Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

imam en problem. Nevem kaj pomenijo kontrolne lu?ke v ?tevcu (katere so ozna?ene na sliki). Gorijo tudi ko avto v?gem in gorijo vse dokler mu ne dodam malo plina oz. se za?nem premikati.

 

Prosim za ?im hitrej?e odgovore, saj se punca vsak dan vozi po cca. 250km in nebi rad da kje ostane, kljub asistenci.

 

Hvala ?e v naprej.

 

Lp Tilen

 

 

slikica:

Objavljena slika

Napisano

leva pomeni, da mas vodo v filtru za gorivo (ce mas navodila, poglej kako se odstrani voda iz filtra)

una druga pa, da ti ne polni akumulator...

 

ce obe svetita pa mogoce, da bos mel tezave z visokotlacno crpalko...oz. je lahko se kaj drugega (bo se kdo povedal)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

hvala, svetita obe hkrati in obe tudi ugasneta, takoj k mu dodam malo plina.

 

Navodila sem dobil zraven pa ni? ne pi?e notri. Za ono lu? levo (ni enak, je pa podoben) pi?e kao nizek nivo teko?ine za pranje ?arometov, za aku pa tak vem, problem je k obe gorijo in obe ugasnejo.

 

Hvala za hiter odgovor.

 

Lp Tilen

Napisano

Lućka za teko?ino za pranje stekla NE posveti ko da? kontakt.

Ti ima? verjetno malo slab akumulator, verjetno pa zarad alternatorja, ki zgleda slabo polni.

Kolk obratov ima motor ko ga ?tarta?, predno doda? gas in ti ugasne lu?ka od akumulatorja ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zdravo,

 

ko avto u?gem obe lu?ki gorijo, se pravi ?tand gas, ko pa mu doda malo plina cca.1100rpm pa lu?ki ugasnejo.

 

Lp

Napisano

Zdravo,

 

ko avto u?gem obe lu?ki gorijo, se pravi ?tand gas, ko pa mu doda malo plina cca.1100rpm pa lu?ki ugasnejo.

 

Lp

 

Probaj dat kontakt in po?akat par sekund in ?ele por ?tart motorja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sem ?akal in je enako, tega prej ni delalo. Punca je ?la v?eraj iz slu?be pa se je to pojavilo. Tastu bom naro?il naj zmeri kolk alternator polni in kak?na napetost je na aku pri ugasnjenem motorju.

 

A mi lahko kdo pove kaj zares pomeni lu?ka na levi strani?

 

Hvala in lp

Napisano

sem ?akal in je enako, tega prej ni delalo. Punca je ?la v?eraj iz slu?be pa se je to pojavilo. Tastu bom naro?il naj zmeri kolk alternator polni in kak?na napetost je na aku pri ugasnjenem motorju.

 

A mi lahko kdo pove kaj zares pomeni lu?ka na levi strani?

 

Hvala in lp

 

To je lu?ka za opozorilo ?e je prve? vode v filtru nafte. ?e je preve? vode pol skozi sveti, pri kontaktu posveti samo za kontrolo, da ve? da ti dela.

Vodo pa spusti? tako da na filtru nafte spodaj malo odvije? za ta namen vgrajeno pipico.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

aha, se pravi posveti ob kontaktu. Men pa sveti skos, dokler mu ne dodam plina. Po temu sode? ti dve opozorilni lu?ki naj nebi bile povezane; ena za vodo v filtru, druga za aku.

 

Je mozno da se mi obe napaki pojavijo hkrati? se pravi in voda v filtru in fu? krta?ke oz. regler.

 

Mi kdo zna povedati kje dobiti, v primiru ?e je fu?, regler za alternator in kak?na je pribli?no cena?

 

 

Hvala

Napisano

najprej spusti vodo iz filtra,da se re?i? ene napake! Potem pa izmeri nap.akom(pred zagonom ,ko avto dela ,in ko pri?ge? vse lu?i) Kok ima avto km-jev in kok je star akomulator? Da bi bile krta?ke obrabljene te?ko verjamem ker ponavadi za?ne lu?ka skoz svetiti ker ena od krta?k zgubi stik! Je pa lahko sam regulator,preprazen akomulator ali pa prenizki obrati! Dobi? pa pri avtoelektri?arju,ali pa na orginal servisu ;)

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

P.s. meni ko dodam plin lu?ke ugasnejo in se ne pri?gejo vse dokler ne ugasnem motorja in ga ponovno v?gem...

Napisano

P.s. meni ko dodam plin lu?ke ugasnejo in se ne pri?gejo vse dokler ne ugasnem motorja in ga ponovno v?gem...

 

?e bi bila voda v filtru ti ne bi ugasnila lu?ka, ko pove?a? obrate. Tako, da po moje je te?ava le v slabem akumulatorju ali pa na alternatorju.

 

Pri?gi lu?ko v kabini pa spremljaj, ?e v prostem teku rahlo utripa in ?e da? gas a bolj zasveti. ?e je to je te?ava v akumulatorju. ?e pa je alternator pa se bo dalo najbolj vidit z voltmetrom, ?e ti fila dovolj.

