Skoči na vsebino

Adijo mazda :(

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 54
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano
  je Mary napisal:

Sprednji airbagi so ok tak da armaturka je ?e cela :) (Spro?eni airbagi 3/8)

Za zategovalnike pa ne vem kak bi se to videlo.

 

Spro?eni zategovalniki varnostnih pasov smrdijo po smodniku poleg tega so tudi nazaj potegnjeni.

Ponavadi se pro?ijo pri ?elnih trkih, za bo?ne pa ne vem.

 

Neko?e sem pri Crash testih gledal posnetke, kako se pri razli?nih trkih pro?ijo Airbagi.

Posebej je bilo to o?itno pri bo?nih trkih, kjer bi se naj pro?ile samo stranske vre?e, kar se je pri va?em trku tudi potrdilo. Nekateri avti pa so pri bo?nem trku spro?ili tudi sprednje vre?e, za kar so dobili tudi slab?o oceno.

V kon?ni fazi pomeni nepotrebno pro?enje Airbagov tudi stro?ek pri popravilu.

 

Vem da so se pri Mazdi 3 pro?ili po potrebi, ena Honda pa je aktivirala nekaj vre? ve?.

 

Hvala za informacije in lep pozdrav.

Napisano
  je Activa napisal:

Spro?eni zategovalniki varnostnih pasov smrdijo po smodniku poleg tega so tudi nazaj potegnjeni.

Ponavadi se pro?ijo pri ?elnih trkih, za bo?ne pa ne vem.

 

Pa kar fajn te za?ponajo ti pasovi.
Zanimivo, to ima ?e prvi Clio pa ni nujno, da ima airbage. Vsaj od prijatelja Clio 16V jih ima. ?zmeden?

 

Sicer pa pohvale Mazdi, da spro?i le airbage, ki so potrebni. Vsaj en nepotreben stro?ek manj.

Napisano
  je Symon napisal:

Pa kar fajn te za?ponajo ti pasovi.

Zanimivo, to ima ?e prvi Clio pa ni nujno, da ima airbage. Vsaj od prijatelja Clio 16V jih ima. ?zmeden?

 

Sicer pa pohvale Mazdi, da spro?i le airbage, ki so potrebni. Vsaj en nepotreben stro?ek manj.

 

ok, mi ni n? hudo pri srcu, ker to po?nejo z renault-i :P

Napisano
  je Symon napisal:

Sicer pa pohvale Mazdi, da spro?i le airbage, ki so potrebni. Vsaj en nepotreben stro?ek manj.

 

?e vseeno sta se 2 airbaga preve? spro?lla B)

Duga?e zategovalniki pa mislim da se niso spro?li.

love.gif

2160_1.png

 

Napisano
  je Boss napisal:

Ni nujno, da je tole totalka. A si peljala avto po karambolu? A gre naravnost (stoji volan naravnost)?

 

?al ga nisem ve? peljala, sem morala s sinom v bolnico. Moj ni mogel po avto it, tk da ga je avto vleka odpeljala. In ker pred blokom ne more bit je pri eni avto hi?i za ograjo. Jutri ga bo treba drugam pelat.

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

Ta "eksplozivne" pasove majo ?e na?e BA-jke, ?e sem jest prov informiran :bravo:

 

Sam da je blo z vami vse v redu :jupiii: Pleh je pa pleh - nadomestljivo, ?ivljenje pa - neprecenljivo :huh:

Napisano

?eprav je res ?koda avta in upam, da se ga bo dalo popravit, sem vesela da je s sinom vse ok. Drugi? bom mogla pa bolj po pameti vozit.

love.gif

2160_1.png

 

Napisano
:whatever: jaz pa vem da se da ta avto kar lepo popravit kolker vidim je streha vredu ni? zacvikana samo stena je malo tu pa tam napeta steber je pa punktiran se samo menja prag pa se ven vre?e pa se novi gor zmontira edino kar je problem so na?i servisi ker majo tako svinjsko poceni ure in nadomestne dele ker pa zna to doma nardit je pa bol?e gre? na odpad najde? isti model in se cela stena menja
Napisano
  je ?traus napisal:

:whatever: jaz pa vem da se da ta avto kar lepo popravit kolker vidim je streha vredu ni? zacvikana samo stena je malo tu pa tam napeta steber je pa punktiran se samo menja prag pa se ven vre?e pa se novi gor zmontira edino kar je problem so na?i servisi ker majo tako svinjsko poceni ure in nadomestne dele ker pa zna to doma nardit je pa bol?e gre? na odpad najde? isti model in se cela stena menja

 

To?no tako... Bratova Lantra je bila pred kakimi 10 leti to?no takole udarjena pa smo zamenjali prag stebri?ek in vrata pa skup sestavili. Ni? ni bilo zategnjeno ali pa kakor koli v vinkel avto pa je ?e danes brez rje lepo na cesti. Je pa to treba obvezno dat kakemu kleparju v delo, ker na uradnem ne bo ?lo skoz s ceno, ki jo bo zavarovalnica odobrila.

