Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam Mazdo3, letnik 2004 in zadnje ?ase imam te?ave z levo kratko lu?jo. Kabel namre? izgublja kontakt (predvidevam, da je problem nekje pri konektorju na ?arnico).

Najprej sem mislil, da mi je preprosto crknila ?arnica, ko sem pa malo podrezal tisti kabel, je spet normalno svetila.

 

Ima morda kdo kak nasvet/izku?nje glede zadeve? Se da kje poceni dobiti tisti kabel? Je to preprosto zamenjati ali je zadeva bolj komplicirana? Kdo ve koliko za to zara?unajo na uradnem servisu (bo pravkar redni servis, pa bi mi lahko takrat ?e to po?timali)?

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Napisano

Imam Mazdo3, letnik 2004 in zadnje ?ase imam te?ave z levo kratko lu?jo. Kabel namre? izgublja kontakt (predvidevam, da je problem nekje pri konektorju na ?arnico).

Najprej sem mislil, da mi je preprosto crknila ?arnica, ko sem pa malo podrezal tisti kabel, je spet normalno svetila.

 

Ima morda kdo kak nasvet/izku?nje glede zadeve? Se da kje poceni dobiti tisti kabel? Je to preprosto zamenjati ali je zadeva bolj komplicirana? Kdo ve koliko za to zara?unajo na uradnem servisu (bo pravkar redni servis, pa bi mi lahko takrat ?e to po?timali)?

 

Predvidevam da gre za klasi?ni problem nasploh ko se konektor enostavno pregreje se stopi in posledi?no je slab?i kontakt!

Tukaj odcvika? tist konektor ga zamenja? z novim in to je to(lahko iprovizira? s kabel ?evl?kom)

;)

 

Druga?e pa snemi ?arnico ven in poglej kak je konektor ?e se vidi da je kj stopljen.

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Predvidevam da gre za klasi?ni problem nasploh ko se konektor enostavno pregreje se stopi in posledi?no je slab?i kontakt!

Tukaj odcvika? tist konektor ga zamenja? z novim in to je to(lahko iprovizira? s kabel ?evl?kom)

;)

 

Druga?e pa snemi ?arnico ven in poglej kak je konektor ?e se vidi da je kj stopljen.

lp

 

Ni videti, da bi bilo karkoli stopljeno. A kdo ve, kje bi lahko dobil ta konektor oz. koliko je ta re? na uradnem servisu?

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Napisano

Ni videti, da bi bilo karkoli stopljeno. A kdo ve, kje bi lahko dobil ta konektor oz. koliko je ta re? na uradnem servisu?

 

Ti ga samo dobro spucaj, kontakt sprej ali podobno, pa mal posmergli not

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e se konektor dobro dr?i in gre natrdo na ?arnico in nni oksidiran,potem je napaka kje drugje in ne glih na koektorju ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.