Skoči na vsebino

Zaro?ena Lu?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Pri mazdi 323 S (1995) se mi rosi desni sprednji ?aromet. Kondenz se pojavi ve? ali manj na spodnjem robu. Svetilnost opazno ni manj?a, me pa stvar malce moti. Kak?na ideja, kaj bi bilo smotrno najprej preveriti? Je treba demontirati celoten ?aromet, da bi lahko snel samo steklo, glede na to, da ima steklo dve kovinski sponki na zgornjem delu ?arometa?

 

Hvala!

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

Cau!

 

Ja smotrno je dat celo lu? dol, pa tesnila pregledat ker so verjetno ?e preperela, od tod kondenz! Poskusi to, ?e ne rata pa poro?aj naprej.....

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Snemi lu?, odstrani sponke, daj jo za kak?no minutko v peka? pogret, tako da ti bo ?lo steklo stran od ohi?ja (ne na preveliki temperaturi), ??isti silikonski kit iz stekla in ohi?ja, razmasti sti?i??a na steklu in ohi?ju z alkoholom,s su?ilcem za lase segrej ohi?je in steklo da se kondenz do konca posu?i(?e se ?e ni), na novo nanesi silikonski kit, dobro stisni skupaj ohi?je in steklo (pomagaj si s kak?nim mo?nim lepilnim trakom), ter po?akaj da se silikonski kit posu?i (uporabi neagresiven silikonski kit).

 

Vsaj tako bi jaz napravil ?e bi se meni to zgodilo. ;)

 

?e se mogo?e kje motim naj me kdo popravi.

 

LP Bo?tjan

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Bo?tjan odli?no povedano......hehehe sam ta zadeva s pe?ico me pa do solz nasmejala.....sicer pa dobra ideja.....:D :D :D

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Ja tak?en je pa? na?in, da jo sploh narazen dobi?, more? jo nekak segret, da se silikonski kit mal stopi. Ali pa s heat gun-om, ampak je vpra?ljivo, kaj se bo zgodilo s plastiko ohi?ja, ?e se ne bo zaradi visoke temperature za?ela topiti. :D

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Ja tak?en je pa? na?in, da jo sploh narazen dobi?, more? jo nekak segret, da se silikonski kit mal stopi. Ali pa s heat gun-om, ampak je vpra?ljivo, kaj se bo zgodilo s plastiko ohi?ja, ?e se ne bo zaradi visoke temperature za?ela topiti. :D

gre tudi s heat gunom, ampak, pazljivo, ker heat gun ogreje eno to?ko zelo mo?no, in lahko pride do deformacije...

 

BTDT :)

 

samo nisem deformiral k sre?i :D

je pa kar skoraj 2 uri dela z eno lu?jo, tista tesnilna masa je zaj*bana u 100 gromova :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Mnja, se pozna, da sem, kar se ti?e avtov, ve? ali manj slaboumen. ;)

 

Bo?tjan, bom kar ta tvoja navodila upo?teval, a s to izjemo, da lu?i ne bi rad dajal v pe?ico. Bom poskusil raje s su?ilcem ali pa bom z modelarskim no?em zarezal v silikon in ga potem s?istil.

 

Kak?en silikon priporo?a? (znamka/tip)?

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

Ne vem to?no kako se mu re?e, pejt v merkur ali kak?no tak?no trgovino,pa tam povpra?aj po neagresivnem silikonu. Sej more tudi na tubi gor pisati. Je ?e dolgo tega ko sem ga uporabljal za tablce gor limat. :(

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Sem v?eraj vse zrihtal. Kupil sem brezkislinski silikon, ki zdr?i temperature od -50 pa do 180 stopinj. Maso sem stisnil kar okrog roba in je pre?ivel celo no? in celo jutri na vlagi, pa se ?e vedno ni rosilo. ;)

 

Aja, kondenz pa sem skozi luknjo posu?il s su?ilcem za lase.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.