Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, kot je blo omenjeno v jamralniku je mehanik pri rednem servisu ugotovil, da bi bilo potrebno menjat sklopko v ?imkraj?em mo?nem roku, ker je baje dvomasni vztrajnik skoraj fu?. V leru se zato na vsake toliko ?asa sli?i nek tok tok tok... (za zvok niso krive ?obe,ker sta bili ravno 2 obnovljeni-na testerju sta se prikazali vrednosti 1 in 2)

 

Sicer sm prebral kar nekaj tem o te?avah s sklopko, pa ?e vedno ne vem ?e imam res te te?ave, ker se ni? ne ?uti da bi bilo kaj narobe med speljevanjem ali vo?njo. Med drugim sem zasledil tudi temo, ki jo je odprl prej?ni lastnik avta glede sklopke ( http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=4936&hl= )

 

Ne vem to?no kako je bla takrat situacija re?ena, bi pa prosil kakega mojstra iz okolice LJ ali Kranja da si vzame minutko in potrdi/zavrne serviserjeve hipoteze vredne cca 1300? :D

 

Aja avto je pa Mazda 6, 100kw, l.2003, 200.000km prevo?enih

 

 

lp,Ga?per

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

?e rab? telefonsko enga obvlada?a, ti sporo?im?! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

bi pri?lo zelo prav :bravo: kr na pm

 

iz kje pa je?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Bli?ina Medvod - tle na forumu ga ?e poznajo! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zaenkrat ?e ni bil zamenjan,prevo?enih pa je 212.000km .. serviser je nazadnje priporo?al naj se do zamenjave vztrajnika vozi avto na ni?jih obratih, ?e je mo?no (do 2000-2500) in ne preve? ti??i, saj vztrajnik najbol trpi ko zagrabi turbina. Na ta na?in sem od domnevno 'uni?enega' vztrajnika, ki naj bi ?e bil za v smeti, prevozil 12.000km brez problema, predvidevam da bi do naslednjega rednega servisa ?e nekako zdr?al.

 

lp

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

meni pa med menjavo ko pritisnem skopko mislim da zasli?im potisni le?aj ki se odvrti v prazno, v stilu"trrrrrrrr". avto ima 130k km. bil je vo?en po avtocesti. Ali bo potrebna menjava cele sklopke?

Napisano

?e prav vem, vztrajnik najbol trpi, pri naglem dodajanju plina in pri nizkih obratih, tja do 2000, ?e najbolj pa v leru? A se motim?

Napisano

?e prav vem, vztrajnik najbol trpi, pri naglem dodajanju plina in pri nizkih obratih, tja do 2000, ?e najbolj pa v leru? A se motim?

 

ne ne, ko pospe?ujem ne ropota ni?, v momentu ko pritisnem skopko, ko odvoji, se zasli?i ta zvok..

Napisano

ja sej sm napisal da po moje je glasen potisni le?aj. Zanima me, ali je nujna menjava le tega? Potem bi menjal ?e sklopko k bi bil podrt.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

ja sej sm napisal da po moje je glasen potisni le?aj. Zanima me, ali je nujna menjava le tega? Potem bi menjal ?e sklopko k bi bil podrt.

 

to sem tudi jaz v tej temi ( http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6331&st=20 ) spra?eval, pa nisem dobil nobenega odgovora... Bi se nas nekaj s tem problemom zbralo, pa pri nabavi delov in pri serviserju dobili kak popust?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

to sem tudi jaz v tej temi ( http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6331&st=20 ) spra?eval, pa nisem dobil nobenega odgovora... Bi se nas nekaj s tem problemom zbralo, pa pri nabavi delov in pri serviserju dobili kak popust?

 

Evo.. dobil sem ponudbo za vztrajnik in sklopko (sklopko bi bolj preventivno menjal, ker bo ?e vse razdrto)..

 

vztrajnik LuK ...510?

 

sklopka LuK pride 355 eur, Valeo 350, Sachs pa 285?.

 

LuK vztrajnik in Sachs sklopka torej :blush:.

 

Ve kdo za kako bolj ugodno varianto?

Napisano

Evo.. dobil sem ponudbo za vztrajnik in sklopko (sklopko bi bolj preventivno menjal, ker bo ?e vse razdrto)..

 

vztrajnik LuK ...510?

 

sklopka LuK pride 355 eur, Valeo 350, Sachs pa 285?.

 

LuK vztrajnik in Sachs sklopka torej :blush:.

 

Ve kdo za kako bolj ugodno varianto?

 

jebomast kake ?tevilke............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.