Skoči na vsebino

v6 v mx-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

"?isto enostavno" mojstri. ?e boste sami naredili nove nosilce, verjetno tudi nov sesalni kolektor ali pa vsaj dolo?en del, nov izpu?ni kolektor, premetali nekaj stvari notri, da boste imeli sploh prostor, dobili menjalnik od RX-7, obenem naredili vmesnik za RX7 menjalnik, da bo pasal sploh na V6 motor, na novo napeljali ves ?trom.... No potem bi vam mogo?e uspelo. ?e pa nimate kaj dosti izku?enj s temi zadevami bo pa bolj te?ka. In tudi dvomim, da boste na?li norca, ki bi to ?el delat za vas.

 

Po drugi strani pa ?e vr?e 1500? v Miato bo dobil kak turbo kit (ki bo pasal ?rauf na ?rauf in ga boste lahko sami zmontirali) bo imel ve?jo mo?.

 

Odlo?ite se pa sami, je te?ka odlo?itev, vem. :ne vem:

Napisano
  je Symon napisal:

"?isto enostavno" mojstri. ?e boste sami naredili nove nosilce, verjetno tudi nov sesalni kolektor ali pa vsaj dolo?en del, nov izpu?ni kolektor, premetali nekaj stvari notri, da boste imeli sploh prostor, dobili menjalnik od RX-7, obenem naredili vmesnik za RX7 menjalnik, da bo pasal sploh na V6 motor, na novo napeljali ves ?trom.... No potem bi vam mogo?e uspelo. ?e pa nimate kaj dosti izku?enj s temi zadevami bo pa bolj te?ka. In tudi dvomim, da boste na?li norca, ki bi to ?el delat za vas.

 

Po drugi strani pa ?e vr?e 1500? v Miato bo dobil kak turbo kit (ki bo pasal ?rauf na ?rauf in ga boste lahko sami zmontirali) bo imel ve?jo mo?.

 

Odlo?ite se pa sami, je te?ka odlo?itev, vem. :ne vem:

 

?e te?je bo najdit norca, ki vas bo vsako leto spustu ?ez tehni?nega in pa :policaj: zarad tega sm js odpovedu projekt 323C ;)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
  je Mitja MX6&T napisal:

jaz sem lahko budala ki bi to naredla! :D

 

Pa mislim da bi lahko pustil menjalnik od mx5!

 

ne mi re?it, da pa?e? :blink:

  • 4 meseci kasneje...
Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

Tegale pa nebi na avto dajal <_<

 

Turbina je zeloverjetno kitajska, potem ?e izpu?ni kolektor mora? sam predelat, kaj z elektroniko, ......

 

Itak da ne bi. Sam v uc ti pade....kaj vse dobis danes. :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Enkrat sem na ebay videl podoben kit s kolektorjem vred. Kar v bistvu ni slab biznis, ?e upo?tevamo, da so sami intercooler, kolektor, cevi, blow off, in boost controller hitro toliko. Pa? turbino pa dobi? drugo, tole pa fura? na minimalnem boostu dokler ne za?ne kaj kaditi ali spu??ati ?udne zvoke. Sem na speedhunters gledal eno MX-5 s kitajskim turbo kitom, se lastnik smeje, da ob prvi priliki bo pa? turbino zabrisal stran in vrgel kako Garrettko T25 ali T28 pa bo.

 

Na kratko: jaz bi kupil kak kitajski turbo kit ampak jaz bi vse delal sam in marsikaj spremenil. :blush:

Napisano

Js sem isto razmi?ljal, ?e drugega ne je FMIC 2X ve? dnara kot je tukaj komplet.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Morda naslov teme ni tapravi ampak mislim, da ste navedli dovolj podatkov da ne bo ve? vpra?anj o V6 v miato :P

 

No moje vpra?anje pa je 2.0 V6 v bg? Tako malo tipam v katerih vi?avah se nahaja zamisel... Namre? "vsi" me?ete te motorje ven pa 2.5 not tako da se ziher nahaja kje kak?en odve? komplet 2.0 za primerno ceno? ?e bi bilo finan?no to mo?no potem bi seveda postala rde?ka second car ki se najverjetneje ne bi registriral.

Nazaj k vpra?anjem... za obnovo oziroma zamenjavo podvozja so kak?ne mo?nosti? No, za obnovo ?e so, ampak ?e pa?e kaj od ostalih mazd z minimalnimi predelavami?

