Skoči na vsebino

kontrolne lu?ke pomen


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

imam en problem. Nevem kaj pomenijo kontrolne lu?ke v ?tevcu (katere so ozna?ene na sliki). Gorijo tudi ko avto v?gem in gorijo vse dokler mu ne dodam malo plina oz. se za?nem premikati.

 

Prosim za ?im hitrej?e odgovore, saj se punca vsak dan vozi po cca. 250km in nebi rad da kje ostane, kljub asistenci.

 

Hvala ?e v naprej.

 

Lp Tilen

 

 

slikica:

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

leva pomeni, da mas vodo v filtru za gorivo (ce mas navodila, poglej kako se odstrani voda iz filtra)

una druga pa, da ti ne polni akumulator...

 

ce obe svetita pa mogoce, da bos mel tezave z visokotlacno crpalko...oz. je lahko se kaj drugega (bo se kdo povedal)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hvala, svetita obe hkrati in obe tudi ugasneta, takoj k mu dodam malo plina.

 

Navodila sem dobil zraven pa ni? ne pi?e notri. Za ono lu? levo (ni enak, je pa podoben) pi?e kao nizek nivo teko?ine za pranje ?arometov, za aku pa tak vem, problem je k obe gorijo in obe ugasnejo.

 

Hvala za hiter odgovor.

 

Lp Tilen

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lućka za teko?ino za pranje stekla NE posveti ko da? kontakt.

Ti ima? verjetno malo slab akumulator, verjetno pa zarad alternatorja, ki zgleda slabo polni.

Kolk obratov ima motor ko ga ?tarta?, predno doda? gas in ti ugasne lu?ka od akumulatorja ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo,

 

ko avto u?gem obe lu?ki gorijo, se pravi ?tand gas, ko pa mu doda malo plina cca.1100rpm pa lu?ki ugasnejo.

 

Lp

 

Probaj dat kontakt in po?akat par sekund in ?ele por ?tart motorja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem ?akal in je enako, tega prej ni delalo. Punca je ?la v?eraj iz slu?be pa se je to pojavilo. Tastu bom naro?il naj zmeri kolk alternator polni in kak?na napetost je na aku pri ugasnjenem motorju.

 

A mi lahko kdo pove kaj zares pomeni lu?ka na levi strani?

 

Hvala in lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem ?akal in je enako, tega prej ni delalo. Punca je ?la v?eraj iz slu?be pa se je to pojavilo. Tastu bom naro?il naj zmeri kolk alternator polni in kak?na napetost je na aku pri ugasnjenem motorju.

 

A mi lahko kdo pove kaj zares pomeni lu?ka na levi strani?

 

Hvala in lp

 

To je lu?ka za opozorilo ?e je prve? vode v filtru nafte. ?e je preve? vode pol skozi sveti, pri kontaktu posveti samo za kontrolo, da ve? da ti dela.

Vodo pa spusti? tako da na filtru nafte spodaj malo odvije? za ta namen vgrajeno pipico.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aha, se pravi posveti ob kontaktu. Men pa sveti skos, dokler mu ne dodam plina. Po temu sode? ti dve opozorilni lu?ki naj nebi bile povezane; ena za vodo v filtru, druga za aku.

 

Je mozno da se mi obe napaki pojavijo hkrati? se pravi in voda v filtru in fu? krta?ke oz. regler.

 

Mi kdo zna povedati kje dobiti, v primiru ?e je fu?, regler za alternator in kak?na je pribli?no cena?

 

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

najprej spusti vodo iz filtra,da se re?i? ene napake! Potem pa izmeri nap.akom(pred zagonom ,ko avto dela ,in ko pri?ge? vse lu?i) Kok ima avto km-jev in kok je star akomulator? Da bi bile krta?ke obrabljene te?ko verjamem ker ponavadi za?ne lu?ka skoz svetiti ker ena od krta?k zgubi stik! Je pa lahko sam regulator,preprazen akomulator ali pa prenizki obrati! Dobi? pa pri avtoelektri?arju,ali pa na orginal servisu ;)

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

P.s. meni ko dodam plin lu?ke ugasnejo in se ne pri?gejo vse dokler ne ugasnem motorja in ga ponovno v?gem...

 

?e bi bila voda v filtru ti ne bi ugasnila lu?ka, ko pove?a? obrate. Tako, da po moje je te?ava le v slabem akumulatorju ali pa na alternatorju.

