Skoči na vsebino

TUV certifikat za spoiler

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Ker me ?e nekaj ?asa dr?i da bi dal na 6-ko zadnji spoiler imam sedaj vpra?anje kako je s homologacijo le tega.

 

Prosil bi vse ki ste montirali spoilerje na svoje mazde, kak?na je bila situacija s homologacijo.

 

Ko sem malo okoli brskal so imele nekatere MPS-ke, tak?en spoiler ?e serjisko.

Napisano

Pozdravljeni

 

Ker me ?e nekaj ?asa dr?i da bi dal na 6-ko zadnji spoiler imam sedaj vpra?anje kako je s homologacijo le tega.

 

Prosil bi vse ki ste montirali spoilerje na svoje mazde, kak?na je bila situacija s homologacijo.

 

Ko sem malo okoli brskal so imele nekatere MPS-ke, tak?en spoiler ?e serjisko.

 

:D ne rabis homologacije za ta spojler

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Hja, po liniji zakona vsaka predelava tovarni?kega avta zahteva homologo - a ni tako :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja, po liniji zakona vsaka predelava tovarni?kega avta zahteva homologo - a ni tako :ne vem:

 

sam pomoje, ?e gre za tovarni?ke izdelke ni treba, nisem 100%, tako da Andriy najbolj?e, da se o original delih pozanima? pri serviserjih ;)

Napisano

Hja, po liniji zakona vsaka predelava tovarni?kega avta zahteva homologo - a ni tako :ne vem:

 

:D ja samo tu ne rabis pri tem spojlerju tudi tiste ki ga majo nimajo vpisaniga pri teh zadnjih kuferamskih spojlerjih ne rabis homologacije ta pa ce gre za mazdo 6,3,323 in bilo kero ene majo spojler ene pa ne tovarnisko pa ni nikjer vpisan povem iz prve roke ker kolko sn jaz na homologacije hodo z mojimi avti ni doben na forumu hodo

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Jaz imam original spojler in ni? homolomo.... V petih letih nobenih te?av z :policaj: .

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Vse kar je mo?no, da je tudi name??eno na nekaterih serijskih modelih ne rabi? homologirat saj to zajema homologacija uvoznika, ki jo naredijo pred prvo prodajo novega modela avtomobilov.

33112_1.png

Napisano

Jaz se pri Mazdi 6 res ne bi sekiral za homologacijo ker se ob njo res noben policaj ne bo spotikal. Razen, ?e ni ?e cela okrancljana. Druga?e pa definitivno ne. ;)

Napisano

Jaz se pri Mazdi 6 res ne bi sekiral za homologacijo ker se ob njo res noben policaj ne bo spotikal. Razen, ?e ni ?e cela okrancljana. Druga?e pa definitivno ne. ;)

 

Se strinjam.Sej vejo,da to nis(m)o dirka?i.Mislim,da je dandanes zelo te?ko dolo?iti,kaj je na avtu original in kaj ni,ko pa je gor ?e en kup spojlerjev in ogromnih felten.Seveda ne za poznavalce.

Bi pa morali imeti organi pregona res en kup ekspertov za vse znamke avtomobilov. ;)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri CD motorjih je težava s tesnili glav motorja pogosta (če se dobro spomnim besed mehanika se začne dogajat med 100.000 in 150.000 km). In če prav zastopim je najbolje, da se čimprej ukrepa (zamenja tesnilo), ker sicer lahko stroški popravila presežejo 5.000 € (nova glava itd).  
    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.