mi bo zni?al pla?o, ker ima kao preve? denarja, da si lahko privo??im tak avto :hohoho: Komaj sem ga prepri?al, da ne stane ve? kot 27k? in da to ni Leksus :jezicek:

 

:bravo::D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.