Skoči na vsebino

nakup mazde 6 od 2003 do 2006

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem novinec na forumu in bi bil vsem zelooo hvale?en bilokak?ne pomo?i.

Odlo?am se za nakup ve?jega avtomobila, saj imam sedaj opel corso, ki je za moje potrebe premajhna in ?elim si malo ve? odobja, ter spodoben prtlja?nik. Gledam avtomobile za do nekje 8000?. Kako se kak?en avtomobil obnese, pa vem, da se najve? izve od uporabnikov, zato me zanima, kakna mnenja imate o

Mazdi 6, Renault laguni, Ford c-max, ?koda octavija,,..ne vem...se dobi ?e kaj pametnega za ta denar?

 

- mazda 6 mi je v?e?, vendar se bojim dragih servisov (nisem pa se ?e peljal)

- laguna- bojim se pregovorno slabih renaultov

- ford c-max - v?e? mi je le zato ker sedi? nekoliko vi?je, kar mi ni tako napa?no

- ?koda octavija- se mi zdi da je kvalitetna!?!- vendar za enega mladega nima neki ?portnega videza

-....kaj ?e ostane?:))

 

?e v naprej hvala za bilokak?en nasvet, da se kon?no odlo?im kaj naj kupim, ker dandanes nisi ve? pameten kaj je ok in kaj ne:)

 

aja...pa ?e to....kaj pri mazdi 6 imajo le karavanske izvedbe ?rno sredinsko konzolo, ker tista siva pri navadnih mi ni tako v?e?...?

Napisano

Servisi pri nobenem avtomobilu niso poceni in ve? kot 30% razlike v ceni servisov med na?tetimi ni.

 

?e i??e? ?porten videz, ki nikoli ne bo ?el iz mode, potem ti ostane samo Mazda 6, ker laguna je bolj tko tko s tisto plastiko na havbi, C-max je pa? avto mamic z vozit otroke v vrtec in ?olo, ?koda je pa pa? ?koda (zanesljiva a ni? posebnega).

 

Kar se pa armaturke ti?e pa je tako - Srebrno imajo vse ?estke do leta 2005 oziroma do prenove. S prenovo pa so dobile temno oblikovan radio.

33112_1.png

Napisano

...pa tiste do prenove (do letnika 2005) nimajo DPF-ja. :danzoman:

 

Sej mrbit pa ne i??e diesla :zvizga:

33112_1.png

Napisano

ja....sem razmi?ljal o dizlu. Ga ima ?e o?e (seat toledo) in sem zelo vzljubil dizle, predvsem zaradi porabe in navora

 

O kak?ni cifri Nm govorimo ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lej, uradni servisi so dragi, ja. 350-400 ?, ampak ti menda ja ne bo? vozil na uradni. Za redni servis da? 120 ? pri enemu, ki obvlada in that's it (material, delo in nadomestno vozilo all inclusive).

 

?e pa rabi? 400 Nm navora, ga iz ?estice zelo lepo dobi?. In ko se ga enkrat navadi?, no?e? bit ve? brez tega filinga.

 

Edino poraba pri Mazdi ni 4 ali 5 kot eni sanjajo. Ra?unaj na 6.5-7, odvisno od te?e podkve na tvojem kopitu.

 

Kar se ti?e notranjosti, pa ti povem, da se v Francoza sploh ne morem ve? usesti, odkar imam Mazdo.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

 

Edino poraba pri Mazdi ni 4 ali 5 kot eni sanjajo. Ra?unaj na 6.5-7, odvisno od te?e podkve na tvojem kopitu.

 

 

:rispekt:
Napisano

upam da avtor teme nebo preve? hud ?e se malo vklju?im v debato.

tudi sam kupujem mazdo 6, vendar imam nekaj pomislekov glede ohranjenosti avtov, ter resni?nosti prevo?enih kilometrov. prora?un mi nekako dovoljuje nakup do 6.5k EUR, ?elje so pa: dizel, karavan, ter morda kaj ve? opreme, vendar je seveda prioriteta dober motor in ohranjena karoserija, nerazbit avto, ali pa zelo dobro popravljen in z nekaj ni?jo ceno.

