Skoči na vsebino

Nagradno vpra?anje


ro-bi

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 75
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Dobro da robi predstavlja svojo Mazdo ker ?e dolgo se ni nobende spustil v tak?en tuning.

 

Baje obstaja ena raz?irjena in nabildana Cx7 ampak se lastnik ni hotel ali upal tu predstavit.

 

Verjetno pa z svoji po?etjem tudi ajvarju ve?a? zagon, da bo za Suckera za?el obiskovat Tuning strani in ne samo repair strani.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro da robi predstavlja svojo Mazdo ker ?e dolgo se ni nobende spustil v tak?en tuning.

 

Baje obstaja ena raz?irjena in nabildana Cx7 ampak se lastnik ni hotel ali upal tu predstavit.

 

Verjetno pa z svoji po?etjem tudi ajvarju ve?a? zagon, da bo za Suckera za?el obiskovat Tuning strani in ne samo repair strani.

 

Veliko se zamuja, ker ve? ali manj vse zadr?im zase, ni treba da vsi vedo kaj je pod plehom skrito. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veliko se zamuja, ker ve? ali manj vse zadr?im zase, ni treba da vsi vedo kaj je pod plehom skrito. :hudicek:

 

Ma? raje presene?enja

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veliko se zamuja, ker ve? ali manj vse zadr?im zase, ni treba da vsi vedo kaj je pod plehom skrito. :hudicek:

 

Jaz tukaj pi?em zato, da lahko kdo kaj potegne stran in ne i??e na novo. Bi tudi od drugih pri?akoval enako....

Lahko mi vsaj na pm napi?e? izku?nje in kaj sploh ima? "spodaj".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz tukaj pi?em zato, da lahko kdo kaj potegne stran in ne i??e na novo. Bi tudi od drugih pri?akoval enako....

Lahko mi vsaj na pm napi?e? izku?nje in kaj sploh ima? "spodaj".

 

Osnova je mazda 6 MPS, dej pa deli ra?unice,kaj vse rihta al ne rihta :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Dobr zgleda ,sam tiste podlo?ke in vijaki pa pokvarijo vse skupaj. <_<

Dobro si tole po?vasal, ?e kje ostane? te bodo lahko kar za maf ven potegnili. Tole je ?ala, brez zamere.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobr zgleda ,sam tiste podlo?ke in vijaki pa pokvarijo vse skupaj. <_<

Dobro si tole po?vasal, ?e kje ostane? te bodo lahko kar za maf ven potegnili. Tole je ?ala, brez zamere.

 

Te?ko je narediti na tako debel alu tanj?i zvar.

Vijaki so od gumi pufarjev, podo?ke sem pa? vzel, kar imam na zalogi.

 

 

Se pa pozna na mo?i in to krepko :danzoman::):jupiii:

Priporo?am vsem z DISI motorji, da si zamenjajo original airbox z kakim aftermarked cold intake-om, ker prirastek mo?i je gled na enostavnost in ceno res konkreten!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A se ti kdaj med vo?njo sli?i kot da nekje pu??a zrak ?

Si kaj preverjal tlak pred in po zamenjavi filtra ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A se ti kdaj med vo?njo sli?i kot da nekje pu??a zrak ?

Si kaj preverjal tlak pred in po zamenjavi filtra ?

 

Tlak je enak, tisto "pu??anje" je pa surging in se sli?i iz turbine, ko preve? pritisne? plin pri prenizkih obratih.

Je tudi pri stock airboxu, ampak je zadu?en zvok, da se ne sli?i.

 

Sli?i se tudi blowoff skozi filter.

 

Tlak je okrog bara.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tlak je enak, tisto "pu??anje" je pa surging in se sli?i iz turbine, ko preve? pritisne? plin pri prenizkih obratih.

Je tudi pri stock airboxu, ampak je zadu?en zvok, da se ne sli?i.

 

Sli?i se tudi blowoff skozi filter.

 

Tlak je okrog bara.

 

Js sem imel tlak do 1,3 bara, :ne vem: , razen ?e DH la?e, bom ?e po psi preveril.

Js itaq nimam originalnega bov-a, ampak mam TurboSmart-ovega, veliko manj zamuja, pa avto deluje kot da je "prehlajen" :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ro-bi blow off se ne more sli?ati skozi filter. Mogo?e misli? compressor surge, ko zapre? loputo in (zaradi prepo?asnega originalnega ventila) se za trenutek ful upo?asni turbina, oziroma se sli?i kot golob?ki? :)

 

Skoz filter se pa sli?i ko recimo pousti? gas ali pa ga spusti?, seveda pod pogojem da je tlak bil nad nulo, to dela tud men.

To se mi je zgodilo parkrat, ko sem ga nekaj ?asa preve? .... :blush:

Full sme?en zvok in gas = mrtev nekaj sekund, pol pa sune da ti ni n? jasn. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pr men je druga?, se zasli?i nekaj podobnega ko dam gas do dile, na formuli smo sli?al podobno, kot da elektronika nebi dojemala kaj se dogaja in ne da iskre-benza, pol pa pokapira in samo puli.

 

Tisto kao golobi, pa men naredi vedno ko popustim gas, ?e seveda je kj prtiska v intejku.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A tudi, ?e ima? vklopljen sprint booster? Mogo?e je narejeno namensko z lagom, da na vsako traznje ne posko?i prehitro? A prej je isto delalo? ?e ne pa mogo?e zdaj elektronika ne dojema ker ima? vse malo bolj odprto? :blush:

 

Sprint nima veze, bov sem zategnu do konca in od?raufal do konca, pa vse brez haska.

Takole je samo med vo?njo, na mestu ni ni? od tega.

Bom popoldne dal gor originalen bov pa da vidim.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje so tudi golob?ki oz. strokovni izraz compressor surge :)

Nekaj takega, kot se na za?etku sli?i, pol je pa blow off sli?en

 

 

Sam kok mi je pa tale Protege huda :ljubezen:

 

Hehe to so pravi golob?ki ja. :bravo:

 

Rabim turbo! :blush:

 

Sma ?e dva sramezljiv

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ro-bi blow off se ne more sli?ati skozi filter. Mogo?e misli? compressor surge, ko zapre? loputo in (zaradi prepo?asnega originalnega ventila) se za trenutek ful upo?asni turbina, oziroma se sli?i kot golob?ki? :)

 

Ti, a ve? da se sli?i! In to konkretno, jasno, nezmotljivo! Blow off je blow off.

Stavim, kar ho?e?!

Kompresor surge je drug zvok in se tudi sli?i.

Ko pohodi? na recimo 2500 rpm, se do kake 4 jurje sli?i surge, ko turbina bi filala, pa nima izpuha, da bi pogoltnil in posledi?no ?e bolj zavrtel. Zato piha pri kompresorju ob lopaticah NAZAJ. To povzro?a vibracije in uni?uje turbino, zato ni pametno ti?at pri nizkih obratih.

Blow off se pa sli?i vsaki?, ko vzamem plin, pred loputo se naredi tlak, za loputo vakum, turbina obremenjena, ker motor ne po?ira. In vakum za loputo odpre blow off ventil, da pihne nazaj v sesalno cev in sprosti tlak med turbino in loputo.

 

Z novim intakeom se sli?i VSE v kabino in to konkretno. Pri enakomerni vo?nji je skoraj kot stock, ko pohodi?, pa zaru?i.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.