Skoči na vsebino

Mazda 6 Sportkombi CD 120


robson

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Sem dolgoletni uporabnik renaulta megana (1997), s katerim res nisem imel nekih ve?jih problemov, kar se ti?e ma?ine, le v zadnjih letih je za?el malo "cveteti". Zdaj pa se je dru?ina pove?ala in se oziram za karavanom. Po ve?ih razmislekih sem trenutno navdu?en nad mazdo 6 sportkombi CD 120. Komaj pred dnevi sem za?el prebirati ta forum, pa mi je navdu?enje ?e krepko padlo. Bral sem o te?avah s tem DPF filtrom, preskakovanjem jermena, slab lak, dragi servisi, potem pa ?e razni nategi tudi resnih podjetij, zbiti kilometri itd. Ampak potem pa vidim na cesti to lepotico in mi spet ne da miru. Upam, da so te te?ave res samo izjeme, kajne?

 

Kot ve?ina spremljam avtonet, me pa skrbi, ker so ti avti ve?inoma uvo?eni in ni neke garancije, da ne bi bili zbiti kilometri. Zanimivo tudi, koliko teh avtov ima okrog 110k prevo?enih km.

 

No, kakorkoli, danes sem opazil ta oglas:

avtonet

 

A ima mogo?e kdo kake izku?nje s tem prodajalcem, kaj pravite na to lepotico, skratka, vsak nasvet je dobrodo?el.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen na forumu,

saj vse le ni tko hudo glede ?estice kot se ti zdi, v?asih pa? preve? jamramo.. <_<

Mislim da nas je veliko, ki smo zelo zadovoljni z avtom, gotovo pa so tudi dolo?eni problemi, ampak ne taki, da bi obupali... :bravo:

Pojdi probat eno peljat,pa ti bo takoj jasno, zakaj nas je tolko.... :jupiii:

Ja pri 120.000 Km je veliki servis, ki stane celega jur?ka ?, zato jih je takih najve?...Sicer pa bi jaz kupoval od prvega lastnika SLO porekla,vsekakor pa si vzemi ?as, pa si jih oglej ?imve? pa primerjaj, bo? hitro ugotovil razlike... ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Do 2005 nimajo DPF filtra, ko sem jaz kupoval sem gledal letnike od 2004 do 2007. na koncu sem vzel l. 2004, je bila bolj ohranjena od vseh do leta 2007 in ni bila od prvega lastnika, pa ?e DPF-ja nima. Spla?a se ?akat in reskirat nekaj ?asa in denarja za bencin. ?e bo? hodil po celi dr?avi ?ekirat, v roku kak?nega meseca ziher kar pametnega najde?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dpf dela te?ave tistim traktoristom ki ne znajo vozit dizla (se pravi da prestavlja pri 1200 obratih) in pa so na kratkih progah ?e se ti vozi? normalno in tudi dizla malo v vi?jih obratih prestavlja? ,potem tudi vse ostalo lepo dela (dpf) Prve so res nekaj nagajale in te stvari so kolikor toliko porihtali

 

ve? o tem DPF ti bojo pa traktoristi povedal :harhar:

 

Druga?e pa dobrodo?el in ,veliko sre?e pri nakupu 6-ke

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dpf dela te?ave tistim traktoristom ki ne znajo vozit dizla (se pravi da prestavlja pri 1200 obratih) in pa so na kratkih progah ?e se ti vozi? normalno in tudi dizla malo v vi?jih obratih prestavlja? ,potem tudi vse ostalo lepo dela (dpf) Prve so res nekaj nagajale in te stvari so kolikor toliko porihtali

 

ve? o tem DPF ti bojo pa traktoristi povedal :harhar:

 

Druga?e pa dobrodo?el in ,veliko sre?e pri nakupu 6-ke

 

Hvala, sre?o bom res rabil. :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja lej, ti bom na kratko opisal moje izku?nje. Imam to?no tak?no to?no isti letnik. Kupil sem jo s 16.000 km. sedaj imam 75.000 km. Avto je v?e?en, nimam kaj re?i, ?e danes mi oblikovno ni nevem kolk zastarel (npr mondeo isti letnik je vidit oldtajmer, ampak to je stvar okusa).

 

Nekoliko me moti poraba, ki je dobrih 6, slabih 7 litrov. Vozim jo 100 km dnevno, ve?ina po AC. Avto je te?ak, zato na 5 litrov pa? ne bo? pri?el.

