Skoči na vsebino

kontrolne lu?ke pomen


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

imam en problem. Nevem kaj pomenijo kontrolne lu?ke v ?tevcu (katere so ozna?ene na sliki). Gorijo tudi ko avto v?gem in gorijo vse dokler mu ne dodam malo plina oz. se za?nem premikati.

 

Prosim za ?im hitrej?e odgovore, saj se punca vsak dan vozi po cca. 250km in nebi rad da kje ostane, kljub asistenci.

 

Hvala ?e v naprej.

 

Lp Tilen

 

 

slikica:

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

leva pomeni, da mas vodo v filtru za gorivo (ce mas navodila, poglej kako se odstrani voda iz filtra)

una druga pa, da ti ne polni akumulator...

 

ce obe svetita pa mogoce, da bos mel tezave z visokotlacno crpalko...oz. je lahko se kaj drugega (bo se kdo povedal)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hvala, svetita obe hkrati in obe tudi ugasneta, takoj k mu dodam malo plina.

 

Navodila sem dobil zraven pa ni? ne pi?e notri. Za ono lu? levo (ni enak, je pa podoben) pi?e kao nizek nivo teko?ine za pranje ?arometov, za aku pa tak vem, problem je k obe gorijo in obe ugasnejo.

 

Hvala za hiter odgovor.

 

Lp Tilen

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lućka za teko?ino za pranje stekla NE posveti ko da? kontakt.

Ti ima? verjetno malo slab akumulator, verjetno pa zarad alternatorja, ki zgleda slabo polni.

Kolk obratov ima motor ko ga ?tarta?, predno doda? gas in ti ugasne lu?ka od akumulatorja ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo,

 

ko avto u?gem obe lu?ki gorijo, se pravi ?tand gas, ko pa mu doda malo plina cca.1100rpm pa lu?ki ugasnejo.

 

Lp

 

Probaj dat kontakt in po?akat par sekund in ?ele por ?tart motorja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem ?akal in je enako, tega prej ni delalo. Punca je ?la v?eraj iz slu?be pa se je to pojavilo. Tastu bom naro?il naj zmeri kolk alternator polni in kak?na napetost je na aku pri ugasnjenem motorju.

 

A mi lahko kdo pove kaj zares pomeni lu?ka na levi strani?

 

Hvala in lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem ?akal in je enako, tega prej ni delalo. Punca je ?la v?eraj iz slu?be pa se je to pojavilo. Tastu bom naro?il naj zmeri kolk alternator polni in kak?na napetost je na aku pri ugasnjenem motorju.

 

A mi lahko kdo pove kaj zares pomeni lu?ka na levi strani?

 

Hvala in lp

 

To je lu?ka za opozorilo ?e je prve? vode v filtru nafte. ?e je preve? vode pol skozi sveti, pri kontaktu posveti samo za kontrolo, da ve? da ti dela.

Vodo pa spusti? tako da na filtru nafte spodaj malo odvije? za ta namen vgrajeno pipico.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aha, se pravi posveti ob kontaktu. Men pa sveti skos, dokler mu ne dodam plina. Po temu sode? ti dve opozorilni lu?ki naj nebi bile povezane; ena za vodo v filtru, druga za aku.

 

Je mozno da se mi obe napaki pojavijo hkrati? se pravi in voda v filtru in fu? krta?ke oz. regler.

 

Mi kdo zna povedati kje dobiti, v primiru ?e je fu?, regler za alternator in kak?na je pribli?no cena?

 

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

najprej spusti vodo iz filtra,da se re?i? ene napake! Potem pa izmeri nap.akom(pred zagonom ,ko avto dela ,in ko pri?ge? vse lu?i) Kok ima avto km-jev in kok je star akomulator? Da bi bile krta?ke obrabljene te?ko verjamem ker ponavadi za?ne lu?ka skoz svetiti ker ena od krta?k zgubi stik! Je pa lahko sam regulator,preprazen akomulator ali pa prenizki obrati! Dobi? pa pri avtoelektri?arju,ali pa na orginal servisu ;)

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

P.s. meni ko dodam plin lu?ke ugasnejo in se ne pri?gejo vse dokler ne ugasnem motorja in ga ponovno v?gem...

 

?e bi bila voda v filtru ti ne bi ugasnila lu?ka, ko pove?a? obrate. Tako, da po moje je te?ava le v slabem akumulatorju ali pa na alternatorju.