33112_1.png

Napisano
  je Mary napisal:

?eprav je res ?koda avta in upam, da se ga bo dalo popravit, sem vesela da je s sinom vse ok. Drugi? bom mogla pa bolj po pameti vozit.

 

S kod si pa? Druga?e se lohk pozanimam kolk bi te to stalo pri kleparju, ki mi je porihtu C-jko ;)

Napisano
  je Deeyan napisal:

S kod si pa? Druga?e se lohk pozanimam kolk bi te to stalo pri kleparju, ki mi je porihtu C-jko ;)

 

Iz celja.

?e lahko povpra?a?, bi bila vesela.

Jaz sem malo po odpadih poklicala, kolko bi me stali deli, in mislim, da bi se dalo to popravit, ?e le niso kleparji in li?arji predragi.

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

Uh kak?na ?koda :( sam, da ste vsi OK.

Jaz tud poznam enga dobrega kleparja...je zrihtal ?e take primere...ja pa iz LJ - pa ni drag.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ufffff, v glavnem pa najbolj pomembno je da ste jo vsi dobro odnesli. Jest mislim da bo tole totalka, tako da le glej da ?imve? dobi? zanjo (od zavarovalnice in od prodaje). Po delih je verjetno ne bo? prodajala, sploh ?e nima? prostora, volje do "?raufanja" ipd. Mogo?e ?e bi dobila dovolj od?kodnine za avto in poceni,poceni dele (kar bo te?ka) bi se nekako ?e iz?lo da bi bila vsaj na nuli z vsem skupaj. ?e samo na zunaj pogleda? so za zamenjat, oboja vrata, stebri?ek in ravnanje zgoraj, popravljati prag, zadnji blatnik,baloni, mogo?e je celo malo zamaknilo avto, ?e milimeter je dost. (sam sem imel pri enemu avtu ker je bil slabo popravljen 1cm razlike - kar je ?e ogromno, in je bila cela ?tala za vozit se, avto je ?el na mizo potem je bilo pa ok).

Napisano

Grega, prag se ne popravlja ampak se ga ven odre?e in zamenja z drugim iz drugega avtomobila.Oziroma se vse ven odre?e, popravlja pa se le zadnji blatnik. A bo treba na mizo dat je pa ve?ino odvisno od zgradbe spodnjega dela karoserije. ?e so nosilni elementi, ki skrbijo za trdnost same karoserije pomaknjeni bolj proti sredini je celo mo?no, da avto ni ni? zamaknjen.

33112_1.png

Napisano
  je Mary napisal:

Iz celja.

?e lahko povpra?a?, bi bila vesela.

Jaz sem malo po odpadih poklicala, kolko bi me stali deli, in mislim, da bi se dalo to popravit, ?e le niso kleparji in li?arji predragi.

 

super, sma blizu, js sm iz bli?ine Polzele ;)

Napisano
  je Boss napisal:

Grega, prag se ne popravlja ampak se ga ven odre?e in zamenja z drugim iz drugega avtomobila.Oziroma se vse ven odre?e, popravlja pa se le zadnji blatnik. A bo treba na mizo dat je pa ve?ino odvisno od zgradbe spodnjega dela karoserije. ?e so nosilni elementi, ki skrbijo za trdnost same karoserije pomaknjeni bolj proti sredini je celo mo?no, da avto ni ni? zamaknjen.

 

..vem vem, mi?ljeno je bilo tako, zamenjati-popraviti, tudi blatnike najve?krat re?ejo ven, ?eprav tukaj niti ni take sile da bi bilo te?ko poklepati. Najve?krat je te?ko na u? oceniti, ker se ne vidi kaj je spodaj ipd., ampak glede na to da je mazdicam cena kar padla potem si hitro tam tam pri totalki, kako je pa s poceni deli in znamko Mazda pa vemo :whatever: , se pa vse da porihtati, samo ?e je le klepar kot se zagre in popravi avto kot da bi svojega popravljal.

Napisano
  je Ploki napisal:

si ziher???

 

Sej sem reku baje :P Bom povedu, k bom pas menjal na voznikovi strani, ?e mi je kej u glavo raznesl :bravo:

Napisano
  je Deeyan napisal:

super, sma blizu, js sm iz bli?ine Polzele ;)

 

A si kej povprasal tistga kleparja?

