Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

EGR ventil... Exhaust Gas Recirculation... ;)

 

vem, ni uporabno :harhar:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z DPF imajo povsem elektri?en EGR, tako da ni pri vseh enako.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z DPF imajo povsem elektri?en EGR, tako da ni pri vseh enako.

 

M6-136 nima DPF ;)

 

@abi1: pojma nimam kak se ga dol dobi... sem enkrat razmi?ljal o razdrtju, odprl havbo in se hitro premislil... :P

 

vidim pa dva ?raufa... za za?etek je to to... verjetno

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A MI LAHKO POVE? KAKO GA DOL DOBIM??????????

 

Odvije? najprej veliko "matico" ki je na cevi ki gre v EGR, potem pa ?e dve matici ki dr?ita EGR na glavi motorja, samo jih ne sme? odviti do konca ampa samotolk da popustita in potem da? gor ?e eno matico in jo "kontra" zategne? tako da odvije? ven kompleten vijak, ker druga?e ne bo? dobil ventila dol.

 

 

Lahko prosim izklju?i? "CapsLock" ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odvije? najprej veliko "matico" ki je na cevi ki gre v EGR, potem pa ?e dve matici ki dr?ita EGR na glavi motorja, samo jih ne sme? odviti do konca ampa samotolk da popustita in potem da? gor ?e eno matico in jo "kontra" zategne? tako da odvije? ven kompleten vijak, ker druga?e ne bo? dobil ventila dol.

Lahko prosim izklju?i? "CapsLock" ?

 

 

Hvala YavarYe bom probal,upam da ne po?kodujem navojev v glavi ker potem sem v r... ! :danzoman:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala YavarYe bom probal,upam da ne po?kodujem navojev v glavi ker potem sem v r... ! :danzoman:

 

 

nisi... se ?e vedno da porezat ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...
  • 4 tedne kasneje...

pozdravljeni,

pri mazdi z DPF filtrom se ERG ventil nahaja malo ni?e kot pri predhodniku. Po detaljnem pregledu sem ugotovil da bi zelo te?ko odvil spodnja dva vijaka s katerim je ventil pritrjen. Ali obstaja kako posebno orodje, ali uporabljate samo navaden kriko z kratkim podalj?kom?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
    • Evo fotke originalnega nosa M3 G120 letnik 18,ki je identičen let. 17...😊 Troblje se tudi tu vidijo...😉 Poslikaj še ti a mislim, da je isto... 🤔
    • Dober je ane.... 😉
    • Zanimivo, da so hybridi največji polom glede baterije... 🫤  
    • Štafeto na ta dan kaj pogrešate... 🤔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.