Skoči na vsebino

Letne gume_2011


Jest

Priporočeno sporočilo

Ker se pocasi bliza pomlad, bo treba razmisljati o novih copatih...

 

Kaksni predlogi za 18" (225/45 R18) ... Dosedaj sem imel Dunlop SP Sport 2050 in so se dobro obnesle... Kaj je letosnji trend... da je dobro razmerje price/performance ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 154
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Te so bile gor ob nakupu ... in nisem imel nekih problemov z njimi ...

 

 

Sem pogledal... tele Pirelli P7 cinturato so "runflat" ... in temu primerno tudi drage :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js bom imel 225/40 18 Michelin SP3, sem jih ?e nabavil. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je kaksna skrivnost za koliko ?? Tako bom vprasaj najprej pri lokalnem vulkanizerju ki je dosedaj bil se vedno med najcenejsimi (Lustrek na Ladji) :)

 

To je tole ane >> www.gume-direkt.com

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje NISO V razred ampak Y.

140+ddv

 

 

Pa se da po taksni ceni se kaj dobit? :D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ce so ti ble vsec dunlop 2000 pol ti bo vsaka vsec :D

 

no resno, poglej za pirelli P7 cinturato...zakon guma

 

Ej ne bo? verjel Dunlop 2050 se mi tudi izredno lepo obna?a... sem zelo presene?en, ker so to prve gume original na avtu, k se obna?ajo zelo dobro. Brez pripomb in jih bom zvozil do konca. :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, nisem imel tazga ob?utka, vejamem pa da so druge gume ?e bolj?e oziroma dajo ?e tisto piko na i.

 

 

Me pa ?e vedno matra, ?e bi ruknu gor gume 225/40/R18... kle je izbire kolikor ho?e? in so gume v pobvpre?ju za 40-50? cenej?e po kosu. To je na koncu 160-200? razlike pri kompletu pa ?e izbere? lohk gumo k ti je v?e? ne pa samo tiste dva tri modele. :angry:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, nisem imel tazga ob?utka, vejamem pa da so druge gume ?e bolj?e oziroma dajo ?e tisto piko na i.

Me pa ?e vedno matra, ?e bi ruknu gor gume 225/40/R18... kle je izbire kolikor ho?e? in so gume v pobvpre?ju za 40-50? cenej?e po kosu. To je na koncu 160-200? razlike pri kompletu pa ?e izbere? lohk gumo k ti je v?e? ne pa samo tiste dva tri modele. :angry:

 

to je res, sicer je odstopanje 4.3 % ampak so razlike v ceni kar velike...

ajvar, pri tebi pa ni panike, original je 215/45 18, ce das 225/40 18 je to cist ok

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, nisem imel tazga ob?utka, vejamem pa da so druge gume ?e bolj?e oziroma dajo ?e tisto piko na i.

Me pa ?e vedno matra, ?e bi ruknu gor gume 225/40/R18... kle je izbire kolikor ho?e? in so gume v pobvpre?ju za 40-50? cenej?e po kosu. To je na koncu 160-200? razlike pri kompletu pa ?e izbere? lohk gumo k ti je v?e? ne pa samo tiste dva tri modele. :angry:

 

to je 'na?a' dimenzija - ?e ?aka sezono :jupiii::jupiii::jupiii:

post-2637-1297767142_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem dobil pri Lustreku ceno 195? po kosu za Michelin Pilot Sport 3 v moji dimenziji, hitrostni razred V (do 240 km/h), kar je zame cez glavo dost :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem dobil pri Lustreku ceno 195? po kosu za Michelin Pilot Sport 3 v moji dimenziji, hitrostni razred V (do 240 km/h), kar je zame cez glavo dost :)

 

poglej se bridgestone za kok prodaja, ker trenutno je razlika za vse 4 gume 100 eur, kar ni zanemarljivo

pa tudi ni nc slabsa guma, npr: http://www.motorevija.si/datoteke/tab-225-2010-let.gif

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

federal?

 

yep - oem bridgestona, testi zelo zelo dobri, sam sem jih tudi vozil in guma je 1A.

 

Zanimivo da so slabe ocene le na oplu - ki ima tako zani? handling...:)

 

http://www.tyretest.com/summercar_tyres/fe..._595/index.html

 

Guma za to dimenzijo in to ceno je res dober nakup in me ne skrbi da bo kdo pameten, ja ?e nima? firme bo? letel s ceste....malo morgen, s ceste leti? ve?inoma zarad sebe.

 

Original gume Bridgestone sem zvozil v prvem letu od maja do Novembra - 25.000km pa je bilo samo ?e pol profila. Pol raje vsako leto kupim nove take pa sem na bolj?em :=)

 

 

 

za Simona en komentar za Federal S595

 

Had these tyres on my 200sx and that didn't really notice the noise - maybe due to the exhaust and what not, but I must say they weren't that bad...

 

In terms of performance, grip and handling was great in the 200sx :D:D:D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

posebej po pomembno, da vsakih 5000km naredis rotacijo, ker imajo smreka profil in je se posebej pri federalu lahko narest stopnjicasto obrabo, kar se rezultira kot hrup...

vprasi davida, kaj si milsli glede hrupa in federala :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst sem imel Goodride dve leti. So ble ?e na avtu ko sm ga kupu ...

Za v suhem so dobre ?eprav so Made in China za na mokro cesto pa zelo slabe.

Cena: v primerjavi z "dobrimi znamkami" pol cenej?a.

 

http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=2815111

 

Letos pa kak?ne bol?e.

http://www.motorevija.si/datoteke/tab-225-2010-let.gif

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to je res, sicer je odstopanje 4.3 % ampak so razlike v ceni kar velike...

ajvar, pri tebi pa ni panike, original je 215/45 18, ce das 225/40 18 je to cist ok

 

?e gre? pravilno ra?unat iz ve?je originalne dimenzije proti manj?i je razlika "le" -3,41% :blush:

 

 

Sre?a ?e nisem tolk na konc (imam ?e 4mm profila), da je to prioriteta takoj menjat, bom pa do poletja imel ?as ?e razmislit kaj bom naredil.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato sem tud sam ?altal na to dimezijo. :blush:

 

 

Ta dimenzija (225/40 R18) pride pri Lustreku 152? po kosu... Pirelli Cinturato pa v ceniku nima te dimenzije, je pa model Sottozerro, ki pride okoli 210? kos ...

 

225/40 R18 pa nimam v homogolaciji in je potem menda lahko problem pri tehnicnem ali pri kontroli prometa... pa se stevec potem odstopa ...

 

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.