 

Doslej so mi v garanciji menjali Intercooler (menda napaka vseh mazd, po menjavi je mir). Problem so diski, ki ob ?e tako ne?nem zaviranju pri?nejo tresti. Dokler je avto v garanciji, ti jih brusijo ali menjajo, odvisno kako se zdila?, meni so jih 1x brusili, potem zamenjali, potem ?e 1x brusili. Obstaja prav tema, kjer fantje pi?ejo, katera kombinacija je nabolj?a mislim, da so Brembo diski in Ferodo plo??ice. Menjali so mi ?e nekaj malenkosti, ki sem jih pozabil, ani blo niti za 100? Rahlo opti?no moti zadnji odbija?, ki je kar hitro speskan od kamen?kov zadnjih gum. Posebej pri temnih barvah..

 

Servisi so tak?ni, kot bi vozil vsaj Mercedesa AMG. Servis na 40.000 me je stal 290?, servis na 60.000 pa 400?. Obakrat samo filtri in olje drugi? nekaj ve? filtrov. Veliki servis na uradnem servisu je med 1100 in 1300?, kolikor pi?ejo po forumu fantje.

 

?e ne dela? veliko km, ti bo morda probleme delal DPF. Razmisleka vreden je nakup bencinarke in predelava na plin, kar jaz osebno ob?alujem, da nisem naredil. Servisi so dale? dale? cenej?i. Dejstvo pa je, da je uvoz bencinarke predrag, hvala vlada, ker ima precej?en izpust CO2. Na slovenskem pa je bencinark zelo malo, pa ?e tiste niso karavan.

 

Vsekakor ti ?elim dober nakup.......

 

P.S. Avto na sliki v avtonetu ima pomojem KSENON lu?i.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala, Mazda 6 Combi.

 

Na dan naredim pribli?no 90 km, vendar ne po avtocesti, torej v bolj zmernem tempu, vseeno pa mislim, da bi se dizel spla?al. DPF filter pa tako ali tako ima ve?ina novej?ih avtov, to bi ?e nekako zrihtal.

 

Te cene servisa pa so verjetno ni?je pri kakih popoldanskih obrtnikih. Zdaj pa me moti to, da zgleda tudi novej?i letniki kot 2007 lahko rjavijo, ?e sem dobro bral enega izmed topikov.

 

Si s tem o ksenonkah hotel re?i kaj posebnega ali kar tako?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

P.S. Avto na sliki v avtonetu ima pomojem KSENON lu?i.

 

Nope, manjka pranje ?arometov.... :P Sicer pa so ksenonke pri teh mazdah kr neki, vidi se ne n? bolj?e,samo bog ne daj da ti crkne, ker mora? menjat komplet, sicer pa je blo ?e dost debate na to temo... :zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nope, manjka pranje ?arometov.... :P Sicer pa so ksenonke pri teh mazdah kr neki, vidi se ne n? bolj?e,samo bog ne daj da ti crkne, ker mora? menjat komplet, sicer pa je blo ?e dost debate na to temo... :zvizga:

 

?e pozna?men je vse skupaj skoraj đabe, kar nekaj foruma?ev ?e ve to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Fantje, a mogo?e kdo pozna?

 

klik

 

Ali pa tole:klik

 

Hvala vnaprej za mnenja ali kake informacije.

 

 

Menda je najve? te?av ravno s prvo generacijo DPF - to je letnik 2006.... Ve? bi znal povedat mojster tega foruma... Ajvar?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje, a mogo?e kdo pozna?

 

klik

 

Ali pa tole:klik

 

Hvala vnaprej za mnenja ali kake informacije.

 

pri prvem linku mi nekaj ne gre skup...60 prevo?enih, pa ima narejen velik servis , ki se dela na 120???

 

pa ?e potrjena servisna, nekaj ne bo OK...

 

?e se le da i??i prvega lastnika, SLO poreklo+potrjena servisna....jaz sem kupoval par mescov nazaj, je pa res da zeelo (skoraj nemogo?e) te?ko najde? s potrjeno servisno knjigo, saj so servisi na poobla??encu preve? zasoljeni.

 

tista v SG se prodaja ?e celo ve?nost... pri prvi pa tak al tak neki ne bo OK...

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

?e ena kandidatka, relativno malo prevo?enih, mogo?e kake izku?nje s prodajalcem? :unsure:

 

klik

 

To sem gledal ?e pred meseci, bila je karambolirana, rjavi na sovoznikovi strani pri vetrobranskem steklu, ma?ina ?udno laufa - kot da bi bila zamorjena, ko da? gas ni takoj?njega odziva.... pa tudi znotraj je malo zdelana, ne priporo?am.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To sem gledal ?e pred meseci, bila je karambolirana, rjavi na sovoznikovi strani pri vetrobranskem steklu, ma?ina ?udno laufa - kot da bi bila zamorjena, ko da? gas ni takoj?njega odziva.... pa tudi znotraj je malo zdelana, ne priporo?am.

 

OK, hvala, da se ne vozim zastonj iz Prekmurja. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.