Skoči na vsebino

menjava diferenciala


Ploki

Priporočeno sporočilo

Link ne dela. Menjal je ?e marsikdo ampak ne na Mazda forumu. Fajn razmi?lja? samo, da ne bo? potem jamral, da si ?e juja vlo?il pa avto ni vreden pol tega kar si noter zmetal. Peljal se bo pa pomoje v ovinke ko pesem (beri: ti ti divjak, a ?e bolj bi divjal v ovinke???). Pa fajn je, da si nabildan ker bo (?e je LSD kaj vreden) ob vsaki luknji volan zategnilo tja.

 

 

?e kaj? :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Deeyan hitro editira post v kak?no bolj pametno vpra?anje/izjavo, ?e ne se bo kdo smejal. :P

 

LSD (limited slip differential) se zmontira namesto original diferencial. Starega (montiran je v/zraven menjalniku) vr?e? ven, tega notri in ?e ima? ?pero. In, ko ga nahodi? v ovinku in ho?e zunanje kolo zdrsniti ga ?pera za?lajfa in da ful ve? mo?i notranjemu kolesu, da te vle?e tja kamor ma? namotan volan.

 

Ma tole si preberite.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:blink:

verjetno je mene narobe razumel, ko sm napisu ?e ?em ?parat za RWD...

sem mislil na avto in ne na diff oziroma menjalnik. :) (in pogonsko gred)

 

tako je :)

 

pa druga? bi blo mo?no nardit RWD sramezljiv

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hja... rabi? menjalnik RWD, recimo od kake supre, RX7, RX8...

predelat mor? zvon menjalnika da ga lahk gor na ma?ino pr?raufra?, potem rabi? pogonsko gred do riti avta (prav dolgo - spet custom made), zadnji diferencial,

 

po sredini bi moral fuknit avspuh ven ker na tem avtu ni placa za pogonsko gred, in bi moral nekje druge avspuh spelat, problem bi bil z zadnjim mostom ki je na tem avtu kar nizek, ker ne bi bilo prostora za zadnji diferencial, potem je tu se zadnji lonec ki je na poto, zadnje polosovine in seveda roke... verjetno bi bilo treba predelat tudi vzmetenje.

 

huh. :) vprasanje ce ni lazje karoserije prisvasat na Supro al pa RX7 :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hja... rabi? menjalnik RWD, recimo od kake supre, RX7, RX8...

predelat mor? zvon menjalnika da ga lahk gor na ma?ino pr?raufra?, potem rabi? pogonsko gred do riti avta (prav dolgo - spet custom made), zadnji diferencial,

 

po sredini bi moral fuknit avspuh ven ker na tem avtu ni placa za pogonsko gred, in bi moral nekje druge avspuh spelat, problem bi bil z zadnjim mostom ki je na tem avtu kar nizek, ker ne bi bilo prostora za zadnji diferencial, potem je tu se zadnji lonec ki je na poto, zadnje polosovine in seveda roke... verjetno bi bilo treba predelat tudi vzmetenje.

 

huh. :) vprasanje ce ni lazje karoserije prisvasat na Supro al pa RX7 :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e prou zastopm - pol to lohk da? v vsak avto (tud v mojo Xedos-ko)?

In je bol? v ovinkih (sploh na mokrem) in pa tud za po snegu pozim prou pride.

 

Slabosti??? Razen cene.

 

Prav razume?. Slabost je samo cena. In pri bolj agresivnih ?perah ti avto potem vle?e na notranjo stran ovinka. ?zmeden? Kolega je kupil Megana RS 250 CUP (CUP ima serijsko ?pero) in je namotal ven iz parkiri??a in ga nahodil, pri?akoval, da bo avto malo zdrsnil naprej pa ni ampak samo zavil, on je pa z zadnjim kolesom po robniku zbil feltno. :P

 

pa druga? bi blo mo?no nardit RWD sramezljiv

 

Na kratko. Ne. Kupi si kaj kar ?e ima RWD ali pa ostani na FWD.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prav razume?. Slabost je samo cena. In pri bolj agresivnih ?perah ti avto potem vle?e na notranjo stran ovinka. ?zmeden? Kolega je kupil Megana RS 250 CUP (CUP ima serijsko ?pero) in je namotal ven iz parkiri??a in ga nahodil, pri?akoval, da bo avto malo zdrsnil naprej pa ni ampak samo zavil, on je pa z zadnjim kolesom po robniku zbil feltno. :P

 

Pa gume ti pobira velik bolj kot ?e je normalno odprt diferencial. Sploh, ?e so ovinki se to kr pozna pri ?ivljenski dobi gum.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.