Skoči na vsebino

Menjava teflonov na V6 motorju


Priporočeno sporočilo

Torej rad bi zamenjal teflone na mojemu ?estaku. Sli?al sem, da se lahko zamenjajo brez da gre motor ven. Ali je to kdo ?e delal in ali kdo pozna koga, ki bi to naredil za nek razumen denar?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf, to mam tut jest na sumu,da mi nek en al dva teflona ?trajkata in mi olje po?asi pronica v valje not in kr po?teno v?as pokadi. Sm gledu cene za sojo: komplet tesnil pride ca. 90? (v mojem primeru 16 kom :blink: ) Ti jih ma? pa ?e 8 ve?, tko da mal ra?unico naret, ?e se sploh spla?a :( Delo pa tut ni glih poceni...se bom pr sojem mehankarju pozanimu, kolk to kel povpre?no pride :huh:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...tko da mal ra?unico naret, ?e se sploh spla?a...

Ja to je drugi avto pri hi?i je le za mojo du?o...avto dela ko urca...ima LPG...samo tile tefloni...mislim ga imet ?e kar nekaj let...sploh ko berem tele pripetije z novej?imi...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tud jst sm gruntu da bi to menju, ampak zaenkrat sam olje dolivam :D Pridejo pa tefloni okol 240? na poobla??enem servisu, da se pa tko narest da ni treba dol glav dajat (kao neko specialno orodje). Je pa mislm da Yavarje ?e to delu.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e delal, sam mi na misel ne pride da bi ?e kdaj, ker je jeba.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej rad bi zamenjal teflone na mojemu ?estaku. Sli?al sem, da se lahko zamenjajo brez da gre motor ven. Ali je to kdo ?e delal in ali kdo pozna koga, ki bi to naredil za nek razumen denar?

 

Simon Pelko - Medvode 041 667 335

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravi mojstri imajo primerno orodje za zamenjavo teflonov brez, da bi odmontirali glavo motorja. Potrebno je odstraniti pokrove ventilov in odmi?ne gredi ter z zgornje strani sneti stare teflone in jih zamenjati z novimi. Na drugi znamki avtomobila so mi dvakrat po tem postopku menjali teflone.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravi mojstri imajo primerno orodje za zamenjavo teflonov brez, da bi odmontirali glavo motorja. Potrebno je odstraniti pokrove ventilov in odmi?ne gredi ter z zgornje strani sneti stare teflone in jih zamenjati z novimi. Na drugi znamki avtomobila so mi dvakrat po tem postopku menjali teflone.

 

Kje so ti delali?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje so ti delali?

 

Mogo?e nisi dobro razumel. Meni so to delali na uradnem servisu blagovne znamke, ki jo ?e dlje ?asa vozim in to na dveh razli?nih motorjih. To pa ni mazda in ne vem, ?e bi mazdo vzeli v obdelavo. Lahko pa vpra?am. Sklepam pa, da ?e se da na cirtoenih se da tudi na drugih motorjih le, da morajo imeti ustrezno orodje (mislim da so neke vrste kle??), da lahko tefon zagrabi in ga potegne iz le?i??a.

 

Glede vpra?anja, ali se spla?a pa je odgovor nedvoumen, ne da se spla?a, ko zgubijo tesnilno funkcijo, jih je potrebno obvezno zamenjati, saj lahko pridete v situacijo, da ma?ina pokuri olje precej pod minimumom, kar je lahko usodno za motor. Meni je motor na relaciji 1000 km pokuril skoraj vse olje. Belo-moder dim je bila edina signalizacija, ki mi je "signalizirala", da z ma?ino nekaj ni v redu. Na merilni palici ni bilo mogo?e izmeriti koliko ga je ostalo. Zahvaljujo? metabondu motor ni zaribal, ?eprav sem ga zadnjih 200 km po?teno preganjal. Odnesel sem jo z menjavo batnih obro?kov in ostalim kar taka menjava zahteva. Mehanik mi je povedal, da bi mogo?e ?lo samo z menjavo teflonov, vendar sem iz preventive zamenjal tudi obro?ke.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men popije priblizno 2x tolk... consider yourself lucky. :)

js trenutno niti niam kesa tega zrihtat.. tak da bom se eno leto lepo dolival. naslednje poletne pa kaj zamenjal.

