Skoči na vsebino

323 F cuka


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni experti, prosim za va?o pomo? in mnenje...

 

avto mi je kakih 14 dni nazaj za?el cukati, Mazda 323F (family) 1,4 bencin, ker je bilo ?e 2 leti in pol od kar sem menjal sve?ke, sem najprej pomislil na to, ?eprav avto je cukal tako hladen kot ?e z ogreto ma?ino, ob menjavi sve?k sem zamenjal ?e kable za sve?ke, in celo en cel dan je bilo ?isto ok, avto ni ni? cukal, dan po tem... pa spet...

pri lokalnih mehanikarjih nisem dobil nobenega, ki bi imel pravi nastavek za PC, da bi ga dal na tester in mogo?e ugotovil ?e je kaj konkretnega narobe, na uradni servis (A-cosmos) pa ga ne bi rad vozil, saj so za moj ?ep predragi in premalo u?inkoviti.

 

Kak?en predlog kaj bi bilo lahko narobe, kaj ?e pogledati oz. na kaj biti pozoren ?

Ima kdo tester za ta tip Mazde in koliko to stane ?

 

Avto je sicer redno servisiran, vzdr?evan in ohranjen zelo dobro, in kljub dosedanjem zadovoljstvu s to mazdico, ne bi rad imel preve? stro?kov, saj ga nameravam ?ez pol leta prodati, me pa zelo moti, da ne brni tako lepo kot je do sedaj.

Hvala za nasvete in odgovore, Ga?per.

Just DO it OK, with Mazda !
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni experti, prosim za va?o pomo? in mnenje...

 

avto mi je kakih 14 dni nazaj za?el cukati, Mazda 323F (family) 1,4 bencin, ker je bilo ?e 2 leti in pol od kar sem menjal sve?ke, sem najprej pomislil na to, ?eprav avto je cukal tako hladen kot ?e z ogreto ma?ino, ob menjavi sve?k sem zamenjal ?e kable za sve?ke, in celo en cel dan je bilo ?isto ok, avto ni ni? cukal, dan po tem... pa spet...

pri lokalnih mehanikarjih nisem dobil nobenega, ki bi imel pravi nastavek za PC, da bi ga dal na tester in mogo?e ugotovil ?e je kaj konkretnega narobe, na uradni servis (A-cosmos) pa ga ne bi rad vozil, saj so za moj ?ep predragi in premalo u?inkoviti.

 

Kak?en predlog kaj bi bilo lahko narobe, kaj ?e pogledati oz. na kaj biti pozoren ?

Ima kdo tester za ta tip Mazde in koliko to stane ?

 

Avto je sicer redno servisiran, vzdr?evan in ohranjen zelo dobro, in kljub dosedanjem zadovoljstvu s to mazdico, ne bi rad imel preve? stro?kov, saj ga nameravam ?ez pol leta prodati, me pa zelo moti, da ne brni tako lepo kot je do sedaj.

Hvala za nasvete in odgovore, Ga?per.

 

enakomerno cuka ali pri dolocenih obratih? vziga normalno?

 

loputa zraka - luftmesser po doma?e, cev zraka al pa filter za bencin - kilometri?

 

?e da? mal ve? podatkov bodo fantje takoj povedal (sam nisem imel tega avta a so simptomi podobni)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

enakomerno cuka ali pri dolocenih obratih? vziga normalno?

 

v bistvu v?igal je tudi pred menjavo sve?k popolnoma ok, niti enkrat ni zatajil ali zaka?ljal...

 

sprva je cukal zgolj ob speljevanju tja, nikoli v 4-ti prestavi... zdaj pa imam ob?utek, da na vsake toliko ?asa cukne tudi v 5-ti prestavi ali recimo pri hitrosti 130-150 ... vendar ne tako o?itno kot v ni?jih prestavah...

obratomera nimam, zato te?ko re?em, vendar bolj se pozna pri manj?ih vrtljajih

 

sam sem pomislil ?e na kak bencinski filter (ki pa je bojda pri tem modelu skupaj z bencinsko pumpo na oz. v samem tanku goriva)... ali pa da so pri?le kake smeti v tank ... in da ga matra kaj takega .. vendar se nih?e no?e lotiti praznjenja rezervoarja, saj je preve? dela...

 

bi mogo?e bilo kaj na tem ? cuka mi namre? ne konstantno, in v bistvu manj cuka ko je motor hladen...

Just DO it OK, with Mazda !
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa v?igalni tuljavi? Imam ob?utek, da ti ena izmed njih malce pe?a in daje pre?voh iskro, ki potem v dolo?enem trenutku pa? ne v?ge goriva v valju in avto cukne.

 

Ponavadise to najbolje vidi takrat, ko recimo zavira? z motorjem in nato pritisne? na gas pa avto kolcne predno pospe?i.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kok so to zate predragi na A-cosmosu?

Priklop na tester ni 200 ? :D

Bencinskega filtra res ni kot si napisal.Si morda preveril lamdo sondo,al pa zra?ne cevi kjer bi lahko sesalo nepotrebni zrak(glej rebrasto cev) preglej da so vse cevi dobro name??ene,preveri tudi kable okoli konektorjev(slab stik) sami v?igalni kabli(neglede na to da so bili menjani lahko keri od njih prebija,po?pricaj malo z wd-40 po njih-?e prebija kje ,bo? sli?al.

 

Kaj ve? pa mi trenutno ne pride na pamet.

 

Sam sem imel 323F ampak BA model in prav tako je cukal pri 3000rpm-vzrok po?ena rebrasta cev kjer je ob ni?jih obratih vlekolo fou? zrak.

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bencinski filter je !

Napaka pa je na v?igalnih tuljavah, pri nas so menjali obe in potem je bil mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK je bencinski filter ampak ni to filter kot ga poznamo se pravi da je med cevko za bencin.

Vsaj M3 nima takega ,razen ?e 323f ta verzija tako narejeno kot BA serija k ima ?e vedno klasi?en filter za benz

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK je bencinski filter ampak ni to filter kot ga poznamo se pravi da je med cevko za bencin.

Vsaj M3 nima takega ,razen ?e 323f ta verzija tako narejeno kot BA serija k ima ?e vedno klasi?en filter za benz

 

Ima povsem klasi?en bencinski filter pri motorju.Pa ne mor? primerjet teh 2h modelov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa mogo?e razdelilna kapa in rotor?ek? Mogo?e sta tadva ?e obrabljena.

 

??? :blink:

 

1.4 motor so imele od letnika 1999 pa na prej in to so motorji, brez frtajlerja in le z v?igalnimi tuljavami in elektroniko, ki opravljajo to funkcijo

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.