Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A mi kdo zna na kratko razlo?it, kako to deluje? No mal sem se ?e informiral na googlu. Ampak, a majo dizli tut ta..odu?nik, ?e se ne motim?

Napisano

Ja, sej zato. Me zanima, ?e je kdo kej seznanjen s tem. Govorili naj bi tudi, da ?e to ne deluje prav, da se pozna tudi pri porabi olja.

Napisano

PCV je sistem za zmanj?evanja pritiska oljnih par in dimnih plinov iz karterja ter tudi glave motorja, ki jih vra?a sozi sistem dovoda zraka v cilindre na recikla?o. V karterju, ki je prek oljnih kanlov povezan tudi z glavo motorja se ustvarja nadpritisk zaradi izparevanja olja in prodiranja plinov iz cilindrov mimo batnih obro?kov. V fi?otovih ?asih je bila speljana cev od ulivnega grla za olje ob motorju na prosto. Tako se je, ?e posebej pri priganjanju opazilo poleg izpu?nih plinov iz izpu?ne cevi tudi oljni dim ob motorju. Bolj obrabljen je bil bolj se je kadilo.

Ta bolj?i motorji so ?e takrat imeli PCV, ki je vi?ek teh plinov vra?al nazaj v izgorevalne komore.

Problem lahko nastane zaradi tvorjenja neke vrste "masla"(rumene barve) iz oljnih par in vodne pare iz zraka, ki lahko zapre odvod teh par. V motorju se ustvari lahko zelo velik nadpritisk, ki lahko porine olje skozi semeringe in tesnilo pokrova ventilov. Moja izku?nja je povezana z bencinskimi motorji citroema BX. Enkrat je pozimi na -14°C skozi tesnilo pokrova ventilov iztisnilo skoraj celotno koli?ino olja iz motorja. Nekajkrat mi je izmaknilo merilno palico in skozi njeno odprtino izbrizgalo nekaj olja. Bili so ?asi, ko na uradnem servisu niso vedeli za to te?avo. Od tod toliko te?av. Pozneje smo "odkrili" trikraki spojni del, ki je povezoval cevi od ulivnega grla in motornega dela ter jih vodil v uvodnik zraka. Potrebno je bilo "maslo" o?istiti in te?ave z oljem so prenehale. "Maslo" se rado tvori pozimi, pri nizkih temperaturah. V poznej?ih avtomobilih teh te?av nisem zasledil, kar pa ne pomeni, da se ma?enje oddu?nih cevi ne more pripetiti.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kul hvala za razlago. predvidevam da je ventil tam pri tem spojnem delu? Mogo?e ve? kje se to nahaja?

 

?al ne, ker ne poznam mazdinega motorja. To bo vpra?anje za YavorYa.

Poglej pri ulivnem grlu olja, ali pa nekje na pokrovu ventilov, mora biti cev, ki se spaja (ali pa tudi ne) s cevjo iz spodnjega dela motorja, ki nato po skupnem vodu prideta v cev, ki dovaja zrak motorju.

Na yutube ima? kar nekaj filmov o PCV

Enega si lahko ogleda? TU

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.