Skoči na vsebino

?portni filter K&N

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo vsem,

 

Imam M3, l.2007, 1,6 Sport TXi, (105KM). kolega mi je priporo?il nakup ?portnega vgradnega filtra K&N (33-2924).

 

Ali ima kdo izku?nje o izbolj?anih performansah glede mo?i in navora, prodajalec mi je namre? rekel da se bo poznalo pri pospe?kih, ?e posebej pa pri zvoku.

 

Hvala za odgovor

Napisano

hej!

Nevem kaj nej ti re?em -na glasu ne bo? pridobil veliko ker je ?e vedno v orginal box-u kok pridobi? s tem na pospe?kih (ti bo znal kallman povedat k je mel tak filter na V6 mx3) je pa seveda spet odvisno kako je vseskup narejeno!

jaz za mojo M3 sem zamenjal komplet in pobrav ven vse box-e ki so in namesto tega imam samo cev in na koncu filter.

Sem pa s tem pridobil 10HP preverjeno na valarjih.(2.0 motor) sm pa prepri?an da bi tud tvoj avto lep?e zadihal ?e bi mu dobro omogo?il dovod zraka ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Se pozna, ni stran vr?en denar, ni pa nevem kako stra?en u?inek.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri vgradnemu je najve?ji plus, da se o?isti ne, da se menja. Zvok je mogo?e, mogo?e malo globji, ?e si pa dobil 2 konja pa itak ne ?usti?. Govorim za vgradne filtre.

Napisano

hej!

Nevem kaj nej ti re?em -na glasu ne bo? pridobil veliko ker je ?e vedno v orginal box-u kok pridobi? s tem na pospe?kih (ti bo znal kallman povedat k je mel tak filter na V6 mx3) je pa seveda spet odvisno kako je vseskup narejeno!

jaz za mojo M3 sem zamenjal komplet in pobrav ven vse box-e ki so in namesto tega imam samo cev in na koncu filter.

Sem pa s tem pridobil 10HP preverjeno na valarjih.(2.0 motor) sm pa prepri?an da bi tud tvoj avto lep?e zadihal ?e bi mu dobro omogo?il dovod zraka ;)

 

Kako ve? da si jih pridobu 10KM? Razen ?e si meril na valarjih pred tem posegom in po njemu? Ker ?e si pridobu 10KM na fabr?ki podatek, pol ne more? bit zihr da si jih glih s tem filtrom, kar se mi zdi precej mal verjetno! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kako ve? da si jih pridobu 10KM? Razen ?e si meril na valarjih pred tem posegom in po njemu? Ker ?e si pridobu 10KM na fabr?ki podatek, pol ne more? bit zihr da si jih glih s tem filtrom, kar se mi zdi precej mal verjetno! :P

 

fant kako vi to v kamni?kem koncu delate ne vem ampak pr nam zadeve stestiramo tako da govorim na podlagi prakt?nih lasnih izku?en ;)

Zadevo lahko potrdi Grega ki je z enakim komplet CAI sistemom prav tako pridobil 10 HP na valarjih tistih 7 sm pa pridobil z ?portnim izpuhom.

Se pravi da sva ?e 2 ki potrjujeva da zadeva slu?i svojemu namenu-bom pa slikal kaj je bilo prej in kaj je zdaj .

pred CAI

uros_mazda.pdf

In sCAI

urospdf.pdf

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Pri vgradnemu je najve?ji plus, da se o?isti ne, da se menja. Zvok je mogo?e, mogo?e malo globji, ?e si pa dobil 2 konja pa itak ne ?usti?. Govorim za vgradne filtre.

 

Nekateri imamo v ohi?ju filtra loputo ki se odpre, pri dolo?enem gasu in obratih in i pol je ....malo bol glasno kot prej ampak mejbi 2 dB. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ta vikend v Puli, smo bili z dvema avtoma, kolega pred mano in ko sem v prvi skoraj do blokade pritegnil je v ?peglu gledal kje je kak?en motor :hohoho: , no za mano pa doma?in iz Pule, je z lupotom na naslednjem semaforju v leru na?igal da je vse tulil, seveda z mlin?kom :hohoho: ...imam pa skoraj identi?no zadevo kot Uklopko....in tudi 10hp+ :ouje:

Napisano

Nekateri imamo v ohi?ju filtra loputo ki se odpre, pri dolo?enem gasu in obratih in i pol je ....malo bol glasno kot prej ampak mejbi 2 dB. <_<

 

Ja RS ima naprimer v box napeljani dve cevi, od tega ima ena na za?etku loputo in se odpira in zapira glede na vakum, da je ja vse ?imbolj tiho pa nekaj v zvezi z zaugom. Ampak je ?ista bedarija. Sicer pa po mojih izku?njah mogo?e, mogo?e malo globje zamuka, ko ga pohodi?.

