Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me kje se nahaja ERG ventil ,kako se ga o?isti in kaka je njegova funkcija? <_< govorimo o M6-136

 

Hvala za uporabne odgovore

 

Darko. :harhar:

Napisano

EGR ventil... Exhaust Gas Recirculation... ;)

 

vem, ni uporabno :harhar:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

EGR ventil... Exhaust Gas Recirculation... ;)

 

vem, ni uporabno :harhar:

 

 

 

 

Hvala kaalman :bravo:

Napisano

uporabi iskanje, je kar precej napisano glede egr-ja

pri iskanju pa daj na search posts, pa pri egr-ju dodas se zvezdico * ---neki bo ze :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pic:

 

 

 

kje je...

post-11-1294162680_thumb.jpg

post-11-1294162776_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Z DPF imajo povsem elektri?en EGR, tako da ni pri vseh enako.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Z DPF imajo povsem elektri?en EGR, tako da ni pri vseh enako.

 

M6-136 nima DPF ;)

 

@abi1: pojma nimam kak se ga dol dobi... sem enkrat razmi?ljal o razdrtju, odprl havbo in se hitro premislil... :P

 

vidim pa dva ?raufa... za za?etek je to to... verjetno

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

A MI LAHKO POVE? KAKO GA DOL DOBIM??????????

 

Odvije? najprej veliko "matico" ki je na cevi ki gre v EGR, potem pa ?e dve matici ki dr?ita EGR na glavi motorja, samo jih ne sme? odviti do konca ampa samotolk da popustita in potem da? gor ?e eno matico in jo "kontra" zategne? tako da odvije? ven kompleten vijak, ker druga?e ne bo? dobil ventila dol.

 

 

Lahko prosim izklju?i? "CapsLock" ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Odvije? najprej veliko "matico" ki je na cevi ki gre v EGR, potem pa ?e dve matici ki dr?ita EGR na glavi motorja, samo jih ne sme? odviti do konca ampa samotolk da popustita in potem da? gor ?e eno matico in jo "kontra" zategne? tako da odvije? ven kompleten vijak, ker druga?e ne bo? dobil ventila dol.

Lahko prosim izklju?i? "CapsLock" ?

 

 

Hvala YavarYe bom probal,upam da ne po?kodujem navojev v glavi ker potem sem v r... ! :danzoman:

Napisano

Hvala YavarYe bom probal,upam da ne po?kodujem navojev v glavi ker potem sem v r... ! :danzoman:

 

 

nisi... se ?e vedno da porezat ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Od?raufu,??istu,zmontiru nazaj. Dela brez problema. Sledi filter v karterju :danzoman::jupiii:

Napisano

ali je kaka posebnost na katero je treba paziti??

 

NE sam ??isti? ga ,jaz sem ga kar z ?istilnim bencinom in to je to :bravo::bravo:

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Zgoraj sem zasledil da je je z DPF fitrom nastopil povsem elektri?ni ERG ventil. Ali pride tudi pri temu vpo?tev ?i??enje ali se ga ne da? hvala za info

Napisano

Zgoraj sem zasledil da je je z DPF fitrom nastopil povsem elektri?ni ERG ventil. Ali pride tudi pri temu vpo?tev ?i??enje ali se ga ne da? hvala za info

 

Ali mi ne zna nobeden tega opisat? :(

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

pozdravljeni,

pri mazdi z DPF filtrom se ERG ventil nahaja malo ni?e kot pri predhodniku. Po detaljnem pregledu sem ugotovil da bi zelo te?ko odvil spodnja dva vijaka s katerim je ventil pritrjen. Ali obstaja kako posebno orodje, ali uporabljate samo navaden kriko z kratkim podalj?kom?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če dost zategneš sigurn pomaga, pa baje da tudi človek neha neumnosti govort 😂
    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.