Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupil sem M3 L 2003 in zgleda, da imam ?e prvo te?avo.

?e avto. klimo preklopim na ro?no, mi regulator ventilatorja no?e spreminjati hitrosti oz. ga le s te?avo pripravim do tega isto je z temperaturo. Zanima pa me tudi, zakaj se hitrost ventilatorja spreminja sama, ?eprav ni na avto. klimi ?

Kje bi lahko biu problem? Bo potrebno menjati komplet kontrolno plo??o ?

 

LP

Napisano

po pritisku tipke AUTO dela klima v avtomatiki, ?e potem izklopi? samo kompresor z tipko AC, potem dela avtomatika vendar ali v ECO na?inu ali popolnoma brez kompresorja, takrat pa? dela ventilacija v avtomatskem na?inu dokler ne zavri? kole??ka za pihanje ali za temperaturo, takrat se preklopi v navaden ro?ni na?in...

 

kaj pomeni, da te?ko spreminja? hitrost pihanja in temperaturo, pa ne vem... ali je problem tudi ko je na?in AUTO vklopljen?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

po pritisku tipke AUTO dela klima v avtomatiki, ?e potem izklopi? samo kompresor z tipko AC, potem dela avtomatika vendar ali v ECO na?inu ali popolnoma brez kompresorja, takrat pa? dela ventilacija v avtomatskem na?inu dokler ne zavri? kole??ka za pihanje ali za temperaturo, takrat se preklopi v navaden ro?ni na?in...

 

kaj pomeni, da te?ko spreminja? hitrost pihanja in temperaturo, pa ne vem... ali je problem tudi ko je na?in AUTO vklopljen?

 

 

Na ekranu ne pi?e ECO niti AUTO pa vseeno spreminja hitrost.

S te?avo mislim, da vrtim gump pet krogov pa se premaknejo stopinje za 0,5 oz. je potrebno gump malo pritisnit notr. Pri ventilatorju pa vrti? proti plusu pa se ne premakne ni?, ali pa se premika ravno v obratno smer.

Napisano

te pa bo verjetno te?ava v komandni plo??i...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Tut js tako mislim, samo nevem ?e se spla?a vozit k avtoelektri?arju, ali je bol? kje dobit komplet drugo pli??o.

 

poglej 'zbite' na avto.net

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.