Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e je kdo za, mava v planu s Han?otom kupt usak 100 litr?ki sod olja, pa lahko nardimo group buy, dobimo ?e mal popusta :ljubezen:

 

daj povej kako olje kaka cena

 

teflone pa po mojem menju najbolj zjebe slabo olje oz. menjavanje slabih olj, ki ene vplivajo slabo na njihovo strukturo. ?e je pa v avtu skozi kvalitetno olje pa ni problemov na "moji" 626 pri skoraj 270000 je poraba olja na 15000 ko manj kot 0,5 litra. :bravo: pri 323f pa sem za?el pri cca 240 000 nekaj eksperimentirat polje pa za?elo malo papat.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?e je kdo za, mava v planu s Han?otom kupt usak 100 litr?ki sod olja, pa lahko nardimo group buy, dobimo ?e mal popusta :ljubezen:

 

Predlagam da se absolutno pridru?i ?e DraGO, ktermu oba stroja (Hundajc in Mazdura) zobata olje, kar konkretno! <_<:P

 

Sishi - 041 693 957, Matej Peterca! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

js tut. pozre mi ga vec kor rx8. niam pa niti casa niti dnarja tega rihtat, rabim ga pa ene 2l na mesec. :bravo:

 

kar se aditivov tice sem slisal susljat da se primejo povsod in da zmanjsajo pretok - myth or truth?

 

mislim da mi je plin ( ker nimam ene 5000km zdej mazanja ventilov (al pa tut brez tega?)) pozrl batne obrocke ker pred plinom pol tok ni kuru kot zdaj. za 2x je slo gor.

Napisano

js tut. pozre mi ga vec kor rx8. niam pa niti casa niti dnarja tega rihtat, rabim ga pa ene 2l na mesec. :bravo:

 

kar se aditivov tice sem slisal susljat da se primejo povsod in da zmanjsajo pretok - myth or truth?

 

mislim da mi je plin ( ker nimam ene 5000km zdej mazanja ventilov (al pa tut brez tega?)) pozrl batne obrocke ker pred plinom pol tok ni kuru kot zdaj. za 2x je slo gor.

 

Metabond prav gotovo ne ma?i oljne kanale, vendar ?e je vzrok v porabi olja pre?gan teflon, potem ne more pomagati, oziroma pomaga bolj malo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Moje izku?nje pri mazdi so pa take, da je vedno ?rla olje pri hudem priganjanju, pri normalni vo?nji pa skoraj ni?.

 

?e bolj zanimivo pa je to, da ga turba? ne po?re skoraj ni? pa ?eprav ima ma?ina blizu 400 kkm, pa nobenga kilometra se z njim ne naredi brez priganjanja :hudicek:

 

 

so vzdr?ljivi tile motorji.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.