Skoči na vsebino

Nagradno vpra?anje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 75
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

pa saj nisi resen !

 

Elektromotor za proizvajanje pritiska :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Men pa temperatura li?i na kako turbino za letala ali pa da je senzor turbine pri kakem dizla?u ker je pritisk v pascalih tut tam... pomoj je tole kak dizl ker za letalsko turvino je velik premal pritiska... :ne vem:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Pritisk goriva 114 barov

Temperatura katalizatorja skoraj 700°C (kar ni ni? nenavadnega

Volta?a O2 je ?isto relevantna

11°predv?iga

 

Vzamem nazaj tisto o dizlu. Glede na pritisk goriva in temperaturo katalizatorja je tole kak novej?i (turbo) bencinar. Mogo?e res CX-7? :blush: Zdaj se pa znajdite. :P

Napisano

ok, se prav, ?e je CX-7 pol je lohk tut 3 in 6 MPS, tak da lohk poenostavljeno re?emo, da je to 2.3 turbo motor :P

Napisano

ok, se prav, ?e je CX-7 pol je lohk tut 3 in 6 MPS, tak da lohk poenostavljeno re?emo, da je to 2.3 turbo motor :P

 

:bravo:

 

Tak majhen predv?ig pri wot, tako zalit motor ( pod 10!) in tak tlak goriva je samo pri enem- 2.3l DISI.

lp

R

Napisano

:bravo:

 

Tak majhen predv?ig pri wot, tako zalit motor ( pod 10!) in tak tlak goriva je samo pri enem- 2.3l DISI.

lp

R

 

Kaj je tle posebnega ?

 

Predv?ig, nekateri ga imajo manj nekateri pa ve?(celo stoenka - Jugo ga je imela 10 stopinj)

?ritisk goriva, vi?ji ker ima direkten vbrizg v zgorevalni prostor, pa kaj, tud tisti turbaki ki tega nimajo imajo vi?ji tlak, res pa da ne tolk.

Se mi pa zdi da je meritev malo previsoka, ker je vbrizg takrat kot sesalni takt in ne tik pred najvi?jo kompresijo, kot ima diesel.

 

Temperatura prve lambde gre tudi do 1150+ stopinj, zato pa tudi ima 2 katalizatorja, ker je prvi "prevro?" in dejansko ne dela ve?, in potem dela samo drugi.

 

Kolk ima? pa PTO ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kaj je tle posebnega ?

 

Predv?ig, nekateri ga imajo manj nekateri pa ve?(celo stoenka - Jugo ga je imela 10 stopinj)

?ritisk goriva, vi?ji ker ima direkten vbrizg v zgorevalni prostor, pa kaj, tud tisti turbaki ki tega nimajo imajo vi?ji tlak, res pa da ne tolk.

Se mi pa zdi da je meritev malo previsoka, ker je vbrizg takrat kot sesalni takt in ne tik pred najvi?jo kompresijo, kot ima diesel.

 

Temperatura prve lambde gre tudi do 1150+ stopinj, zato pa tudi ima 2 katalizatorja, ker je prvi "prevro?" in dejansko ne dela ve?, in potem dela samo drugi.

 

Kolk ima? pa PTO ? :hudicek:

 

Stoeenka je imela 7° pri prostem teku, na polno pa 35°-38° cca.

11° je redko celo pri turbakih in pri DISIju je tole verjetno zaradi velikega CR

Tak tlak goriva imajo SAMO direktni vbrizgi ala fsi in disi.

Kaj si tukaj napisal, niti ne vem:

Se mi pa zdi da je meritev malo previsoka, ker je vbrizg takrat kot sesalni takt in ne tik pred najvi?jo kompresijo, kot ima diesel.

Prva lambda je EDINA WIDEBAND in samo ta regulira oz. direkt vpliva na zmes. Tadruga je tam samo za kontrolo katalizatorja.In pri 1150°C ki jih omenja?, se ne bo? prav dale? pripeljal ;)

 

 

 

WOT pomeni FULL TROTL ;)

 

p.s.

Iz podatkov je res o?itno, za kateri motor gre, ker je na dolo?enih delih precej specifi?en in glede na "znamko" foruma ......

Napisano

Si prepri?an, da ima serijsko wideband sondo? ?zmeden? Serijsko imajo avtomobili ozkopasovno, ki samo pove ra?unalniku ali je preve? ali premalo zalit in se zato ves ?as korigira. Poleg tega mi ni jasno kako naj mi iz volta?e vemo, koliko to pomeni? Ker razmerje a/f se ponavadi ne meri v volta?i. :zvizga:

Napisano

Stoeenka je imela 7° pri prostem teku, na polno pa 35°-38° cca.

11° je redko celo pri turbakih in pri DISIju je tole verjetno zaradi velikega CR

Tak tlak goriva imajo SAMO direktni vbrizgi ala fsi in disi.

Kaj si tukaj napisal, niti ne vem:

 

Prva lambda je EDINA WIDEBAND in samo ta regulira oz. direkt vpliva na zmes. Tadruga je tam samo za kontrolo katalizatorja.In pri 1150°C ki jih omenja?, se ne bo? prav dale? pripeljal ;)

WOT pomeni FULL TROTL ;)

 

 

 

Stoenka-jugo je imel 10°, ?e ni imela vakumskega regulatorja predv?iga.

 

Pri tlaku sem pa napisal da NE potrebuje tako visokega tlaka, ker se cilinder polni, z "bencinom" pri sesalnem taktu in ne pri kompresijskem, je pa to verjetno zato da se bencim bolj razpr?i in posledi?no bolj?e zme?a z zrakom.

 

A ne dela wideband na ve? kot 1,5V ?

