Skoči na vsebino

Elektri?na turbina


Deeyan

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 69
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Sploh nisi pre?ital, kaj sem napisal.....

 

PS: sem prebral en kup ene teorije, saj zato sem napisal, da sem zaklju?il debato in bom ostal neveden. Blagor pa razsvetljenim, ki vse to razumejo. :vesel:

 

PS: kompresor se vrti bistveno z manj obrati kot turbina ravno zaradi tega kar si sam napisal: prenosi. Turbina nima nobenih prenosov ker jo poganjajo izpu?ni plini. ?e vedno nisem prepri?an, ?e razume? to razliko med turbino in kompresorjem (v avtu ne unemu v delavnici!), da sploh omenja? turbino in reduktorje v enem stavku ampak me niti ne zanima. Lahko no? in lepe sanje. ;)

 

PS2: Isto ne razumem kako lahko primerja? kompresor v delavnici in v motorju saj je citiram enega priznanega tunerja: "...Med batnim pa vija?nim kompresorjem so svetlobna leta razlike v izkoristku :D zato tak kompresor se prav sam rotorji stanejo 3000?"

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zdej pa razumem zadevo.

Se pravi grem v gara?o vzamem na? 1.5kw kompresor ga zmontiram v prtla?nik moje m3 in evo ti ga na,imam takoj preko 200HP,in ker je to premalo zame grem v kopalnico vzamem su?ilnik za lase ga zmontiram in opet evo ti ga na turbokompresor ....preko 250HP :hudicek::hudicek::vskalo:

 

Mislim da bi moral mal g.Hemingveja pra?at-a ne?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najnovej?i vija?ni kompresorji grejo nad 2 bara z ve?jim izkoristkom od turbine. Sam imam sedaj na testu doma novega LYSHOLMA AX2300 nekoliko bolj?i kompresorji so sedaj ?e KENNE BELL in AUTOROTOR.

Te kompresorji so najnovej?e generacije in z njimi se vozi ?e marsikje po svetu na najvi?jem rangu tekmovanja.

Sam sem preizkusil ?e EATON M62, M90 in posredno tudi njihov novej?i TVS.

Je res da kompresorji potrebujejo mo? da komresirajo zrak ampak 100KW porabi dragsterjev motor ki su?e svoj gromozanski kompresor na 20 000 obratov za 20 psi tlaka.

Eatonov M90 kompresor pa porabi za nadtlak 1 bar pri okoli 10 000 RPM nekje 25 do 30 konjev.

Prav tako je potrebno razumeti da tudi turbine niso rako nedol?ne in so ubistvu restriktor izpu?nemu sistemu zaradi katerega se tudi pojavi izguba na mo?i nad 10 konjev proti izpu?nemu kolektorju brez turbine!

 

Tale gre pa zdej na mojo ma?ino ;)

Objavljena slika

 

Je tako da je sedaj konkurecna dobra med centrifugalnimi kompresorji, vija?nimi in turbinami odvisno kaj si dirka? oziroma ?lovek ?eli. Sam prisegam na povpre?no mo? za kar so kompresorji idealni. Nad 2 bara je pa verjetno bolje uporabiti turbino.

www.tunkka.com

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

PS: sem prebral en kup ene teorije, saj zato sem napisal, da sem zaklju?il debato in bom ostal neveden. Blagor pa razsvetljenim, ki vse to razumejo. :vesel:

 

Pa? ni vse za vsakega!

Lepo , da prizna? ;)

 

Ostali- batni kompresor sem omenil zato, ker ga VSI POZNATE in je vsem doma?. Dobro poznam vija?ne kompresoje, batne in nekaj vem tudi o turbinah (slu?ajno se slu?beno ukvarjam s takimi in podobnimi re?mi).

 

Lepo, da se razumete in sodelujete, si malo pomagate ego pumpat eden drugemu...

Nisem imel mo?nosti spoznat vseh, ampak mi je ta debata vzela voljo. Tukaj se nau?iti nimam kaj (moj namen je bil, da ?imbolj spoznam mazdo in njen motor, hibe,....), ker je forum bolj dru?bene narave.

Lepo se imejte ?e naprej :ljubezen:

 

Over and out

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

uglaavnem moj prvi car je imel 120 hp pri 1400 kubih. ku je turbina odprla je trgalo gate, pa magar od sovoznice. preizku?eno :vesel:

 

drga? sem pa vozil cliota 1.4 kateri je bil nabru?en in lahko povem da je bil 1:1 v pospe?kih proti meganu 2.0 150hp

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najnovej?i vija?ni kompresorji grejo nad 2 bara z ve?jim izkoristkom od turbine. Sam imam sedaj na testu doma novega LYSHOLMA AX2300 nekoliko bolj?i kompresorji so sedaj ?e KENNE BELL in AUTOROTOR.

Te kompresorji so najnovej?e generacije in z njimi se vozi ?e marsikje po svetu na najvi?jem rangu tekmovanja.

Sam sem preizkusil ?e EATON M62, M90 in posredno tudi njihov novej?i TVS.