 

Pri?gi lu?ko v kabini pa spremljaj, ?e v prostem teku rahlo utripa in ?e da? gas a bolj zasveti. ?e je to je te?ava v akumulatorju. ?e pa je alternator pa se bo dalo najbolj vidit z voltmetrom, ?e ti fila dovolj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdravljeni

 

situacija je taka, vode v filtru ne znam spustiti in mislim da jo ni notri (se strinjam z prej?njim postom), premeril sem aku v mirovanju in ima 12v, pri v?ganem avtu brez lu?i je napetost 11.8v, z lu?mi pa 11.6v. Med delovanjem motorja sem tudi snel + klemo iz aku in je avto nemudoma ugasnil.

 

Opazil pa sem tudi da se pri kontaktu pri?ge ABS lu?ka, nato ugasne, med "verglanjem" zaganjanjem se pa lu?ka ponovno pri?ge in ko avto zalaufa zopet ugasne.

 

Ostale lu?ke (prvi post) ugasnejo pri cca.900-1000rpm.

 

Sumim da je v okvari "regler" regulator napetosti. Prosil bi ?e mi lahko kdo pove kako ga je najla?je zamenjati (sneti cel altenator,....) skratka postopek kako ga zamenjati in kako ugotoviti kateri regulator je pravi (bosch, valeo, hitachi,....) alternatorju se samo vidi oznaka da je alternator od mitcubishija co.

 

Prosim za ?im ve? info.

 

Hvala in lep pozdrav!

 

Tilen

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e v samem mirovanju nima dovolj V,nisi povedal koliko polni ko doda? plin??

Skratka ?e je temu tako treba alternator dol in zadevo zrihtat.(pa naj bo to menjava krta?k ali celotnega regulatorja,cena pa je lahko 20 ali 50?) Na pamet se ne da ni? povedat? Povej s kerega konca si? ve?inoma japonskih avtov je kitajski alternator kar ni ni? narobe samo za info.

?e ne pozna? nobenega avtoelektri?arja ali katerega ki bo znal razdreti,raje pelji na uradni servis.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za odgovore.

 

Zanima me samo kako je la?je zamenjati regler, da odvija?im alternator ali samo regler. Pri BMW 328 sem moral alternator dol vzet pri fiatu pa ne.

 

Marsikdo bo sedaj mislil "?e reglerja nezna zamenjati, zakaj se temu spodstopa". Nisem laik samo neda se mi cel alternator dol jemat ?e ga ni treba.

 

?e ma kdo kaj izku?enj z raztavljanjem le tega, se priporo?am za info.

 

Druga?e sem pa iz Hrastnika.

 

Lp

 

P.s. polnjenje naj bi bilo 14,4V

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

naj bi bilo???? je ali ni! ?e si to ?e po?el,potem pa preveri ?e pride? kje zraven regulatorja,?e ga lahko odstrani?! Preveri pa ?e-kako mo?no je napet jermen,pa kdaj je bil menjan! Sem imel ?e podoben primer s pri?iganjem lu?ke,vse smo razdrli stesterali vse je bilo OK Potem pa smo kljub dobremu izgledu zamenjali jermen in zadeva je ?pilala! Je bil malo bol obrabljen in ne pro?en ve? pa je morda spodrsaval malenkost :ne vem:

 

bi pa na tvojem mestu (?e nisi siguren) snel alternator in ga dal na tester h ka?nemu avtoelektri?arju ;)

Bo? pa brez posega te?ko kaj ugotovil!

 

Da pa pri fiatu lahko sname? samo regler..............odvisno keremu na ka?nem mestu je alternator in ?e ima? prostor <_<

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Situacija je taka, v?eraj sem odstranil alternator z avta (adijo pamet kok dela, sm mogu skor cel prvi konc odstrant pa ?e to sm ga komaj vn dubu), danes sem ga pa rastavil in na?alost ugotovil da je hin kolektor na rotorju, tako da gre jutri na obnovo (nevem ?e lahko napi?em kam) in bo tudi jutri gotov.

 

Kak?na bo cena sporo?im.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Peljem ga v litijo, avtoelektrika dobravec, kako bo pa obnovljen pa poro?am ko ga zmontiram nazaj na avto in zmerim. Morm pa povedat da so po telefonu zelo korektni in prijazni ter pripravljeni pomagati, saj mi ga bodo zelo hitro porihtali.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

cena novega rotorja ali obnovitev kolektorja,verjetno ne bo poceni?

Upam da bo zadeva ?pilala tako kot mora ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.