 

CAI sistemi pa pri nekatrih avtih res ful pomagajo. :vesel:

Napisano

M6 z 2.3 motorjjem ima tud to loputo. :vesel:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zanimiv, ?e je res nekaj na tem! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala vsem za info, sem klical v A3M, in mi je majstr rekel, da se da za enak denar (70?) zrihtat univerzalni intake filter s cevmi vred, tako da se bom oglasil pri njih in se bo pridobilo na mo?i, predvsem pa na zvoku.

 

ajd

Napisano

Hvala vsem za info, sem klical v A3M, in mi je majstr rekel, da se da za enak denar (70?) zrihtat univerzalni intake filter s cevmi vred, tako da se bom oglasil pri njih in se bo pridobilo na mo?i, predvsem pa na zvoku.

 

ajd

 

no ce se ti bo dalo porocaj kok je res kej na moci pa navoru oz porabi razlike , ce bos temeljito pretestiral , nekaj podobnega tudi mene mu?i malenkost :)
Napisano

Hvala vsem za info, sem klical v A3M, in mi je majstr rekel, da se da za enak denar (70?) zrihtat univerzalni intake filter s cevmi vred, tako da se bom oglasil pri njih in se bo pridobilo na mo?i, predvsem pa na zvoku.

 

ajd

 

Upam da bo? robo dobil ?e letos , glaede na a3m-ovo znano dr?anje besede in hitrost, ki je v -.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Upam da bo? robo dobil ?e letos , glaede na a3m-ovo znano dr?anje besede in hitrost, ki je v -.

 

hehe ?e bo naro?al prav za tip motorja bo res trajalo,kar se pa ti?e improvizacije s alu cevmi pa jih imajo vedno na zalogi ;)

prav tako gume in kolena .

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

no ce se ti bo dalo porocaj kok je res kej na moci pa navoru oz porabi razlike , ce bos temeljito pretestiral , nekaj podobnega tudi mene mu?i malenkost :)

 

Potem mora iti na dyno pred in po posegu. ;)

 

Sicer pa kot sta ti napisala Uklopko in Yavarye pri A3M bo? v najbolj?em primeru ?akal 2 tedna (?e bodo to?ni) ampak zadeva se hitro zavle?e v en mesec ali ve?. :vskalo: ?e ima? opcijo potem je bolje, da naro?i? preko neta iz EU nekje, magar naj ti kdo zrihta. Sam sem vedno vse dobil hitreje iz tujine kot od A3M. :whatever: Priporo?am ti, da pogleda? kako imata narejeno Uklopko in Grega ker tak sistem se izgleda na Mazdi 3 dobro obnese. No ne samo na Mazdi 3 ?e za kakega Nissana ali Hondo vem, da jim takole napeljane cevi kar pove?ajo konje in navor. :ouje:

Napisano

moja trojka je pridobila 5 horsev in to brez filtriranja, ko je mogla pelat 5 nabutanih cepcev. to kej ?teje? :mi pijemoo:

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano
:D:bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Evo, ker se ?ist ni? ne spoznam na te filtre samo eno enostavno vpra?anje. ?e v originalnem boksu zamenja? klasi?ni filter s tem kao bolj ?portnim a se sploh kakorkoli pove?a pretok zraka v motor?

33112_1.png

Napisano

Evo, ker se ?ist ni? ne spoznam na te filtre samo eno enostavno vpra?anje. ?e v originalnem boksu zamenja? klasi?ni filter s tem kao bolj ?portnim a se sploh kakorkoli pove?a pretok zraka v motor?

 

Deloma ja :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Deloma ja :bravo:

 

Huh, a si ziher, ker nekako mi po fizikalni logiki ne gre skupi, ker so dimenzije enake edino prepustnost samega "filca" v filtru je lahko druga?na. ?e je druga?na pa lahko nastane problem, da ve? prahu potegne skoz :ne vem:

 

Brez da bi "luknjal" boks al pa dal konus gor po moji logiki verjetno ni? ne pridobim - al se motim :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Koti si sam ?e reku,sestava tistega filca je druga?na in prepistnost je pri K&N ve?ja,polek tega kar se ti?e filtriranja zraka pa le tega n?prica? z neko mastjo (kot pri cros motorjih) da se morebitni prah ujame not.

Prednost je pa v tem da tega ne rabi? menjat ampak ga enostavno opere? ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ok, da se jst eno vprasanje postavim:

a lahko napedenam "proper" CAI ce:

1 umaknem airbox

2 speljem cev kolotek tja ko gre original, brez airboxa.

3 tam naj bi bila cev ki pelje gor pod odbijac v resonator (?), tam izklopim cev in dam direktno tja gor sportni filter?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.