 

nekako so mi v oko padli naslednji:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4152286&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4100378&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4150695&show=1

 

je kaj od tega pribli?no vredno svojega denarja, ali raje ?akam kaj bolj?ega, ker se mi z nakupom ni? ne mudi.

Napisano

ja....sem razmi?ljal o dizlu. Ga ima ?e o?e (seat toledo) in sem zelo vzljubil dizle, predvsem zaradi porabe in navora

 

TDI rules med navori...:)

 

Pri mazdi je tako da ob primerni voznji, ki je bolj dinami?na kot penzionerska bo zrl tudi malo, medtem ko lahko hitro zre tudi 8.

 

TDIju lahko pa delas kar ?e? pa bo mala poraba.

 

Druga?e so pa navori pribli?no enaki po kilowatih.

Pa glede na to da i??e? avto izven garancije dvomim da bo? vozil na uradni servis???

Druga?e je Mazda servis na 20.000 dizl, TDI z DPF pa 15.000

 

Kar se ti?e bencincev ne gledati manj kot 2.0, ostali so nepremi?nine,

 

in ker gleda? ta letniko POZABI na francoze, to je ?e za odpis....Mazda ti naj bo prva izbira, alternativa kaka ?koda

 

P.S. Jaz 8 x seat vmes 3 mazde od tega 1 dizel sedaj spet seat TDI in mazda benz.

KEr sem moral slu?beno na dizel sem se prav odlo?il za TDI. Pri benzu pa Mazda rules.....ampak ?e enkrat naj te to ne odvrne od mazde dizla - pri mazdi velja kot pribito, dizli so za namenjeni za DOLGE proge!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

TDIju lahko pa delas kar ?e? pa bo mala poraba.

 

No, z VW Touran 2.0 TDI sem na relaciji Ljubljana > Brnik > Ljubljana (po AC), naredil povpre?no porabo 10,5 l/100km. Res pa, da ga nisem ?paral, ampak tudi svojo Mazdo ne, pa je ta dosegel skoraj tako porabo kot moja bencinarka.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

No, z VW Touran 2.0 TDI sem na relaciji Ljubljana > Brnik > Ljubljana (po AC), naredil povpre?no porabo 10,5 l/100km. Res pa, da ga nisem ?paral, ampak tudi svojo Mazdo ne, pa je ta dosegel skoraj tako porabo kot moja bencinarka.

 

to ni relacija :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to ni relacija :)

 

Sori, ja mislil sem relacija kot pot oz. od to?ke A do B, ne kot neka dolga tura.

Sicer pa relacija pomeni razdalja.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Sori, ja mislil sem relacija kot pot oz. od to?ke A do B, ne kot neka dolga tura.

 

To je gas po avtocesti od A do B in nazaj :P, pa ti povem da moj do daske ne bi ve? kot 8 ?rl

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je gas po avtocesti od A do B in nazaj :P, pa ti povem da moj do daske ne bi ve? kot 8 ?rl

 

He, he, daj ga meni... :hudicek:

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Hvala vsem za mnenja!!!!!!!!!...?e kak?no pa je seveda dobrodo?lo :D

Dizla si ?elim ker enostavno mi je v?e? vo?nja z dizli, in poraba.

Imam pa tako delo (trgovski potnik), da kljub dolgim razdraljam, se moram ve?krat v enem mestu voziti od trgovine do trgovine in to je zelo malo kilometrov, kar pomeni velikokrat pri?gati in ugasniti avtomobil, zato se bojim, da bi to dizlu ?kodilo. Koliko pa ima pribli?no porabo bencinec- mazda6??. Kolega ima megana (diezel), ki ima porabo ob normalni vo?nji manj kot 6....to je najbr? te?ko dosegljivo tudi z dizlom...

