Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

kaka je moznost da gre vzig 2x v dveh tednih...

 

?e vedno nisi povedal kako si prvotno re?il problem <_<

 

P.S. je mo?no :(

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

...bom se iskro sprobal...

 

To ti bo dalo odgovor. Bolj?e je vgraditi zunanji v?ig in zunanjo tuljavo kot rabljen 'frtajler'.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

varovalke zgledajo vse cele.

 

sm probu sam en kabl sam, sam zadnic je vzgal tut brez tistga cilindra (pac s petimi) ko se je menjal vzig... tak da bi s 5mi tut moral zalaufat.

 

se je pa potem ko se je menjal zadnjic vzig (14 dni nazaj?) ene parkrat namatral da je vzgal (ampak je).

Napisano

?e se to dogaja odkar si zamenjal v?ig-ponovi vajo!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

sem, zdaj je tretji notr. :( lih danes menjal. nevem kje naj se enega dobim sploh

 

A tretji ti dela?

Lej rabljen 'frtajler' je qrac, ker sam lahko ?aka? kdaj bo crknil. Po tolikih letih in km-jih so vsi pri koncu.

Re?itev je al nov (na ebay.de je 214? s po?tnino) al pa zunanja tuljava in zunanji v?ig (cca 100? in par ur dela). Jaz imam ?e en rabljen frtajler zame, ampak sem si dal raje zunanji v?ig, ker baje da pol ne crkne ve?.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

ma ta je prisu iz avta ki 100% preverjeno dela, pa ni niti ENKRAT vzgal z njim! :( tako da se bojim da ni frtajler

 

zgleda da res ne ostane drugega da se zunanjega probam

Napisano

ma ta je prisu iz avta ki 100% preverjeno dela, pa ni niti ENKRAT vzgal z njim! :( tako da se bojim da ni frtajler

 

zgleda da res ne ostane drugega da se zunanjega probam

 

Pol ima? pa nekje prekinjen kontak na konektorjih, ki gredo na 'frtajler' (3 pa 6-pinski). Preveri ?e to.

 

P.S. vrni ta frtajer nazaj avto, ki dela pa probaj v?at, ?e ?e dela.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

bom ja. sm tut kable postudiru ce so mogoc. bom probu dans da en vergla avto pa bom mal kable drmu spredi

 

:ne vem: je kaj noviga

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

nope :(

dans bo fotr v lublani bova probala se mal predrmat stvari... drgac je pa seznam stvari "kaj pa ce je to" (racunalnik, senzor na gredi etc) po katerem bo treba menjat ce ne bo vzgal

Napisano
<_< zmeni se z hancotom naj ti te stvari posodi pa probaj,jaz bi prvo probal se en vzig ki 100% dela,pol pa racunalnik.Nama z strausom je tudi vzig so ko sma ga parkrat vzgala in sma luft nastavlala pa vziga nisma mela zategnjeniga in je mel premalo mase pa ga je skurlo,dobro da sn se eniga mel doma pol pa sma en kabel dodatno vlekla direkt iz mase na vijak ki drzi vzig in vziga ko mina,me je mitja na to opozoro in pol sta se dva elektricara rekla da vzig takoj crkne ce ni vredi mase

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

to sem dal gor jaz tud.. sicer na glavo zraven v?iga pa na ?asijo.

 

a je mo?no da so injektorji? rele za injektorje? a da ?e iskro ?e injektorji ne delajo? ko zadi ni? kej po bencinu ne zgleda kot da smrdi. sam pumpa dela ko se je sli?i ?e preko diagnostike probam. :(

Napisano

to sem dal gor jaz tud.. sicer na glavo zraven v?iga pa na ?asijo.

 

a je mo?no da so injektorji? rele za injektorje? a da ?e iskro ?e injektorji ne delajo? ko zadi ni? kej po bencinu ne zgleda kot da smrdi. sam pumpa dela ko se je sli?i ?e preko diagnostike probam. :(

 

halooo ?e vedno nisi zrihtal avta......................kako bo? pa simona premagal v drag-u s takim avtom :harhar:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

to sem dal gor jaz tud.. sicer na glavo zraven v?iga pa na ?asijo.

 

a je mo?no da so injektorji? rele za injektorje? a da ?e iskro ?e injektorji ne delajo? ko zadi ni? kej po bencinu ne zgleda kot da smrdi. sam pumpa dela ko se je sli?i ?e preko diagnostike probam. :(

 

injektori nimajo nic z vzigom(iskro),si 100% da vzig dela al ne?dobi izpravniga in ce nebo iskre se isce problem naprej,kaj pa mitja pravi si ga klical??

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

injektori nimajo nic z vzigom(iskro),si 100% da vzig dela al ne?dobi izpravniga in ce nebo iskre se isce problem naprej,kaj pa mitja pravi si ga klical??

 

da bi vzig moral delat... ampak iskre ni. bom probal se kak drug vzig, sam da ni kej drugega ko jih kuri da nebom celemu forumu skuril vzigov :D
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

bil je KABL DO SENZORJA GLAVNE GREDI. Ker je oni tak fajn prilotal ko je plin delal.. :hudicek::whatever::whatever::whatever::whatever:

PRI?LO JE DO NASLEDNJIH NAPAK

Objavili ste objavo z ve? sme?ki kot je dovoljeno na forumu.Prosimo zmanj?ajte ?tevilo sme?kov in ponovno objavite.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.