Skoči na vsebino

Woofer v Mx-5 prtlja?niku

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker imam v Exeotu aktiven mali woofer?ek, ki trga gate me zanima, ali ima kdo izku?njo z wooferjem v prtlja?niku MX-5?

Enostavno lahko naredim enako hitro spojko v obeh avtih za signal in 12V in prestavljam - vendar vpra?anje:

ima woofer efekt v zaprtem MX-5 prtlja?niku??????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ti, a bos kaj mx5 peljal al samo neki spedenas :D

 

peljem vsak dan :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Efekt bo ampak bistveno manj?i kot, ?e bi to vrgel v nekega hatchbacka. Enostavno je kufer prostor zase. Zna biti, da bo ga folk za tabo bolj sli?al kot ti v avtu. :rolleyes:

Napisano

Moral bi kak?no luknjo prebit, druga? pa kokr se spomnim ga je mela kolegica Wildcat kar pri nogah (tam se je ponavadi fural pesek)! :P:danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

pomoje ?e bi gadal pod sede? bi bil ve?ji efekt al pa za sede?em ?e je mo?nost pa na vrata en sistem dobr pa je

 

:blush:

 

Ni slaba ideja. Sede?e ven, pod en sede? oja?evalec, pod drug woofer z custom ohi?jem in ga zmaga?. Nikjer ni? za pokazat pa booom-booom za sli?at. :bravo:
Napisano

Eh ne to je ze preve?, kupoval ne bom ni? novega ker ?pila blaupunkt odli?no, placa je bolj malo ?e povrhu. Pomislil sem na to kar ?e imam.

Sam po moje bo res v svojem prostoru ?pilal in bencin tresel ni? drugega - mislil sem ?e ima res kdo tako izku?njo da pove.

 

Bo pa samo v exeotu nabijal :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jures, treslo bi ti ?e nejbol zadnjo tablco in pokrov prtlja?nika! :P:harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

res da basi letijo po tleh .. sam ?e vseen je to tko kot bi notr v dnevni mel bass zuni na terasi pa ostalo in poslu?al ..

Napisano

sam tole rab? pa je vse narejen:

http://www.flickr.com/photos/kounitsyn/274...in/photostream/

zanimiva postavitev:

http://cgi.ebay.com/Mazda-Miata-Mx-5-Custo...b-/380167710375

tole pa mene mika, ma? dva wooferja pa ?e rollbar, vmes pa vetrno mre?o al pa pleksi zmontiram :bravo:

http://www.cardomain.com/ride/3864809/1992...ata-mx-5/page-2

Napisano

woofer imam in plac v kufru tud, gre se zato ?e je sploh efekt..

 

Tisto 'v glavo' je pa malo tu much

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

woofer imam in plac v kufru tud, gre se zato ?e je sploh efekt..

 

Tisto 'v glavo' je pa malo tu much

 

?e je efekt, je najbolj?, da prestavi? pri?gan woofer iz exeo-ta v mx-5. Mal podalj?a? kable pa bo? vidu pol, ?e se kej ?ut base

tud luknjo se da zvrtat iz prtlja?nika v kabino, sam mor? vedt, kje vrtat, ker ma? v vmesnem prostoru tud posodo za gorivo in ?e kaj.. :P

Mislm da se je Peri?nik lotil takega projekta, tko da kar njega kontaktiraj, bo? iz prve roke vse zvedu :D

Napisano

No jz sm meu woofer v prtlja?niku, in efekt dejansko je, niti ne tako slab kot tlele pravite. Blo je pa 12'' pa ene 150w, tko da use skupej ni?, pa se je ?ist lepo sli?al bass, razen pri kak?nih testerjih je zadnja havba ropotala. Jz vem da bi ga pustu not, sam je bla prevelika ki?ta in ni blo v prtlja?niku placa tut za 6 packa ne. Zdej za NB ne vem, NA pa ima za plehom kjer grejo cevi s tank deklca do tanka in na drugi strani kjer je rezerva 'kanal', kjer bi z malo domi?lije brez problema napelju eno cev do kabine, pa ?e samega avta ti nebi blo treba rezat, sam en pleh ki se pa tako ali tako pri?tavba na avto (ga zamenja? ?e ti dopizdi). Ali pa ga daj za enega od sede?ev. Seveda ?e ma? dost placa, pod sede? ga nebo? dobil pa ?e se na glavo postavi? k je placa lih za eno ?katlo cigaret, pa ?e to na tesno. Seveda pa se ga da namontirat tudi pod armaturo (?e je seveda res majhen kot pravi?), sovozniku nad noge, nardi? eno 'konzolo' kamor ga vpne? in voila. Ali pa re?e? jebiga, pa kupi? eno 8ko, pa oja?evalec, pa gre? do loonitz ali pa sele?a, alpa do enga v tem stilu in odkarta? oni ti pa nardijo ki?to po meri in po tvojih ?eljah, pa ma? mir. ?e si pa sam kej majstra s poliestrom pa stensta? neki v tem stilu:

 

Objavljena slika

s2k_sig_transition_small.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.