 

Pogosto kontroliraj olje, ker se lahko zgodi, da poraba olja naenkrat poraste, ker je eden ali ve? teflonov izgubilo funkcijo tesnjenja. O porabi olja sem ?e pisal na tem forumu. Odvisna je od mnogih stvari in ne zgolj od teflonov.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro samo vi imate Mazde, to je normalno. :P Jaz sem v Renoja 4000 km po menjavi olja dolil 2 deci pa ima skreto od Renoja ?e 154.000km. :harhar:

 

Ne resno, tak?na poraba kot jo pijete je res ?e obup. Sirius, onadva imata V6 motorje kar pomeni, da so tefloni dra?ji (jih je ve?) pa ?e delo je bistveno bolj zahtevno. Sicer pa glede na to, da izgubiti nimata kaj bi jaz resno za prvo silo poskusil s kak?nim aditivom. Kot zanimivost, spremljam eno temo kjer ima uporabnik doma dyno (in to unega, ko od?raufa? kolo in pesto pri?raufa? direkt na merilec tako, da ni izgub zaradi trenja in je zelo to?en po ve?ih poskusih in ne glede na gume). Na ?isto navadni Micri 1.0 se je odlo?il, da bo z minimalnimi predelavami in izbiro pravih elementov pri servisu pove?al konje. Ko je kupil avto je izmeril konje, prevodnost kablov za sve?ke in kompersijo. In menjal filtre, sve?ke, kable za sve?ke, olje in kar ho?em povedati, v olje je zlil nek aditiv. In glej ?ude?! celo kompresija se je dejansko izbolj?ala. ?zmeden?

 

Evo to?en link to objave kjer je zlil aditiv in izmeril konje. Nekaj objav ni?e pa je izmeril ?e kompresijo.

Skratka za probat je. ?e bo zaradi tega vsaj malo manj olja popil bo to bolje kot ni?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro samo vi imate Mazde, to je normalno. :P Jaz sem v Renoja 4000 km po menjavi olja dolil 2 deci pa ima skreto od Renoja ?e 154.000km. :harhar:

 

Ne resno, tak?na poraba kot jo pijete je res ?e obup. Sirius, onadva imata V6 motorje kar pomeni, da so tefloni dra?ji (jih je ve?) pa ?e delo je bistveno bolj zahtevno. Sicer pa glede na to, da izgubiti nimata kaj bi jaz resno za prvo silo poskusil s kak?nim aditivom. Kot zanimivost, spremljam eno temo kjer ima uporabnik doma dyno (in to unega, ko od?raufa? kolo in pesto pri?raufa? direkt na merilec tako, da ni izgub zaradi trenja in je zelo to?en po ve?ih poskusih in ne glede na gume). Na ?isto navadni Micri 1.0 se je odlo?il, da bo z minimalnimi predelavami in izbiro pravih elementov pri servisu pove?al konje. Ko je kupil avto je izmeril konje, prevodnost kablov za sve?ke in kompersijo. In menjal filtre, sve?ke, kable za sve?ke, olje in kar ho?em povedati, v olje je zlil nek aditiv. In glej ?ude?! celo kompresija se je dejansko izbolj?ala. ?zmeden?

 

Evo to?en link to objave kjer je zlil aditiv in izmeril konje. Nekaj objav ni?e pa je izmeril ?e kompresijo.

Skratka za probat je. ?e bo zaradi tega vsaj malo manj olja popil bo to bolje kot ni?.

 

Bond ima program za efekte, ki si jih opisal. Gold - za zmerne porabnike, special - za te?ke slu?aje. Prav ima?, da bosta najceneje pri?la skozi z aditivom, ker konec koncev za porabo mogo?e niso krivi tefloni.

