Skoči na vsebino

Mazda garancija na dodatno opremo?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zdravo,

 

vozim slabe 2 leti staro Mazdo CX-7. V zadnjem mesecu so mi crknili park-senzorji in pa Bluetooth in?talacija za telefon. Oboje sem (do)kupil original, skupaj z avtom torej.

 

Pa pokli?em na Mazdo kjer mi povejo, da je na "dodatno opremo" samo 1 leto garancije. No, sem ?el gledat v garancijsko knji?ico in to res pi?e ampak se mi zdi res butasto, da se mi tako kmalu pokvari npr. Bluetooth, potem pa da moram ?e jaz pla?ati za popravilo.

 

Ima kdo izku?enj s takima napakama in pa z (ne)uveljavljanjem garancije za dodatno opremo?

 

Hvala, Kerr

Napisano

no, sej mi ni ?isto "crknilo"

 

Bluetooth sam po sebi dela, ampak ko je priklopljen (kateri koli) GSM se vsakih 60 sekund resetira. Potem pa telefon misli da je ?e povezan, bluetooth v avtu pa ga prekine povezavo... skratka, zadeva je trenutno neuporabna.

 

kar se pa ti?e park-senzorjev, ko pri?gem avto dajejo ful signal (kot da sem v parkiran v steni) ca 5-10 sekund, potem pa sledi glasen opozorilen zvok (hre??anje) in vse crkne - tako spredaj kot zadaj.

Napisano

A si prepri?an, da si dokupil Mazdino opremo. Ponavadi trgovci vgradijo krneki, ki not pa?e in je ustrezne kvalitete.

Podobne probleme sem imel z kao originalnimi park senzorji. Hvala bogu so nekajkrat crknili v prvem letu, ko je bilo ?e v garanciji. Sedaj pa je ?e dve leti mir. Pa upam da bo ?e dolgo tako.

?e bi bila Mazdina oprema, bi bila garancija nanjo tri leta.

Tovarni?ko vgrajen radio ima prav gotovo tri leta garancije. :bravo:

Napisano

no, sej mi ni ?isto "crknilo"

 

Bluetooth sam po sebi dela, ampak ko je priklopljen (kateri koli) GSM se vsakih 60 sekund resetira. Potem pa telefon misli da je ?e povezan, bluetooth v avtu pa ga prekine povezavo... skratka, zadeva je trenutno neuporabna.

 

kar se pa ti?e park-senzorjev, ko pri?gem avto dajejo ful signal (kot da sem v parkiran v steni) ca 5-10 sekund, potem pa sledi glasen opozorilen zvok (hre??anje) in vse crkne - tako spredaj kot zadaj.

 

si probal preko glasovnih (nem?kih) ukazov zbrisati vse telefone notri v spominu in dati samo svojega??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

si probal preko glasovnih (nem?kih) ukazov zbrisati vse telefone notri v spominu in dati samo svojega??

 

sem zbrisal vse telefone, ja... sej se pove?e in dela, ampak samo 1 minuto, potem se pa resetira... ne ekran?ku je pa mazdin logo (ko se pri?ge), tako da mislim da i moral biti Mazdin.

 

Sicer pa je (po garancijski knji?ici) na vso dodatno opremo 1 leto garancije... ne razumem, vsak beden radio v Hoferju ma 3 leta garancije....

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ena zanimiva.

 

Danes mi je trgovec povedal, da cx7 ima te?ave z pravilno delovanjem parkirnih senzorjev za spredaj in zadaj v kombinaciji z vzratno kamero. In da sploh jih ne priporo?ajo, ker so imeli ?e nekaj reklamacij.

Po dolo?enim ?asu za?nejo kar brez veze piskati tudi kadar ni ovir.

A je to komu poznano? Kaj M6 se je ?e komu to zgodilo? Sicer se en tolko spoznam na elektroniko (sem in?.) ma kamera ne vem, kaj bi motila?!

 

Hvala in lp

Napisano

Men je crknil senzor in hvala bogu ravno takrat, ko je bil avto na rednem servisu. :D

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.