 

POMEMBNO: Vpra?anja so bolj kot ne informativna, tako da ?e komu je pa ima prakso s tem bi bil vesel kak?nih podatkov, da se kaj nau?im ?e ?e druga ne. Sem namre? na tistem mestu ko sem ?e tolk v avto zmetal pa bi morda lahko pri tem nadaljeval....ali pa da ?param za drug "bolj pameten" avto :)

 

PS: ?e bo kaj vzgojnega lahko tudi na PM ;)

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

misl?im da je en norc na club323f probaval tole ...tkoda poglej mal tam gor pod BG sekcijo :)

 

Long live pop-ups!

Napisano

vse se da, sam te?ko bo? tole homologiru, sam more it pa ko pra**** :aaaaa:

 

 

druga? pa, ?e se loti? tega najprej za?ni pri podvozju ;)

Napisano

Ta posnetek je moja inspiracija :) Ampak 2.5 motor bom te?je dobil kot 2.0, al se motim?

 

Druga?e pa ja...tale del o podvozju me kr po?teno zanima ker bi ?e zdaj rad malo pove?al varnost. Moti me to ker so samo spredaj diski. ?e dam spredaj kak?ne ve?je gor potem bo ?e prevelika razlika proti zadnjemu delu.

Kako je kaj z mostom in temi ve?jimi stvarmi? Lahko dose?e "to?ko propada" al bi bilo dovolj ?e ga malo re?im rje ter na novo za??itim?

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano
  je PATO napisal:

Ta posnetek je moja inspiracija :) Ampak 2.5 motor bom te?je dobil kot 2.0, al se motim?

 

Druga?e pa ja...tale del o podvozju me kr po?teno zanima ker bi ?e zdaj rad malo pove?al varnost. Moti me to ker so samo spredaj diski. ?e dam spredaj kak?ne ve?je gor potem bo ?e prevelika razlika proti zadnjemu delu.

Kako je kaj z mostom in temi ve?jimi stvarmi? Lahko dose?e "to?ko propada" al bi bilo dovolj ?e ga malo re?im rje ter na novo za??itim?

 

to je fajn v vsakem primeru ;)

  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, jz ga sicer res ne bi gnal do blokade prvih 2k, samo do 5k pa naj se zavrti.
    • Da bi pa za drug avto imel premium malcka pa ne? 10k, razlike, ostane ti se denar za ves bencin do konca tvojega terminskega plana.....pa se hibrid je. To je totalna zmaga ce mene vprasas....   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18635491&display=Mazda Mazda2
    • Nilfisk je dobra firma...ne vem sicer za visokotlačne čistilce,a sesalce imajo OK. Moram pa pripomniti,da bolj "profi" sesalce. Jih pogosto radi kupujejo razni čistilni servisi...za "domače uporabnike" pa moram omeniti,da imam bolj slabe izkušnje. Daljna žlahta iz srbije je pred par leti kupila bolj osnovni model Nilfisk Alto Aero 20...majhen,a zmogljiv sesalec. Danes pri uvozniku na Šmartinki dobiš filter vrečke,ki dejansko ne pašejo,so prevelike,cena pa je astronomska...mislim,da je 80€ set/5kom😲 Sem naročil neoriginalne z Amazona za še normalno ceno (glej sliko)...a ti seveda ne filtrirajo tako fino,kot originalni,ki se jih več ne dobi...pač,bo šel sesalec hitreje "rakom žvižgati".     Toliko o Nilfisk sesalcih z moje strani. Kako je pri visokotlačnih čistilcih pa ne morem vedeti.   Moje mnenje-Karcher seveda ni "zlat",a razširjenost naredi svoje. Dobiš vse. Vso dodatno opremo,če kupiš osnovni model...rezervne dele pa tudi. Lih zase iščem set O-ringov,k mi je enega na penilcu za avto-peno odfukalo...na Amazonu je lepa cena. Kärcher Ersatz O-Ring-Set : Amazon.de: Garten WWW.AMAZON.DE Kärcher Ersatz O-Ring-Set : Amazon.de: Garten Bauhaus pri nas pa... Just a moment... WWW.BAUHAUS.SI   Se mi ne mudi,tako,da bo Amazon zaslužil.
    • Mislim pa kaj komplicirate z tem kako in kaj? Meni so ob nakupu novega avta rekli da je ta zadeva z nekim uvajanje do 2000km pase , saj tudi tisti nulti servisi se ne delajo več. Meni je prodajalec rekel vozi ga čisto normalno od prvega dne naprej , saj je v garanciji če bo kaj crknilo naj crkne zdaj.
    • To nima veze. Bedding oz. vleźanje zavor nima veze z preobremnjenostjo ali zmožnostjo.   Tudi nove pakne za kolo svetujejo bedd-at. Če pa jih. Je pa odvisno od posameznika. Jaz jih za kolo ne. 99% nima kaj bit. Tu je mišljeno bolj 100km/h do 0km/h s polno močjo. Ali pa da bi tak redno na imel tak avtocestne manevre.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.