 

Pridi se greva peljat, pa bova videl do kolk ° gre, ker to ?e NI maximum ki sem ga nameril.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Stoenka-jugo je imel 10°, ?e ni imela vakumskega regulatorja predv?iga.

 

Pri tlaku sem pa napisal da NE potrebuje tako visokega tlaka, ker se cilinder polni, z "bencinom" pri sesalnem taktu in ne pri kompresijskem, je pa to verjetno zato da se bencim bolj razpr?i in posledi?no bolj?e zme?a z zrakom.

 

A ne dela wideband na ve? kot 1,5V ?

 

Pridi se greva peljat, pa bova videl do kolk ° gre, ker to ?e NI maximum ki sem ga nameril.

 

Stoenka ali yugo- pod prostim tekom sta imela oba okrog 10°, nekaj manj. Pod polnim plinom pa tako na kladivca kot na vakuum ?ez 30°.

Za tlak mi je vseeno dokler dobro dela, sem pa kupil upgrade pumpe, ker se serijska menda seseda pri tunanem motorju in polnem plinu.

 

Wideband ima pri 1V 14,4 AFR se mi zdi. In prva lambda pri tem motorju JE ?irokopasovna, druga je "klasi?na".

Napisano

Wideband ima pri 1V 14,4 AFR se mi zdi. In prva lambda pri tem motorju JE ?irokopasovna, druga je "klasi?na".

 

Zanimivo in zelo pametno od snovalcev DISI MZR motorja. :bravo: Upam, da se elektronika potem res ?imbolj korigira glede na to lambdo, da potem motor res dela ves ?as ?imbolj optimalno.

 

A je govora o bencinski pumpi? Got Walbro? :blush::P

Napisano

 

 

A je govora o bencinski pumpi? Got Walbro? :blush::P

 

Pumpa je batna, deluje podobno kot odpiranje ventilov. ?ene jo "trigrba" gred. Walbro ne gre do 100 bar niti v sanjah ;)

?e boste videli v ?ivo je odvisno, kje se zadr?ujete in kako dolgo bo delal ;)

Napisano

Za tlak mi je vseeno dokler dobro dela, sem pa kupil upgrade pumpe, ker se serijska menda seseda pri tunanem motorju in polnem plinu.

 

Wideband ima pri 1V 14,4 AFR se mi zdi. In prva lambda pri tem motorju JE ?irokopasovna, druga je "klasi?na".

 

Pa si opazil da ko ga stisne? do daske, se loputa za gas NIKOLI ne odpre na 100%, tam do 95% gre ?e ima? sre?o.

 

Pa dokler je serijka turbina in tud ?e downpipe zamenja? ne bi smelo bit te?av s tlakom benza in pumpo.

Te?ave s bencisko pumpo so imeli po ve?ini ameri?ani, ?e sem prav zasledil, samo tako za info oni imajo pumpo od druge firme kot pa original japonska mazda, ker oni imajo neke te?ave z ve? senzorji, kar pri japonskih sploh ni problemati?no. Pol se jim lomijo in odviajo vijaki na ohi?ju in nosilcu zadnjega diferencijala.

 

Bomo videli kako bo z lambdo, ko ga kresnem na LPG.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ro-bi dobro si zastavil projekt kak?ni so pa rezultati si v konji?kih.

 

Pa ?imprej stvari za ERCa pripravit da bomo vidli kak lahko stroj leti.

 

Pokazat se pa lahko pride? na mese?no sre?anje, ki je vsako prvo nedeljo v LJ ve? o teh sre?anjih pa drugi temi.

 

:bravo::bravo::bravo::bravo::bravo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pa si opazil da ko ga stisne? do daske, se loputa za gas NIKOLI ne odpre na 100%, tam do 95% gre ?e ima? sre?o.

 

Pa dokler je serijka turbina in tud ?e downpipe zamenja? ne bi smelo bit te?av s tlakom benza in pumpo.

Te?ave s bencisko pumpo so imeli po ve?ini ameri?ani, ?e sem prav zasledil, samo tako za info oni imajo pumpo od druge firme kot pa original japonska mazda, ker oni imajo neke te?ave z ve? senzorji, kar pri japonskih sploh ni problemati?no. Pol se jim lomijo in odviajo vijaki na ohi?ju in nosilcu zadnjega diferencijala.

 

Bomo videli kako bo z lambdo, ko ga kresnem na LPG.

 

 

Loputa se preprogramira.

Turbina ne bo serijska.

Bencinska pumpa, ki je notri originalno, je na meji ?e pri 300km. Nekatere imajo dovolj pretoka, drugim ga zmanjka in posledica je luknja skozi blok.

Pumpe so enake v Ameriki in v evropi.

 

 

Ro-bi dobro si zastavil projekt kak?ni so pa rezultati si v konji?kih.

 

Pa ?imprej stvari za ERCa pripravit da bomo vidli kak lahko stroj leti.

 

 

 

Ciljam na 380 ker ve? menda ni zdravo za stock internals. Z deli, ki bodo skupaj, bi menda ?lo na 420 +.

 

Za kakega ERCa moram kaj pripravit ??

Napisano

 

Za kakega ERCa moram kaj pripravit ??

 

 

ERC je tuner iz dolenjskih koncev in ve?inoma dela elektroniko za Honde, zelo hvaljen med honda?i. Ima pa tud valarje za merjenje mo?i, ....

Napisano

ERC je tuner iz dolenjskih koncev in ve?inoma dela elektroniko za Honde, zelo hvaljen med honda?i. Ima pa tud valarje za merjenje mo?i, ....

 

?e kdo ?asti, pol bomo tud tam merili ko bo ?as in ?e sploh bo delalo, kot je plan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.