Napisano

Mazda 6 2,3 Vo?nja Medvode- Ljubljana 8,5 bencina. Se pravi lahka vo?nja do za?etka Ljubljane potem kolona do tunela in potem obvoznica gas nazaj grede obratni vrstni red :glare:. Prej?nji lastnik je mel pod 8 sam to je zgledal tko pol cm gasa druga, pol cm gasa tretja.......... pri 40 je blo ?e v 5 brzini.

Napisano

Hvala vsem za mnenja!!!!!!!!!...?e kak?no pa je seveda dobrodo?lo :D

Dizla si ?elim ker enostavno mi je v?e? vo?nja z dizli, in poraba.

Imam pa tako delo (trgovski potnik), da kljub dolgim razdraljam, se moram ve?krat v enem mestu voziti od trgovine do trgovine in to je zelo malo kilometrov, kar pomeni velikokrat pri?gati in ugasniti avtomobil, zato se bojim, da bi to dizlu ?kodilo. Koliko pa ima pribli?no porabo bencinec- mazda6??. Kolega ima megana (diezel), ki ima porabo ob normalni vo?nji manj kot 6....to je najbr? te?ko dosegljivo tudi z dizlom...

 

?e si trgovski potnik ni problema,diesel je tvoja prava izbira.

Tudi,?e se bo? 30X ustavil to ni problem.Jaz tudi veliko po mestu vozim in ga 10X na dan upalim in ugasnem.

Poraba pa-hja,lahko od 6,umirjeno po predpisih po avtocesti do 7-7,5 kombinirano,avtocesta,regionalka+ mesto (kolone,ustavljanja,kratke proge).

?e kupuje? 1. generacijo obvezno vzemi pre-faceliftano (do letnika 2004 ali pa tudi za?etek 2005) :whatever: -ne vem to?no,ker te nimajo zloglasnega in prevelikokrat preklinjanega filtra trdih delcev-?e posebej te ta prve z tem filtrom znajo zagrenit ?ivljenje kratkoproga?em. :hudicek:

 

 

Napisano

Mazda 6 2,3 Vo?nja Medvode- Ljubljana 8,5 bencina. Se pravi lahka vo?nja do za?etka Ljubljane potem kolona do tunela in potem obvoznica gas nazaj grede obratni vrstni red :glare:. Prej?nji lastnik je mel pod 8 sam to je zgledal tko pol cm gasa druga, pol cm gasa tretja.......... pri 40 je blo ?e v 5 brzini.

 

?e en medvo??an?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

upam da avtor teme nebo preve? hud ?e se malo vklju?im v debato.

tudi sam kupujem mazdo 6, vendar imam nekaj pomislekov glede ohranjenosti avtov, ter resni?nosti prevo?enih kilometrov. prora?un mi nekako dovoljuje nakup do 6.5k EUR, ?elje so pa: dizel, karavan, ter morda kaj ve? opreme, vendar je seveda prioriteta dober motor in ohranjena karoserija, nerazbit avto, ali pa zelo dobro popravljen in z nekaj ni?jo ceno.

 

nekako so mi v oko padli naslednji:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4152286&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4100378&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4150695&show=1

 

je kaj od tega pribli?no vredno svojega denarja, ali raje ?akam kaj bolj?ega, ker se mi z nakupom ni? ne mudi.

 

 

uno za 5750 sem ?el sam gledat, pa je super ohranjena, pa lastnik je tudi biv OK, sam takrat je mela ceno 6100, pa je ni hoto spustit ni za cent :D

 

pa vse ?tima kot je treba, drga? se pa tip vsak dan v LJ vozi v slu?bo...

 

LP

Napisano

to?neje novope?en sni?an :blush:

 

ha ha evo me pre??ana / pirn?ana

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najlep?e na oglasih je zadnja cena. Pred Mazdo sem gledal enga volvota in sem bil edini kupec. Lastnik ni hotel spustiti cene za najdene napake, in je potem avto ?el k dilerju, ki mu je "seveda" pla?al ?eljeno ceno :hudicek: . Zadnja cena je tista katero si ti pripravljen dati in pika. Razen seveda ?e je staro za novo, tam te pa ne olupjo tolk na polno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.