Skoči na vsebino

Zaro?ena Lu?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Pri mazdi 323 S (1995) se mi rosi desni sprednji ?aromet. Kondenz se pojavi ve? ali manj na spodnjem robu. Svetilnost opazno ni manj?a, me pa stvar malce moti. Kak?na ideja, kaj bi bilo smotrno najprej preveriti? Je treba demontirati celoten ?aromet, da bi lahko snel samo steklo, glede na to, da ima steklo dve kovinski sponki na zgornjem delu ?arometa?

 

Hvala!

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

Cau!

 

Ja smotrno je dat celo lu? dol, pa tesnila pregledat ker so verjetno ?e preperela, od tod kondenz! Poskusi to, ?e ne rata pa poro?aj naprej.....

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Snemi lu?, odstrani sponke, daj jo za kak?no minutko v peka? pogret, tako da ti bo ?lo steklo stran od ohi?ja (ne na preveliki temperaturi), ??isti silikonski kit iz stekla in ohi?ja, razmasti sti?i??a na steklu in ohi?ju z alkoholom,s su?ilcem za lase segrej ohi?je in steklo da se kondenz do konca posu?i(?e se ?e ni), na novo nanesi silikonski kit, dobro stisni skupaj ohi?je in steklo (pomagaj si s kak?nim mo?nim lepilnim trakom), ter po?akaj da se silikonski kit posu?i (uporabi neagresiven silikonski kit).

 

Vsaj tako bi jaz napravil ?e bi se meni to zgodilo. ;)

 

?e se mogo?e kje motim naj me kdo popravi.

 

LP Bo?tjan

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Bo?tjan odli?no povedano......hehehe sam ta zadeva s pe?ico me pa do solz nasmejala.....sicer pa dobra ideja.....:D :D :D

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Ja tak?en je pa? na?in, da jo sploh narazen dobi?, more? jo nekak segret, da se silikonski kit mal stopi. Ali pa s heat gun-om, ampak je vpra?ljivo, kaj se bo zgodilo s plastiko ohi?ja, ?e se ne bo zaradi visoke temperature za?ela topiti. :D

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Ja tak?en je pa? na?in, da jo sploh narazen dobi?, more? jo nekak segret, da se silikonski kit mal stopi. Ali pa s heat gun-om, ampak je vpra?ljivo, kaj se bo zgodilo s plastiko ohi?ja, ?e se ne bo zaradi visoke temperature za?ela topiti. :D

gre tudi s heat gunom, ampak, pazljivo, ker heat gun ogreje eno to?ko zelo mo?no, in lahko pride do deformacije...

 

BTDT :)

 

samo nisem deformiral k sre?i :D

je pa kar skoraj 2 uri dela z eno lu?jo, tista tesnilna masa je zaj*bana u 100 gromova :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Mnja, se pozna, da sem, kar se ti?e avtov, ve? ali manj slaboumen. ;)

 

Bo?tjan, bom kar ta tvoja navodila upo?teval, a s to izjemo, da lu?i ne bi rad dajal v pe?ico. Bom poskusil raje s su?ilcem ali pa bom z modelarskim no?em zarezal v silikon in ga potem s?istil.

 

Kak?en silikon priporo?a? (znamka/tip)?

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

Ne vem to?no kako se mu re?e, pejt v merkur ali kak?no tak?no trgovino,pa tam povpra?aj po neagresivnem silikonu. Sej more tudi na tubi gor pisati. Je ?e dolgo tega ko sem ga uporabljal za tablce gor limat. :(

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Sem v?eraj vse zrihtal. Kupil sem brezkislinski silikon, ki zdr?i temperature od -50 pa do 180 stopinj. Maso sem stisnil kar okrog roba in je pre?ivel celo no? in celo jutri na vlagi, pa se ?e vedno ni rosilo. ;)

 

Aja, kondenz pa sem skozi luknjo posu?il s su?ilcem za lase.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.