33112_1.png

Napisano

pozdravljeni

 

situacija je taka, vode v filtru ne znam spustiti in mislim da jo ni notri (se strinjam z prej?njim postom), premeril sem aku v mirovanju in ima 12v, pri v?ganem avtu brez lu?i je napetost 11.8v, z lu?mi pa 11.6v. Med delovanjem motorja sem tudi snel + klemo iz aku in je avto nemudoma ugasnil.

 

Opazil pa sem tudi da se pri kontaktu pri?ge ABS lu?ka, nato ugasne, med "verglanjem" zaganjanjem se pa lu?ka ponovno pri?ge in ko avto zalaufa zopet ugasne.

 

Ostale lu?ke (prvi post) ugasnejo pri cca.900-1000rpm.

 

Sumim da je v okvari "regler" regulator napetosti. Prosil bi ?e mi lahko kdo pove kako ga je najla?je zamenjati (sneti cel altenator,....) skratka postopek kako ga zamenjati in kako ugotoviti kateri regulator je pravi (bosch, valeo, hitachi,....) alternatorju se samo vidi oznaka da je alternator od mitcubishija co.

 

Prosim za ?im ve? info.

 

Hvala in lep pozdrav!

 

Tilen

Napisano

?e v samem mirovanju nima dovolj V,nisi povedal koliko polni ko doda? plin??

Skratka ?e je temu tako treba alternator dol in zadevo zrihtat.(pa naj bo to menjava krta?k ali celotnega regulatorja,cena pa je lahko 20 ali 50?) Na pamet se ne da ni? povedat? Povej s kerega konca si? ve?inoma japonskih avtov je kitajski alternator kar ni ni? narobe samo za info.

?e ne pozna? nobenega avtoelektri?arja ali katerega ki bo znal razdreti,raje pelji na uradni servis.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Aku mora imeti med 12 in 13 volti neglede na pri?gane lu?i. Ko je pa avto pri?gan je pa polnilna napetost med 13,4 in 13,8 volta Po opisanem je REGULATOR(regler) fu?. :huh::(

Napisano
:D si si sam odgovoro alternator ne polni ker ce klemo snames in ugasne je to to

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Hvala vsem za odgovore.

 

Zanima me samo kako je la?je zamenjati regler, da odvija?im alternator ali samo regler. Pri BMW 328 sem moral alternator dol vzet pri fiatu pa ne.

 

Marsikdo bo sedaj mislil "?e reglerja nezna zamenjati, zakaj se temu spodstopa". Nisem laik samo neda se mi cel alternator dol jemat ?e ga ni treba.

 

?e ma kdo kaj izku?enj z raztavljanjem le tega, se priporo?am za info.

 

Druga?e sem pa iz Hrastnika.

 

Lp

 

P.s. polnjenje naj bi bilo 14,4V

Napisano

naj bi bilo???? je ali ni! ?e si to ?e po?el,potem pa preveri ?e pride? kje zraven regulatorja,?e ga lahko odstrani?! Preveri pa ?e-kako mo?no je napet jermen,pa kdaj je bil menjan! Sem imel ?e podoben primer s pri?iganjem lu?ke,vse smo razdrli stesterali vse je bilo OK Potem pa smo kljub dobremu izgledu zamenjali jermen in zadeva je ?pilala! Je bil malo bol obrabljen in ne pro?en ve? pa je morda spodrsaval malenkost :ne vem:

 

bi pa na tvojem mestu (?e nisi siguren) snel alternator in ga dal na tester h ka?nemu avtoelektri?arju ;)

Bo? pa brez posega te?ko kaj ugotovil!

 

Da pa pri fiatu lahko sname? samo regler..............odvisno keremu na ka?nem mestu je alternator in ?e ima? prostor <_<

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e jermen spodrsava se ga sli?i in se kar lepo segreva zarad trenja ob spodrsavanju.

33112_1.png

Napisano

Lahko samo drsi sklopka na alternatorju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Situacija je taka, v?eraj sem odstranil alternator z avta (adijo pamet kok dela, sm mogu skor cel prvi konc odstrant pa ?e to sm ga komaj vn dubu), danes sem ga pa rastavil in na?alost ugotovil da je hin kolektor na rotorju, tako da gre jutri na obnovo (nevem ?e lahko napi?em kam) in bo tudi jutri gotov.

 

Kak?na bo cena sporo?im.

 

Lp

Napisano

Ti kr napi? kdo ti je popravljal, sploh ?e bo dobr naredu.

33112_1.png

Napisano

Peljem ga v litijo, avtoelektrika dobravec, kako bo pa obnovljen pa poro?am ko ga zmontiram nazaj na avto in zmerim. Morm pa povedat da so po telefonu zelo korektni in prijazni ter pripravljeni pomagati, saj mi ga bodo zelo hitro porihtali.

 

Lp

Napisano

cena novega rotorja ali obnovitev kolektorja,verjetno ne bo poceni?

Upam da bo zadeva ?pilala tako kot mora ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.