Skoči na vsebino

mazda 6


Priporočeno sporočilo

Pozdravljen, najve?ja "slabost" je rjavenje zadnjih blatnikov. Verjetno so ?e bili porihtani, ?e pa ?e ne ti jih baje na poobla??enem servisu v sklopu garancije zastonj porihtajo, kljub temu da avto ni ve? servisiran pri poobla??encih. Naj me kdo popravi, ?e ni tako.

Drug problem je IMV ventil, ventil na visokotla?ni pumpi. Do sedaj se je ?e kar na nekaj primerkih pripetilo, da ga je bilo potrebno zamenjati. Tudi sam sem ga moral zamenjati. Stro?ek caa. 200eur in 5min dela. Druga?e sem pa lastnik tak?ne mazde, samo ?ibkej?e razli?ice. Z avtom sem zadovoljen, meni je 121KM razli?ica dovolj, poraba bi lahko bila malce ni?ja, vendar sem se s tem sprijaznil (povpre?na caa. 7,3l me?ane vo?nje). Je pa odli?na lega, skozi ovinke se lepo dr?i, tudi pri ve?jih hitrostih se vidi, da je kabina odli?no zvo?no izolirana.

 

?e te ?e kaj zanima vpra?aj, druga?e pa malce prebrskaj po forumu, je bilo ?e kar nekaj govora o Mazdi6.

 

 

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prepri?aj se tudi da je bil velik servis narejen. ?e ni bil, je lahko hudi?. ?e nisi ziher je stro?ek na poobla??encu cca 1300?, pri fu?arju pa vsaj za polovico manj.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa v?asih bolje, da velikega servisa nima narejenega in ga raje sam naredi?, vsaj ve? da je bil narejen. Seveda da ti tudi spusti ceno zaradi tega. Danes te ho?e nap*zdit vsak ki ima par minut ?asa, zato bodi previden pri nakupu. Najcenej?e razli?ine na avto.net so ponavadi bolj boge, tisti ki pa ve kaj ima, ima pa tudi ceno vi?jo. Ne zaleti se v nakup. Svetujem ti da kupi? avto od fizi?ne osebe, po mo?nosti prvega lastnika, ali vsaj preverjene zgodovine. Uvo?eni imajo v veliki ve?ini zbite kilometre, sploh tisti ki jih prodajajo avto dilerji.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tega kar imam nagledanega je iz avtohi?e v Kopru! Je uvo?en! Uvozil ga je sam lastnik, ki ga tudi prodaja! Servisin so delani v Kopru!

1300e za glavni servis je pa precej preve?! Jez sem za audija ki ga imam ?e (trenutno) dal 400e na poobla??enem servisu!

Vse avte ki sem jih gledal so bili uvo?eni passat, toyota, a6,... mazda se mi je pa? do zdaj najbolj dopadla :bravo:

 

Hvala vam za hitre odgovore!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbolj?e bi bilo avto pogledati. ?e pa nisi neki majster za avtomobile je pa ?e vedno pred nakupom najbolje odpeljati avto do najbli?njega amzs-ja, pla?a? pregled avtomobila in ti celega pregledajo (barvo, podvozje, priklopijo na ra?unalnik, itd.). Tako bo? vedel pri ?em si in ?e se avto spla?a kupiti. Bolje vr?t stran 100eur, kot se pa nategniti pa kupiti kripo, ki jo bo? non stop na servise vozil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem M6, 136KM kupil pred poletjem. Za nakup sem porabil par popoldnevov in kar nekaj bencina, ?el sem oglede vse od gorice do celja, grosuplja..., pogledal sem jih 9, letnike od 2004 do 2007, na koncu sem na?el v Kopru, 2004 letnik, kot novo z 120k prevo?enih, naredil sem veliki servis in zamenjal gume, vse skupaj je pri?lo okrog 1k. Od takrat sem naredil 15k km in avto dela super, porabo a ima 6,7 (80% avtoceste, cca 150km/h). Predlagam ti, da si ogleda? ve? avtomobilov, bo? dobil ob?utek kaj je ohranjeno in kaj ne. Veliko jih je bilo tudi karamboliranih....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa obrati ?e v rde?em polju niso :punk:

 

Do rde?ga polja z dizlom ne pride? ker je upor vetra prevelik. Morda s primorske strani proti nanosu navzdol.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Do rde?ga polja z dizlom ne pride? ker je upor vetra prevelik. Morda s primorske strani proti nanosu navzdol.

 

?e bi pri?el do rde?ega polja bi mel ?e 250 na ?tevcu oziroma ?e to ne, ker od 240 naprej ?tevec ni ve? narisan in kazalec bi se zaletel v tisto pal?ko za resetirat dnevne km :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen, najve?ja "slabost" je rjavenje zadnjih blatnikov. Verjetno so ?e bili porihtani, ?e pa ?e ne ti jih baje na poobla??enem servisu v sklopu garancije zastonj porihtajo, kljub temu da avto ni ve? servisiran pri poobla??encih. Naj me kdo popravi, ?e ni tako.

 

Ni tako. Ce avto 1x v svoji zgodovini ni bil na uradnem servisu, ti zavrnejo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če pogledaš na letni ravni, ja. Drugače je pa cestnina za vozila od 1350 - 1800 cc 90eur, 1800 - 2500 pa 150 eur. Mlinčki do 1350 so pa 60eur.  Njegov plan da si zniža cestnino in pol s to razliko registrira motor je ok, čeprov jest zaradi tega ne bi glih avta menjov, ampak, vsak dela kar sam hoče.
    • Od kje pa ti računica da boš kaj prišparal? Če ciljaš na cestnino so to zanemarljive vsote.
    • Počasi študiram da menjam svojo M3 za nekaj cenejšega pri registraciji, da bi na ta račun registriral še motor. Torej avto manj kot 2.0 in seveda turbina, ker drugače ne bom nikamor prišel. Kakšen avto priporočate? Vem da je precej široko zastavljeno vprašanje, ampak recimo nekaj podobnega Mazdi 3 ali 6, limuzina ali karavan, 20.000 € - plus minus kakega jurja ali 5. In da je približno tako zadovoljiv glede vzdrževanje kot M3. Predvsem te turbine, sklopke, dizl zadeve, menjalniki...   Vizualno so mi všeč Audi A3, A4, tudi A6, Mercedes CLA, C razred, Škoda Octavia, Jaguar XE, XF, Honda Civic novejša, Volvo V40, V60, Peugeot 508 in 408 (malenkost več €). Ampak ne poznam avtov, njihovih hib in napak itd.  Letnik bi vseeno raje od 2017 dalje, na starejšega od mojega ne bi šel. Bencin, dizl, hibrid - vseeno.   Bolj me zanima z vidika neproblematičnosti vzdrževanja, kot pa zunanjega izgleda - to bom že nekaj našel, saj novejši avti so dokaj lepi na oči.
    • Ok, se pravi olje ne bi smelo biti težava, če je pravo in količinsko zadostno. Naredi učenje menjalnika, da vidiš če bo kaj boljše.    
    • Kakšni časi so prišli...   Edino ženskam z majhnimi joški verjamem, da so na pošten način dobile službo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.