Skoči na vsebino

menjava diferenciala

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Link ne dela. Menjal je ?e marsikdo ampak ne na Mazda forumu. Fajn razmi?lja? samo, da ne bo? potem jamral, da si ?e juja vlo?il pa avto ni vreden pol tega kar si noter zmetal. Peljal se bo pa pomoje v ovinke ko pesem (beri: ti ti divjak, a ?e bolj bi divjal v ovinke???). Pa fajn je, da si nabildan ker bo (?e je LSD kaj vreden) ob vsaki luknji volan zategnilo tja.

 

 

?e kaj? :P

Napisano

Deeyan hitro editira post v kak?no bolj pametno vpra?anje/izjavo, ?e ne se bo kdo smejal. :P

 

LSD (limited slip differential) se zmontira namesto original diferencial. Starega (montiran je v/zraven menjalniku) vr?e? ven, tega notri in ?e ima? ?pero. In, ko ga nahodi? v ovinku in ho?e zunanje kolo zdrsniti ga ?pera za?lajfa in da ful ve? mo?i notranjemu kolesu, da te vle?e tja kamor ma? namotan volan.

 

Ma tole si preberite.

Napisano

?e prou zastopm - pol to lohk da? v vsak avto (tud v mojo Xedos-ko)?

In je bol? v ovinkih (sploh na mokrem) in pa tud za po snegu pozim prou pride.

 

Slabosti??? Razen cene.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

:blink:

verjetno je mene narobe razumel, ko sm napisu ?e ?em ?parat za RWD...

sem mislil na avto in ne na diff oziroma menjalnik. :) (in pogonsko gred)

Napisano

:blink:

verjetno je mene narobe razumel, ko sm napisu ?e ?em ?parat za RWD...

sem mislil na avto in ne na diff oziroma menjalnik. :) (in pogonsko gred)

 

tako je :)

 

pa druga? bi blo mo?no nardit RWD sramezljiv

Napisano

hja... rabi? menjalnik RWD, recimo od kake supre, RX7, RX8...

predelat mor? zvon menjalnika da ga lahk gor na ma?ino pr?raufra?, potem rabi? pogonsko gred do riti avta (prav dolgo - spet custom made), zadnji diferencial,

 

po sredini bi moral fuknit avspuh ven ker na tem avtu ni placa za pogonsko gred, in bi moral nekje druge avspuh spelat, problem bi bil z zadnjim mostom ki je na tem avtu kar nizek, ker ne bi bilo prostora za zadnji diferencial, potem je tu se zadnji lonec ki je na poto, zadnje polosovine in seveda roke... verjetno bi bilo treba predelat tudi vzmetenje.

 

huh. :) vprasanje ce ni lazje karoserije prisvasat na Supro al pa RX7 :hohoho:

Napisano

hja... rabi? menjalnik RWD, recimo od kake supre, RX7, RX8...

predelat mor? zvon menjalnika da ga lahk gor na ma?ino pr?raufra?, potem rabi? pogonsko gred do riti avta (prav dolgo - spet custom made), zadnji diferencial,

 

po sredini bi moral fuknit avspuh ven ker na tem avtu ni placa za pogonsko gred, in bi moral nekje druge avspuh spelat, problem bi bil z zadnjim mostom ki je na tem avtu kar nizek, ker ne bi bilo prostora za zadnji diferencial, potem je tu se zadnji lonec ki je na poto, zadnje polosovine in seveda roke... verjetno bi bilo treba predelat tudi vzmetenje.

 

huh. :) vprasanje ce ni lazje karoserije prisvasat na Supro al pa RX7 :hohoho:

Napisano

?e prou zastopm - pol to lohk da? v vsak avto (tud v mojo Xedos-ko)?

In je bol? v ovinkih (sploh na mokrem) in pa tud za po snegu pozim prou pride.

 

Slabosti??? Razen cene.

 

Prav razume?. Slabost je samo cena. In pri bolj agresivnih ?perah ti avto potem vle?e na notranjo stran ovinka. ?zmeden? Kolega je kupil Megana RS 250 CUP (CUP ima serijsko ?pero) in je namotal ven iz parkiri??a in ga nahodil, pri?akoval, da bo avto malo zdrsnil naprej pa ni ampak samo zavil, on je pa z zadnjim kolesom po robniku zbil feltno. :P

 

pa druga? bi blo mo?no nardit RWD sramezljiv

 

Na kratko. Ne. Kupi si kaj kar ?e ima RWD ali pa ostani na FWD.
Napisano
Napisano

Prav razume?. Slabost je samo cena. In pri bolj agresivnih ?perah ti avto potem vle?e na notranjo stran ovinka. ?zmeden? Kolega je kupil Megana RS 250 CUP (CUP ima serijsko ?pero) in je namotal ven iz parkiri??a in ga nahodil, pri?akoval, da bo avto malo zdrsnil naprej pa ni ampak samo zavil, on je pa z zadnjim kolesom po robniku zbil feltno. :P

 

Pa gume ti pobira velik bolj kot ?e je normalno odprt diferencial. Sploh, ?e so ovinki se to kr pozna pri ?ivljenski dobi gum.

33112_1.png

Napisano

jebe? gume, to je potro?ni materjal, sam da vle?e :punk:

 

mah kurc jaz tega ne morem re?t, k me pride ena guma 170-200? :(

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.