Menjati teflone in ugotoviti, da se poraba ni spremenila, kar pomeni, da niso bili krivi za pove?ano porabo, pa je relativno drag preizkus. Pri bondu je cena preizkusa 34,50?+ PTT, pri menjavi teflonov pa je cena 3-4 ure dela+ tefloni+tesnilo pokrova ventilov.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje mnenje je, da so v ve?ini primerov krivi tefloni. Pregretih teflonov ne ozdravi noben aditiv ve?. Ko poraba olja naraste na 1l/2000 km, je skrajni ?as za ukrepanje. Olje danes ni ve? poceni teko?ina in kaj hitro se zgodi, da ti ni potrebno ve? menjavati olja ob letu, ker ga motor dejansko sproti kuri in ima skoz "sve?ega". Odvisno od koli?ine olja v motorju, se pogosto pri?ne pri?igati kontrolka za nivo olja in bognedaj, da si brez rezevnega olja v prtlja?niku. Ko sem bil sam v prej?njem avtu v podobni dilemi (med 100.000 in 140.000km), sem se odlo?il, da je najceneje menjati teflone. Sevda sem prej presku?al razli?na olja, preskusil nek aditiv, vendar je vse skupaj bil le Bla?ev ?egen. Ko je mehanik stare pobral ven in mi jih pokazal, se nisem ?udil, da je ?lo toliko olja - trdi in krhki.

Rezultat menjave teflonov je bil poraba olja okoli 3 dcl/10.000 km. :bravo: V glavnem po menjavi teflonov ni bilo potrebno ve? dolivati olja na 10kkm.

Stro?ek menjave je bil enak dvoletnemu dolivanju olja.

 

Seveda pa je v?asih tudi odvisno kak?no olje je v motorju, meni ?al ni pomagalo nobeno, pa sem jih kar nekaj preskusil. Motor je imel mehansko okvaro-pregrete in iztro?ene teflone.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, ?e smo se razumeli?

Osebno priporo?am po 120.000 km menjavo teflonov. Tudi sam sem imel priliko prepri?ati se kako le-ti zgledajo po takem ?t. km. Ko so tefloni vzrok za porabo olja, je ni ma?e, ki bi to popravila. ?e pa je za porabo olja kriv kak drug vzrok (zmerna obraba drsnih povr?in) pa pa omenjeni aditiv pomaga pri zmanj?evanju porabe in bolj?emu delovanju motorja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj Xedos, pri 290 kkm NI potreboval zamenjave teflonov, ker je poraba olja na 15 kkm bila cca 3dl. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lol moj biv?i 100NX pri 240.000km jih tudi ne rabi menjati ker prakti?no ne pije olja. Jaz ne vem Siruius kak?ne teflone ima tvoja znamka? :harhar: Malo za ?alo, malo za res. :blush:

 

Prav dobre ziher ne, ker niti Mazda niti prej Kia niti pribli?no nista pili olja in to pri precej ve? kot 120.000km. Druga zgodba je bil pa Peugeot tko da :blush:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sishi, teflone sem menjal pri BGF 323 GT, delal mi je majstr Matej Peterca iz Sostra! :danzoman:

 

Zadeva je bila pocen, takrat v SIT mislim da je blo use skupej cca. 30000 SIT! :danzoman:

 

Poraba ola se je zman?ala, je pa rekel, da ?e bi se jo hotel ?ist "losat" bi moral v mojem primeru ?e obro?e, ker je ma?ina ?e precej izmu?ena! :hudicek:

 

?e ?e? ti dam cifro, pa se kej zmenta! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sishi, teflone sem menjal pri BGF 323 GT, delal mi je majstr Matej Peterca iz Sostra! :danzoman:

 

Zadeva je bila pocen, takrat v SIT mislim da je blo use skupej cca. 30000 SIT! :danzoman:

 

Poraba ola se je zman?ala, je pa rekel, da ?e bi se jo hotel ?ist "losat" bi moral v mojem primeru ?e obro?e, ker je ma?ina ?e precej izmu?ena! :hudicek:

 

?e ?e? ti dam cifro, pa se kej zmenta! :jupiii:

 

Itak da dej cifro...jih zbiram pol se bom pa odlo?il...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.