Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo mazda?i!

 

Dejte mi neki povedat in sicer par mescov nazaj (ni ?e pol leta) mi je majstr Poga?ar menju komplet zadnje zavore (avto je od ?enske sicer) in zadeva je ?pilala, do pred kratkim, ko ro?na ve? ne dr?i popolnoma ni?, s ?imer predvidevam da delujejo oz. zavirajo samo prednje bremze, ker zadnje so itak isti ?morn kokr ro?na, ta pa kot sem ?e reku, ni ve? ni? od nje! :blush:

 

Zdej zajla vem da se ni strgala da bi bil to razlog, da gre ro?na totalka na lahko, ko jo potegne?, a je mo?no da so se bremze (bobni) raz?telal v tok kratkem ?asu al je kje drugje te?ava, da vem reklamirat pr mehankarju, ker takrat sm kr neki dnarja odkartu?! Mi pa ni vseen s kak?nim avtom se fura ?enska okol, pa z 10-mese?no malo medvedko v avtu! :blush:

 

Lep dan ?e nprej pa hvala za kak?en odgovor!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sam Borut kokr je men znano zadnje zavore delujejo na hidravliko, isto k spredne, zato ?e ti ro?na ne dela ?e ne pomeni da si zadi brez bremz. Ro?na je pa pa? na zajlo, tko da obstaja mo?nost da se je kj snel (?e je prej ok delal). Jst bi kr nazaj mehaniku pelu pa naj se on lot pregleda, ?e je on tazadn ki je te stvari ureju.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Mislim da res, samo na zajlo potisnes obstoje?e bate preko vzvoda (ki jih druga?e potiska hidravlika), tako da je v bistvu lo?en sistem, le enak cilj....

Poglej ce se je snelo tam, kjer lahko tudi ?tela? napetosti z dvema vijakoma (tik pred gumo)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e so zadaj bobni potem sta sistema ?isto lo?ena. Razen ?e so izrabljene obloge ti morajo zavore normalno delat ne glede na ro?no, ki pa je ?isto mehanska in ne problemati?na za popravila oz. obnove.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To se men usako leto dogaja, ro?na ne prime ama ni?ta, razlog ti?i pr bobnih in to tam kjer zajla preide na vzvod, vzvod je (vsaj pri meni je bil) ?isto zarustan in ko zategne? ro?no, vzvod ne premakne paken. ?e se zadeve loti? sam, kupi brake cleaner, raztavi in razrustaj vzvod da se bo spet prmikal (pri meni je 1x zgledalo kot da je se?vasan skupaj, sem ga komaj v premikajo?e stanje spravil). Potem sestavi? skupaj nastavi? pakne ter pokrije? z bobnom ter ?ao ;)

panoramska.jpg
Napisano

Majstori VSEM tem te?avam bi se izognili ?e bi vedno uporabljali ro?no pri parkiranju, poleg tega da pusti? avto v prestavi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Majstori VSEM tem te?avam bi se izognili ?e bi vedno uporabljali ro?no pri parkiranju, poleg tega da pusti? avto v prestavi.

 

Niso vsi s hribov :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Niso vsi s hribov :bravo:

 

Na ravnem ro?na ne prime ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mater, to je pol res kamena doba od Mazdojca! :blush:<_<

 

Kaj pa ?e je fajn minus pozimi uzuni, takrat pa ro?na verjetno ni lih priporo?ljiva - vem da je kdaj kermu tut primrznila, npr. na kaki AR, a ne David? :harhar::hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

men se ?e ni nardil da bi mi ro?na zamrznila pa mam avto zuni parkeran, sam predn za?ne zmrzvat lepo zajle za ro?no na?pricam iz mastjo v spreju ( HHS 2000, odli?na zadevca) in je to to

p.s. druga?e bom mogu pa tud sam zadne pakne zamenat, ker ne prime tud mal ne ve? ne bremza, ro?na pa sploh ne

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Zaribane ?eljusti al pa zani? zajla...najverjetneje oboje :(

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Pa to se ?e na Renoju ne zgodi! <_<:hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zaribane ?eljusti al pa zani? zajla...najverjetneje oboje :(

 

?e kdo rab kdo to dvoje mam, oboje v dost dobrem stanju :)

panoramska.jpg
Napisano

?e bomo nucal, ti sporo?im, kaka bi bla pa kej cena, za eno in drugo stvar (posami?no)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.