Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni experti, prosim za va?o pomo? in mnenje...

 

avto mi je kakih 14 dni nazaj za?el cukati, Mazda 323F (family) 1,4 bencin, ker je bilo ?e 2 leti in pol od kar sem menjal sve?ke, sem najprej pomislil na to, ?eprav avto je cukal tako hladen kot ?e z ogreto ma?ino, ob menjavi sve?k sem zamenjal ?e kable za sve?ke, in celo en cel dan je bilo ?isto ok, avto ni ni? cukal, dan po tem... pa spet...

pri lokalnih mehanikarjih nisem dobil nobenega, ki bi imel pravi nastavek za PC, da bi ga dal na tester in mogo?e ugotovil ?e je kaj konkretnega narobe, na uradni servis (A-cosmos) pa ga ne bi rad vozil, saj so za moj ?ep predragi in premalo u?inkoviti.

 

Kak?en predlog kaj bi bilo lahko narobe, kaj ?e pogledati oz. na kaj biti pozoren ?

Ima kdo tester za ta tip Mazde in koliko to stane ?

 

Avto je sicer redno servisiran, vzdr?evan in ohranjen zelo dobro, in kljub dosedanjem zadovoljstvu s to mazdico, ne bi rad imel preve? stro?kov, saj ga nameravam ?ez pol leta prodati, me pa zelo moti, da ne brni tako lepo kot je do sedaj.

Hvala za nasvete in odgovore, Ga?per.

Just DO it OK, with Mazda !
Napisano

Pozdravljeni experti, prosim za va?o pomo? in mnenje...

 

avto mi je kakih 14 dni nazaj za?el cukati, Mazda 323F (family) 1,4 bencin, ker je bilo ?e 2 leti in pol od kar sem menjal sve?ke, sem najprej pomislil na to, ?eprav avto je cukal tako hladen kot ?e z ogreto ma?ino, ob menjavi sve?k sem zamenjal ?e kable za sve?ke, in celo en cel dan je bilo ?isto ok, avto ni ni? cukal, dan po tem... pa spet...

pri lokalnih mehanikarjih nisem dobil nobenega, ki bi imel pravi nastavek za PC, da bi ga dal na tester in mogo?e ugotovil ?e je kaj konkretnega narobe, na uradni servis (A-cosmos) pa ga ne bi rad vozil, saj so za moj ?ep predragi in premalo u?inkoviti.

 

Kak?en predlog kaj bi bilo lahko narobe, kaj ?e pogledati oz. na kaj biti pozoren ?

Ima kdo tester za ta tip Mazde in koliko to stane ?

 

Avto je sicer redno servisiran, vzdr?evan in ohranjen zelo dobro, in kljub dosedanjem zadovoljstvu s to mazdico, ne bi rad imel preve? stro?kov, saj ga nameravam ?ez pol leta prodati, me pa zelo moti, da ne brni tako lepo kot je do sedaj.

Hvala za nasvete in odgovore, Ga?per.

 

enakomerno cuka ali pri dolocenih obratih? vziga normalno?

 

loputa zraka - luftmesser po doma?e, cev zraka al pa filter za bencin - kilometri?

 

?e da? mal ve? podatkov bodo fantje takoj povedal (sam nisem imel tega avta a so simptomi podobni)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

enakomerno cuka ali pri dolocenih obratih? vziga normalno?

 

v bistvu v?igal je tudi pred menjavo sve?k popolnoma ok, niti enkrat ni zatajil ali zaka?ljal...

 

sprva je cukal zgolj ob speljevanju tja, nikoli v 4-ti prestavi... zdaj pa imam ob?utek, da na vsake toliko ?asa cukne tudi v 5-ti prestavi ali recimo pri hitrosti 130-150 ... vendar ne tako o?itno kot v ni?jih prestavah...

obratomera nimam, zato te?ko re?em, vendar bolj se pozna pri manj?ih vrtljajih

 

sam sem pomislil ?e na kak bencinski filter (ki pa je bojda pri tem modelu skupaj z bencinsko pumpo na oz. v samem tanku goriva)... ali pa da so pri?le kake smeti v tank ... in da ga matra kaj takega .. vendar se nih?e no?e lotiti praznjenja rezervoarja, saj je preve? dela...

 

bi mogo?e bilo kaj na tem ? cuka mi namre? ne konstantno, in v bistvu manj cuka ko je motor hladen...

Just DO it OK, with Mazda !
Napisano

Kaj pa v?igalni tuljavi? Imam ob?utek, da ti ena izmed njih malce pe?a in daje pre?voh iskro, ki potem v dolo?enem trenutku pa? ne v?ge goriva v valju in avto cukne.

 

Ponavadise to najbolje vidi takrat, ko recimo zavira? z motorjem in nato pritisne? na gas pa avto kolcne predno pospe?i.

33112_1.png

Napisano

Kok so to zate predragi na A-cosmosu?

Priklop na tester ni 200 ? :D

Bencinskega filtra res ni kot si napisal.Si morda preveril lamdo sondo,al pa zra?ne cevi kjer bi lahko sesalo nepotrebni zrak(glej rebrasto cev) preglej da so vse cevi dobro name??ene,preveri tudi kable okoli konektorjev(slab stik) sami v?igalni kabli(neglede na to da so bili menjani lahko keri od njih prebija,po?pricaj malo z wd-40 po njih-?e prebija kje ,bo? sli?al.

 

Kaj ve? pa mi trenutno ne pride na pamet.

 

Sam sem imel 323F ampak BA model in prav tako je cukal pri 3000rpm-vzrok po?ena rebrasta cev kjer je ob ni?jih obratih vlekolo fou? zrak.

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Bencinski filter je !

Napaka pa je na v?igalnih tuljavah, pri nas so menjali obe in potem je bil mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

OK je bencinski filter ampak ni to filter kot ga poznamo se pravi da je med cevko za bencin.

Vsaj M3 nima takega ,razen ?e 323f ta verzija tako narejeno kot BA serija k ima ?e vedno klasi?en filter za benz

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

OK je bencinski filter ampak ni to filter kot ga poznamo se pravi da je med cevko za bencin.

Vsaj M3 nima takega ,razen ?e 323f ta verzija tako narejeno kot BA serija k ima ?e vedno klasi?en filter za benz

 

Ima povsem klasi?en bencinski filter pri motorju.Pa ne mor? primerjet teh 2h modelov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
:bravo: pol pa bo dr?al.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kaj pa mogo?e razdelilna kapa in rotor?ek? Mogo?e sta tadva ?e obrabljena.

 

??? :blink:

 

1.4 motor so imele od letnika 1999 pa na prej in to so motorji, brez frtajlerja in le z v?igalnimi tuljavami in elektroniko, ki opravljajo to funkcijo

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

imam se eno iz Xedos V6....mogo?e enaka??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sishi hvala za trud,vendar ni nobena enaka.Moja tuljava ima dva kontakta za v?igalni kabel.

 

 

Jures ?al ni ista. :( 2.0 je malce bolj divja :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.