Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Imam eno te?avo. Pri moji Mazdi 3, letniku 2004 mi je za?ela "goreti" opozorilna lu?ka motorja in no?e vgasniti. Avto sem vozila ?e tudi, da so mi ga priklopili na ra?unalnik. Takrat so napako odpravli, ampak se vedno znova ?ez ?as spet pojavi. Tja sem vozila ?e 2x, ampak vedno znova isto. Zanima me kaj bi bilo narobe? Zakaj javlja napako? :(

Napisano

Pozdravljeni.

 

Imam eno te?avo. Pri moji Mazdi 3, letniku 2004 mi je za?ela "goreti" opozorilna lu?ka motorja in no?e vgasniti. Avto sem vozila ?e tudi, da so mi ga priklopili na ra?unalnik. Takrat so napako odpravli, ampak se vedno znova ?ez ?as spet pojavi. Tja sem vozila ?e 2x, ampak vedno znova isto. Zanima me kaj bi bilo narobe? Zakaj javlja napako? :(

 

Pelji nekomu ki zna odpravit napako in ne samo narest reseta na ra?unalniku !

 

S kje si ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ti avto kej cukne v vi?jih obratih? Meni se to v?asih zgodi ob de?evnem oz. vla?nem vremenu. Res pa da je pri meni verejtno razlog v filtru in dovodu zraka....ampak ko avto 3x pri?gem in ugasnem, lu?ka izgine in vse dela normalno naprej.

Napisano

Ponavadi je tako, da prvi pri?ig lu?ke, ?e v logu ni ni? sumljivega, "re?ujejo" tako, da zbri?ejo sporo?ilo in naredijo reset. ?e pa se napaka ponavlja pa jim kar takoj povej naj ne delajo samo reseta in naj pogledajo zakaj se napaka pojavlja - nekaj je o?itno narobe. Lahko je tudi samo kak?en senzor, ki fila napa?ne podatke.

33112_1.png

Napisano

vsako opozorilo naj bi se bele?ilo iz katerega konca motorja naj bi se pojavljala napaka! ?e se to pojavi s5 po 1.,2. resetu je treba pogledat kje ti?i zajec,in hudi?a spravit oz pregnat :)

 

Je pa za take stvari res yawarye eden od pravih naslovov tukaj gor :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Pelji nekomu ki zna odpravit napako in ne samo narest reseta na ra?unalniku !

 

S kje si ?

 

Ja sai... Sem iz okolice Mb.

 

A ti avto kej cukne v vi?jih obratih? Meni se to v?asih zgodi ob de?evnem oz. vla?nem vremenu. Res pa da je pri meni verejtno razlog v filtru in dovodu zraka....ampak ko avto 3x pri?gem in ugasnem, lu?ka izgine in vse dela normalno naprej.

 

Ne avto mi ne crkuje, samo lu?ka gori. :(

 

Ponavadi je tako, da prvi pri?ig lu?ke, ?e v logu ni ni? sumljivega, "re?ujejo" tako, da zbri?ejo sporo?ilo in naredijo reset. ?e pa se napaka ponavlja pa jim kar takoj povej naj ne delajo samo reseta in naj pogledajo zakaj se napaka pojavlja - nekaj je o?itno narobe. Lahko je tudi samo kak?en senzor, ki fila napa?ne podatke.

 

Ja ko sem peljala prvi? mi je rekel, da je javilo nekak?no nepravilno delovanje zra?nega filtra oziroma nekai podobnega. Sem pa sli?ala tudi, da je lahko napaka v sistemu za ?i??enje izpu?nih plinov. Ne vem... :(
Napisano

?e sem prav razumel naj bi bila mo?na napaka na katalizatorju? Lahko pa da je samo senzor pretoka zraka za o?istit.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Meni se je na mazdi 6 pojavila tudi li?ka za opozorilo napaka na motorju. Po priklopu na ra?unalnik so ugotovili , da je napaka na ERG ventilu. Po temeljitem pregledu ventila so ugotovili da je napaka ne na ventilu ampak na cevkah, ki so priklopljene na ventil. Ker je v teh ceveh vakum in je po tolikih letih cevka preparela je v cevko pri?el zrak, kar je pomenilo nepravilno delovanje ventila, posledi?no pa v?ig lu?ke NAPAKA NA MOTORJU. Po zamanjavi cevke mi ?e cca. 1 leto dala OK.

 

Upam da sem ti kaj pomagal.

 

Lep pozdrav Uro?.

 

PS: Moja mazda je tudi letnik 2004.

Napisano

Meni se je na mazdi 6 pojavila tudi li?ka za opozorilo napaka na motorju. Po priklopu na ra?unalnik so ugotovili , da je napaka na ERG ventilu. Po temeljitem pregledu ventila so ugotovili da je napaka ne na ventilu ampak na cevkah, ki so priklopljene na ventil. Ker je v teh ceveh vakum in je po tolikih letih cevka preparela je v cevko pri?el zrak, kar je pomenilo nepravilno delovanje ventila, posledi?no pa v?ig lu?ke NAPAKA NA MOTORJU. Po zamanjavi cevke mi ?e cca. 1 leto dala OK.

 

Upam da sem ti kaj pomagal.

 

Lep pozdrav Uro?.

 

PS: Moja mazda je tudi letnik 2004.

 

Ti ima? dizla ?

Ventil je EGR !

 

Ja sai... Sem iz okolice Mb.

Ne avto mi ne crkuje, samo lu?ka gori. :(

Ja ko sem peljala prvi? mi je rekel, da je javilo nekak?no nepravilno delovanje zra?nega filtra oziroma nekai podobnega. Sem pa sli?ala tudi, da je lahko napaka v sistemu za ?i??enje izpu?nih plinov. Ne vem... :(

 

Predvidevam da ima? bencinarja. :ne vem:

Sistem za ?i??enje izpu?nih plinov-katalizator.

Treba je po vrsti Senzor prretoka zraka, lambda 1, lambda 2 in potem se bo videlo kaj ga matra. :jupiii:

Tester in se peljat en al pa dva kroga pa se bo takoj pokazalo kje si ga zajec na roke ?vrka in po katerih kablih mu ?prica. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ti ima? dizla ?

Ventil je EGR !

Predvidevam da ima? bencinarja. :ne vem:

Sistem za ?i??enje izpu?nih plinov-katalizator.

Treba je po vrsti Senzor prretoka zraka, lambda 1, lambda 2 in potem se bo videlo kaj ga matra. :jupiii:

Tester in se peljat en al pa dva kroga pa se bo takoj pokazalo kje si ga zajec na roke ?vrka in po katerih kablih mu ?prica. :D

 

to?no to sem imel v mislih

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.