Skoči na vsebino

Menjava teflonov na V6 motorju


Priporočeno sporočilo

?e je kdo za, mava v planu s Han?otom kupt usak 100 litr?ki sod olja, pa lahko nardimo group buy, dobimo ?e mal popusta :ljubezen:

 

daj povej kako olje kaka cena

 

teflone pa po mojem menju najbolj zjebe slabo olje oz. menjavanje slabih olj, ki ene vplivajo slabo na njihovo strukturo. ?e je pa v avtu skozi kvalitetno olje pa ni problemov na "moji" 626 pri skoraj 270000 je poraba olja na 15000 ko manj kot 0,5 litra. :bravo: pri 323f pa sem za?el pri cca 240 000 nekaj eksperimentirat polje pa za?elo malo papat.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je kdo za, mava v planu s Han?otom kupt usak 100 litr?ki sod olja, pa lahko nardimo group buy, dobimo ?e mal popusta :ljubezen:

 

Predlagam da se absolutno pridru?i ?e DraGO, ktermu oba stroja (Hundajc in Mazdura) zobata olje, kar konkretno! <_<:P

 

Sishi - 041 693 957, Matej Peterca! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js tut. pozre mi ga vec kor rx8. niam pa niti casa niti dnarja tega rihtat, rabim ga pa ene 2l na mesec. :bravo:

 

kar se aditivov tice sem slisal susljat da se primejo povsod in da zmanjsajo pretok - myth or truth?

 

mislim da mi je plin ( ker nimam ene 5000km zdej mazanja ventilov (al pa tut brez tega?)) pozrl batne obrocke ker pred plinom pol tok ni kuru kot zdaj. za 2x je slo gor.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js tut. pozre mi ga vec kor rx8. niam pa niti casa niti dnarja tega rihtat, rabim ga pa ene 2l na mesec. :bravo:

 

kar se aditivov tice sem slisal susljat da se primejo povsod in da zmanjsajo pretok - myth or truth?

 

mislim da mi je plin ( ker nimam ene 5000km zdej mazanja ventilov (al pa tut brez tega?)) pozrl batne obrocke ker pred plinom pol tok ni kuru kot zdaj. za 2x je slo gor.

 

Metabond prav gotovo ne ma?i oljne kanale, vendar ?e je vzrok v porabi olja pre?gan teflon, potem ne more pomagati, oziroma pomaga bolj malo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje izku?nje pri mazdi so pa take, da je vedno ?rla olje pri hudem priganjanju, pri normalni vo?nji pa skoraj ni?.

 

?e bolj zanimivo pa je to, da ga turba? ne po?re skoraj ni? pa ?eprav ima ma?ina blizu 400 kkm, pa nobenga kilometra se z njim ne naredi brez priganjanja :hudicek:

 

 

so vzdr?ljivi tile motorji.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.