Je res da kompresorji potrebujejo mo? da komresirajo zrak ampak 100KW porabi dragsterjev motor ki su?e svoj gromozanski kompresor na 20 000 obratov za 20 psi tlaka.

Eatonov M90 kompresor pa porabi za nadtlak 1 bar pri okoli 10 000 RPM nekje 25 do 30 konjev.

Prav tako je potrebno razumeti da tudi turbine niso rako nedol?ne in so ubistvu restriktor izpu?nemu sistemu zaradi katerega se tudi pojavi izguba na mo?i nad 10 konjev proti izpu?nemu kolektorju brez turbine!

 

Tale gre pa zdej na mojo ma?ino ;)

Objavljena slika

 

Je tako da je sedaj konkurecna dobra med centrifugalnimi kompresorji, vija?nimi in turbinami odvisno kaj si dirka? oziroma ?lovek ?eli. Sam prisegam na povpre?no mo? za kar so kompresorji idealni. Nad 2 bara je pa verjetno bolje uporabiti turbino.

 

in kolk ko?ta ta zadeva? kam jo pa montira? oz kaj jo poganja? :blush:

homologacija?

pa? firbec me nmal matra :harhar:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in kolk ko?ta ta zadeva? kam jo pa montira? oz kaj jo poganja? :blush:

homologacija?

 

Montira oziroma poganja jo jermenica, ki je vezana nekam na motor. Kompresor je ta ?rna zadeva levo. Potem je pa ?isto odvisno od prostora, kam to?no se montira.

Objavljena slika

 

Homologacija? No-go. :P Cena? Bo Tunkka povedal, ?e bo kaj gor.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zakaj je turbo bolj?i?

 

Ena tabelca ki na kratko ponazarja razlike med polnilniki:

Objavljena slika

 

Sam pravim da je turbo bol?i ko gre? nad 2 bara. Pa ?e to je potem vpra?anje kak?na bo turbo luknja.

 

Prednost turbin je res to da so cenej?e in da jih pri nas montira ?e marsikdo.

Sam sem zmagal tekmovanje KOE v stock street klasi z kompresorjem proti konkurenci kateri so vsi meli turbo.

 

Pri kompresor predelavah ni treba spreminjati izpu?nega sistema kar je tudi prednost.

www.tunkka.com

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zakaj je turbo bolj?i?

 

Ena tabelca ki na kratko ponazarja razlike med polnilniki:

Objavljena slika

 

Sam pravim da je turbo bol?i ko gre? nad 2 bara. Pa ?e to je potem vpra?anje kak?na bo turbo luknja.

 

Prednost turbin je res to da so cenej?e in da jih pri nas montira ?e marsikdo.

Sam sem zmagal tekmovanje KOE v stock street klasi z kompresorjem proti konkurenci kateri so vsi meli turbo.

 

Pri kompresor predelavah ni treba spreminjati izpu?nega sistema kar je tudi prednost.

 

Kak?na je pa razlika v porabi goriva?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to pa ne razumem to?no vpra?anja. Ker mapira se glede na tlak v motorju in pa temperaturo zraka. Torej ?e ima? turbino na 1 bar in kompresor na 1 bar pa enako temperaturo zraka je mapa na tem mestu enaka. Torej je poraba enaka.

 

V praksi pa je tako da kompresor dela ?e na nizkih obratih motorja z maksimalnim tlakom kar turbina ne dela. Mapira se pa tako da se vbrizg ve?a z obrati in pa z tlakom oziroma gasom in glede na to dolo?a? ?as oziroma duty cicle odprtje injektorjev.

 

Torej lahko z kompresorjem vozi? v vi?ji prestavi na ni?jih obratih kot pri turbini ker ima? tam ?e veliko ve?ji navor proti turbo in tako lahko vozi? z veliko ni?jimi obrati recimo v klanec in s tem pri?para? na gorivu...

www.tunkka.com

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to pa ne razumem to?no vpra?anja. Ker mapira se glede na tlak v motorju in pa temperaturo zraka. Torej ?e ima? turbino na 1 bar in kompresor na 1 bar pa enako temperaturo zraka je mapa na tem mestu enaka. Torej je poraba enaka.

 

V praksi pa je tako da kompresor dela ?e na nizkih obratih motorja z maksimalnim tlakom kar turbina ne dela. Mapira se pa tako da se vbrizg ve?a z obrati in pa z tlakom oziroma gasom in glede na to dolo?a? ?as oziroma duty cicle odprtje injektorjev.

 

Torej lahko z kompresorjem vozi? v vi?ji prestavi na ni?jih obratih kot pri turbini ker ima? tam ?e veliko ve?ji navor proti turbo in tako lahko vozi? z veliko ni?jimi obrati recimo v klanec in s tem pri?para? na gorivu...

 

Zanimivo, nekateri pravijo glih kontra :whatever: TNX za odgovor, bomo v prihodnosti vidl, ?e bo kej tajga, ampak bo najbr? 170KM kr dovolj :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.