Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupil sem M3 L 2003 in zgleda, da imam ?e prvo te?avo.

?e avto. klimo preklopim na ro?no, mi regulator ventilatorja no?e spreminjati hitrosti oz. ga le s te?avo pripravim do tega isto je z temperaturo. Zanima pa me tudi, zakaj se hitrost ventilatorja spreminja sama, ?eprav ni na avto. klimi ?

Kje bi lahko biu problem? Bo potrebno menjati komplet kontrolno plo??o ?

 

LP

Napisano

po pritisku tipke AUTO dela klima v avtomatiki, ?e potem izklopi? samo kompresor z tipko AC, potem dela avtomatika vendar ali v ECO na?inu ali popolnoma brez kompresorja, takrat pa? dela ventilacija v avtomatskem na?inu dokler ne zavri? kole??ka za pihanje ali za temperaturo, takrat se preklopi v navaden ro?ni na?in...

 

kaj pomeni, da te?ko spreminja? hitrost pihanja in temperaturo, pa ne vem... ali je problem tudi ko je na?in AUTO vklopljen?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

po pritisku tipke AUTO dela klima v avtomatiki, ?e potem izklopi? samo kompresor z tipko AC, potem dela avtomatika vendar ali v ECO na?inu ali popolnoma brez kompresorja, takrat pa? dela ventilacija v avtomatskem na?inu dokler ne zavri? kole??ka za pihanje ali za temperaturo, takrat se preklopi v navaden ro?ni na?in...

 

kaj pomeni, da te?ko spreminja? hitrost pihanja in temperaturo, pa ne vem... ali je problem tudi ko je na?in AUTO vklopljen?

 

 

Na ekranu ne pi?e ECO niti AUTO pa vseeno spreminja hitrost.

S te?avo mislim, da vrtim gump pet krogov pa se premaknejo stopinje za 0,5 oz. je potrebno gump malo pritisnit notr. Pri ventilatorju pa vrti? proti plusu pa se ne premakne ni?, ali pa se premika ravno v obratno smer.

Napisano

te pa bo verjetno te?ava v komandni plo??i...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Tut js tako mislim, samo nevem ?e se spla?a vozit k avtoelektri?arju, ali je bol? kje dobit komplet drugo pli??o.

 

poglej 'zbite' na avto.net

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.