Skoči na vsebino

Citroen C5 vs Mazda6 - mnenja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Razmi?ljam o nakupu rabljenega (do 2-3leti) vozila, karavan, predvidoma dizel (ni pa nujno). Mazda6 je (seveda :P ) opcija, v?e?; in to zelo, pa mi je tudi novi C5 (nova oz, zadnja generacija). Oba karavana sta pribli?no isto velika, tudi cene za rabljene so podobne. Mazdo poznam, Citroena pa ne oz. bolj po ljudskem izro?ilu da je bolj tako-tako oz "po francosko" narejeno. Sicer ne vem koliko je tu gor ljubiteljev (haterjev) Citroena, ampak vseeno me zanima kaka izku?nja, mnenje.

Napisano

Letos marca sem en teden vozil C5 karavan (cca. 3000 km, do Hannovra preko Berlina nazaj v SLO)... In je ena izmed slabih lastnisti ta, da sem imel problem pri vstopanju in izstopanju na voznikovi strani... Enostavno je nekako premalo prostora, ce te je malo vec skupaj (184cm, cca. 110 kg)... drugace je imel pa nekaj zadev, ki so bile boljse kot pri Mazdi. Ena je recimo Bluetooth instalacija... Za parjenje pri Mazdi potrebujes kar nekaj casa, da se pogovoris z gospodicno, ki zdi nekje pod aramturo :) ... Pri Citroeno pa sem samo na mboilniku poiskal novo opremo, nasel C5, kliknil na Pair... vpisal geslo (se mi zdi, da je bilo 0000 ali 00000) in mobilnik je bil sprajen z instalalcijo. In na displeju je celo prikazal imena iz imenika... kar pri sestici ne deluje (vsaj ne z mojim telefonom) in prikazuje samo stevilko... Tudi potovalni racunalnik je pri C5 boljsi... ima vec informacij, ki bi te lahko zanimale med potovanjem... Lega na cesti je bila dobra, voznja mehkejsa kot pri Mazdi (pac francoska mehkoba) ceprav smo imeli model za navadnim vzmetenjem... in ne hiddravlicnim ... Je pa Citroen pomoje cenejsi... vsaj pri novem... tako, da bi pricakoval, da so tudi rabljeni cenejsi kot Mazde ...

 

Tukaj je ze nekaj vtisov od takrat ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Za moje pojme je delovno okolje voznika pri Citroenu preve? na?i?kano in vse to moti pri vo?nji.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

hja zanimivo... Mislim da sta oba vredna nakupa, tudi c5 mi je novi zelo v?e?. MOrda ima c5 malo bolj udobno vo?njo, ?eprav bi kot paket dal prednost Mazdi.

 

Mislim da je bolj pomembno, da najde? "dobrega" oz. lepo in ohranjenega ter realne km - pa naj bo 6-ka ali c5.

Napisano

Predlagam da oba poskusi? peljat, pa potem tuhta? dalje, je pa C5 toook lep! :rozico::wub::punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz sem bil na Pezoju preden sem sel na Mazdo, avto ze OK, samo upam da so francozi porihtali to pof*** elektroniko, 1x na mesec light show...

 

Skratka avto nikoli crknil ampak stalno ene male piz....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?ak, da Sirius vidi to temo, ti bo vse razlo?u o C5.

33112_1.png

Napisano

jaz sem gledal vse avte srednjega razreda (parmesecev nazaj sem hotu menjat mazdo6) in je vse bolj ali manj isto...

 

kupi tisto kar je cenovno najugodneje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zanimivo ampak Citroeni so bistveno bolj kvalitetni kot Peđoji. ?zmeden?

 

Sicer pa, ?e mene vpra?a? je C5 bolj udoben, predsedni?ki, Mazda 6 pa ima nekaj ?portnega pridiha, tr?e vzmetenje... Najbolje je res, da gre? peljati oba, malo preveri? koliko te kateri pride pa se odlo?i?. ;) Za moje pojme ne z enim ne z drugim avtom ne bo brca v temo.

 

Simon ta analiza je narejena na 1000 intervencij....ampak ne upo?teva dejstva da je v vsak drugi avto nemc al pa francoz + ve?inom na avtocesti...se pravi ve? kot jih je na cesti ve?ja je mo?nost odpovedi...minijev je verjetno 5x manj kot opel astra....

 

Oni bi morali gledati na letni osnovi oziroma glede na celotno ?tevilo modelov letno na cesti, kar je seveda izredno te?ko, ne vem :ne vem:

 

Itak pa je PSA group eno in isto, res pa da Pezo ne zna elektronke za HDI narest.............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.