Limit za popravilo so mi dali 3600?

love.gif

2160_1.png

 

Napisano
  je Mary napisal:

A si kej povprasal tistga kleparja?

Limit za popravilo so mi dali 3600?

 

bom jutri ?el do njega ;) sicer bo od oka te?ko reku, ker bi mogu avto videt v ?ivo

Napisano
  je Ploki napisal:

si ziher???

 

:D ja majo plinske bombice se mam doma pase ce bo kdo kdaj rabo

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Se pravi lih za lih ni totalka?? :) koliko je dejansko vreden cel avto? ne vem to?no keri letnik ima?. Samo to je prva ocena, ko bodo pa mehankarji dvignili avto in pogledali zna pa narasti....npr. meni je prvo ocenil na par 100 eur barvanje odbija?a (odbija? je zgledal cel,samo barva je bila razpokana ker me je ena butnila)...no na koncu so iz servisa ponovno klicali na zavarovalnico da je cel odbija? fu?, stro?ek je bil 1000eur. :blush:

 

..upam da ti ?imprej uspe spraviti avto na cesti :)

Napisano

Na zavarovalnici je reku da rabim met predracun od kleparja da lahka razglasi totalko.

Da se lahka potem naprej menimo. Da 3600? z racuni je pa max vrednost ,ki bi jo se popravljali.

 

Sem sla na Selmarja, ker je tuki zraven pa so rekli da za 150? mi nardijo predracun :o.

Grrrrr

love.gif

2160_1.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tudi jaz sem na limitu tistih 4 mm in ni več varna za zimo, je za stran... in sm reku dejmo probat.. isto jo trga po koščkih ja  
    • Od česa je odvisna lastna frekvenca avtomobilskega motorja? MS Copilot: Lastna frekvenca avtomobilskega motorja je odvisna od več dejavnikov, ki vplivajo na vibracije in nihanja motorja: Materiali in konstrukcija – Različni materiali in zasnova motorja določajo njegovo togost in maso, kar vpliva na naravno frekvenco nihanja. Geometrija motorja – Oblika in razporeditev sestavnih delov (blok motorja, glava cilindrov, ročična gred) vplivajo na način, kako vibracije potujejo skozi motor. Vztrajnostna masa – Teža gibljivih delov, kot so bata, ojnice in ročična gred, vpliva na nihanje celotnega sistema. Togost nosilcev – Motor je pritrjen na vozilo preko nosilcev, katerih elastične lastnosti določajo prenos vibracij na karoserijo. Delovna hitrost – Pri različnih vrtljajih motorja se lahko pojavijo resonančni pojavi, kjer frekvenca motorja sovpada z naravno frekvenco, kar poveča vibracije.   Ali ima lahko stvar več lastnih frekvenc? MS Copilot: Da, stvar lahko ima več lastnih frekvenc! Vsak objekt ali sistem ima več načinov nihanja, od katerih ima vsak svojo lastno frekvenco. To je odvisno od oblike, mase, togosti in načina pritrditve ali podpore. Primeri več lastnih frekvenc: Glasbeni instrumenti – Strune na kitari ali violini imajo več resonančnih frekvenc, kar omogoča različne tone. Zgradbe in mostovi – Strukture imajo več načinov nihanja (horizontalno, vertikalno, torzijsko), kar vpliva na odpornost proti potresom. Mehanski sistemi – Avtomobilski motor ima različne lastne frekvence za posamezne komponente, kot so bati, ojnice in okvir motorja. Elektronska vezja – Nihanja v električnih komponentah povzročajo več frekvenc, ki vplivajo na delovanje sistemov. Če frekvenca prisiljenega nihanja sovpada z eno od lastnih frekvenc, lahko pride do resonance, kar lahko povzroči povečane vibracije ali celo poškodbe. To je razlog, zakaj se pri inženiringu in oblikovanju struktur upošteva več lastnih frekvenc, da se preprečijo neželeni učinki.    
    • Danes prestal svojo 1. operacijo v lajfu in sicer dentalne narave, zaenkrat kar OK. Moram pa pohvalit hči, ki je včeraj z ocenami zaključila OŠ in njen rezultat je idealen oz. maksimalen
    • Po zgledu mojih sodelavcev sem tudi sam, prvič v življenju, poizkusil varianto, da zimske zvozim do konca čez poletje - goodyear, 4,5 mm profila. Pa so se sredi julija začele luščit - po površini je cca dober milimeter na debelo začel odpadat profil. Takoj sem dal gor letne.  
    • Ti, sam nadzor pa imamo!   Pravkar so na radiju rekli: - "Poslušate radio Robin."   Kako za vraga vedo, kateri radio poslušam?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.