Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem lastnik mazde 6 136d l. 2005. Lepo prosim , ?e mi lahko kdo svetuje ali je imel ?e podoben primer. Avto sem kupo pred 2 meseca . Dogaja se , da ob hladnem zagonu skadi kot ,da bi spusto dimno zaveso vse je v dimu in dim smrdi po nafti . Ko se pelje? in ko se zagreje je ok . Lepo prosim , mi lahko kdo pove kaj bi lahko bilo in ?e je napaka huda ??

Napisano

a kadi odzadaj iz izpu?ne cevi, ali se pri?ne kaditi ispod avtomobila gost bel dim ?

 

?e je ispod avta, potem je lahko te?ava v webasto grelcu...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

To?no tako, povej kje je ta dim - webasto je ponavadi pri prvi gumi (dim) in to je normalno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po moje je samo Webasto.A se to dogaja zjutraj pod 7°C??e se,je to normalno.

 

 

Napisano

Ne na izpuh se kadi bol bel dim in smrdi po nafti ...

 

DEJ Malo ve? podatkov! koliko km., a pri segretem motorju isto dela?, ti primankuje vode v hladilnem sistemu?....???

?e ti primanjkuje vode pa ?e kadi (belo) tudi pri ogretem motorju, potem na servis pa menjaj tesnilo glave motorja!

 

Je pa velika verjetnost, da se ti kadi samo od webasta (?e samo tej ko je hladen in je zunaj pod 5 stopinj celzija)!

 

ps. Turbina pa ni wolksvagnova, da bi kar tako crknila!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.