 

Pri?gi lu?ko v kabini pa spremljaj, ?e v prostem teku rahlo utripa in ?e da? gas a bolj zasveti. ?e je to je te?ava v akumulatorju. ?e pa je alternator pa se bo dalo najbolj vidit z voltmetrom, ?e ti fila dovolj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdravljeni

 

situacija je taka, vode v filtru ne znam spustiti in mislim da jo ni notri (se strinjam z prej?njim postom), premeril sem aku v mirovanju in ima 12v, pri v?ganem avtu brez lu?i je napetost 11.8v, z lu?mi pa 11.6v. Med delovanjem motorja sem tudi snel + klemo iz aku in je avto nemudoma ugasnil.

 

Opazil pa sem tudi da se pri kontaktu pri?ge ABS lu?ka, nato ugasne, med "verglanjem" zaganjanjem se pa lu?ka ponovno pri?ge in ko avto zalaufa zopet ugasne.

 

Ostale lu?ke (prvi post) ugasnejo pri cca.900-1000rpm.

 

Sumim da je v okvari "regler" regulator napetosti. Prosil bi ?e mi lahko kdo pove kako ga je najla?je zamenjati (sneti cel altenator,....) skratka postopek kako ga zamenjati in kako ugotoviti kateri regulator je pravi (bosch, valeo, hitachi,....) alternatorju se samo vidi oznaka da je alternator od mitcubishija co.

 

Prosim za ?im ve? info.

 

Hvala in lep pozdrav!

 

Tilen

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e v samem mirovanju nima dovolj V,nisi povedal koliko polni ko doda? plin??

Skratka ?e je temu tako treba alternator dol in zadevo zrihtat.(pa naj bo to menjava krta?k ali celotnega regulatorja,cena pa je lahko 20 ali 50?) Na pamet se ne da ni? povedat? Povej s kerega konca si? ve?inoma japonskih avtov je kitajski alternator kar ni ni? narobe samo za info.

?e ne pozna? nobenega avtoelektri?arja ali katerega ki bo znal razdreti,raje pelji na uradni servis.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za odgovore.

 

Zanima me samo kako je la?je zamenjati regler, da odvija?im alternator ali samo regler. Pri BMW 328 sem moral alternator dol vzet pri fiatu pa ne.

 

Marsikdo bo sedaj mislil "?e reglerja nezna zamenjati, zakaj se temu spodstopa". Nisem laik samo neda se mi cel alternator dol jemat ?e ga ni treba.

 

?e ma kdo kaj izku?enj z raztavljanjem le tega, se priporo?am za info.

 

Druga?e sem pa iz Hrastnika.

 

Lp

 

P.s. polnjenje naj bi bilo 14,4V

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

naj bi bilo???? je ali ni! ?e si to ?e po?el,potem pa preveri ?e pride? kje zraven regulatorja,?e ga lahko odstrani?! Preveri pa ?e-kako mo?no je napet jermen,pa kdaj je bil menjan! Sem imel ?e podoben primer s pri?iganjem lu?ke,vse smo razdrli stesterali vse je bilo OK Potem pa smo kljub dobremu izgledu zamenjali jermen in zadeva je ?pilala! Je bil malo bol obrabljen in ne pro?en ve? pa je morda spodrsaval malenkost :ne vem:

 

bi pa na tvojem mestu (?e nisi siguren) snel alternator in ga dal na tester h ka?nemu avtoelektri?arju ;)

Bo? pa brez posega te?ko kaj ugotovil!

 

Da pa pri fiatu lahko sname? samo regler..............odvisno keremu na ka?nem mestu je alternator in ?e ima? prostor <_<

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Situacija je taka, v?eraj sem odstranil alternator z avta (adijo pamet kok dela, sm mogu skor cel prvi konc odstrant pa ?e to sm ga komaj vn dubu), danes sem ga pa rastavil in na?alost ugotovil da je hin kolektor na rotorju, tako da gre jutri na obnovo (nevem ?e lahko napi?em kam) in bo tudi jutri gotov.

 

Kak?na bo cena sporo?im.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Peljem ga v litijo, avtoelektrika dobravec, kako bo pa obnovljen pa poro?am ko ga zmontiram nazaj na avto in zmerim. Morm pa povedat da so po telefonu zelo korektni in prijazni ter pripravljeni pomagati, saj mi ga bodo zelo hitro porihtali.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

cena novega rotorja ali obnovitev kolektorja,verjetno ne bo poceni?

Upam da bo zadeva ?pilala tako kot mora ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.