Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

bil je KABL DO SENZORJA GLAVNE GREDI. Ker je oni tak fajn prilotal ko je plin delal.. :hudicek::whatever::whatever::whatever::whatever:

PRI?LO JE DO NASLEDNJIH NAPAK

Objavili ste objavo z ve? sme?ki kot je dovoljeno na forumu.Prosimo zmanj?ajte ?tevilo sme?kov in ponovno objavite.

 

:bravo: glavno da brni spet

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

to pa. :) sam res BRNI. vzigalni kabli so tak slabi da skacejo iskre vse okrog samo v masino ne. <_< se ni dalo posnet s telefonom je bil lightshow okrog... :hohoho:

Napisano

to pa. :) sam res BRNI. vzigalni kabli so tak slabi da skacejo iskre vse okrog samo v masino ne. <_< se ni dalo posnet s telefonom je bil lightshow okrog... :hohoho:

 

kaj to pomeni da se symonu lahko za?nejo tresti hla?e :harhar:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Pol ima? pa nekje prekinjen kontak na konektorjih, ki gredo na 'frtajler' (3 pa 6-pinski). Preveri ?e to.

 

bil je KABL DO SENZORJA GLAVNE GREDI. Ker je oni tak fajn prilotal ko je plin delal.. :hudicek::whatever::whatever::whatever::whatever:

 

:rulam:

 

P.S. glavno da dela :danzoman:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

hihi, ja bil je on ta tretji ki ga NISM preveru (na drugi strani masine) :aaaaa:

 

yeah. zaj treba zamenjat kable pa vzig nastavit, slisi se ko traktor... :P

Napisano

A teb pol LPG dela al ne, ko si ve?kat neki pojamral, ki ?e ti ne dela, ma? zihr garancijo, pa se mu vedno vra?aj, pa da vidmo kdo od vaju se bo prej naveli?al reklamacij! <_<:hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

jeh, grem najprej do gospoda V6 globoko v stajersko, potem grem pa se ta LPG dat pogledat ker dela tak... na obroke. <_< ma grdo je narejeno, pod akumulatorjem je 3m zvitga kabla, pa bogvaruj ga dat na plin dokler ni crtica za temperaturo na sredini

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo zato imam PHEV, ne razumem čist logike tega motorja.
    • Ni bregov. Hehe.   Pozabil sem dodal, da je seveda karavan.   Torej imam info: Mesto 7.5 Relacija 6.2 Morje letos 6.3   Razen da malo več pije na avtocesti, to 1.5 turbo mlinček zlahka enači.
    • Mene je pa najbolj presenetlo to, da imajo v Avstriji in Nemčiji tudi gneče na AC-jih. Kot tuki berem na forumu so to samo pri nas, ker je Golob čist nesposoben.     Drugač je pa tale članek čista antireklama za tak tipa avtomobilov. Še s pomočjo polne baterije je imel porabo več kot 6 litrov. Noro. In to na relaciji, kjer ga ni gnal... Tko kot paravi @Mraušk Mčk s katerimkoli dizlom tako relacijo zvozimo s 5 litri.    Drugače pa ja... to je avto za krajše vožnje, kjer se da privarčevat, za daljše pač ne. Je pa dober kompromis, da nisi odvisen samo od baterije.
    • Ok DSG zna zmanjšat porabo, ampak a zdej si pa 4motion našel. V kerih brehig pa živite? Če bi na škodilaku imel 2kolesni pogon, bi žrl liter manj.  Služben kodiak - letošnji letnik DSG 200 kojnov dizl, krava ima velik čelen presek. Pa vozijo ga različni ljudje ki se jim jebe za porabo (avtocesta 160-180). Poraba med 6 in 6,5.  Pri počasni vožnji opisani v prispevku Pasat ne bi smel iti čez 5.    
    • Nikoli.   190 konjskiga dizl Passata (dsg 4motion) si lasti širša družina. Če to gre pod 5 ali manj, potem samo z ultra nežno nogico.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.