Skoči na vsebino

Mazda6 in lak z osnovo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me kak?ne so va?e izku?nje z plo?evino pri mazdi? Pri moji ?estkiimam kar slabe izku?nje. Gre predvsem za obtol?enine od kamenja ki fr?i po zraku med vo?njo predvsem po avtocesti in tega je pri meni kar dosti. ?e pred letom dni sem opazil eno piko na strehi in si mislil da je po?kodovan samo lak. Letos pa sem opazil da je pika za?ela rjaveti. Peljal sem jo na servis in so mi jo prekrili z korecijsko barvo. Pridem iz servisa in opazim ?e kar newkaj pikic od tega spet dve rjavi. Na servisu mi svetujejo naj po?akam do poletja in potem pripeljem na popravilo. Zakaj me to tako nervira? Zato ker imam po pokrovu motorja in blatnikih kar nekaj krat ve? tehle pikic pa nobena ne rjavi. Streha pa me kar malo boli. Pa ?e od?raufat se je ne da, da bi jo zamenjal. Zanima me ali se mi ?e spla?a krpati s korekturo (se kar lepo opazi) ali kar polakirati streho.

Mogo?e je pa to tista japonska bolezen k so v?asih dejali:" Japonc je odli?en avto sam pleh pa je zelo slab?" Moj avto je star 2. leti in 8 mesecev.

 

In ?e ?isto futurisati?no vpra?anje. Kaj se da narediti s streho ?e ti prerjavi?

Napisano

Vozim Mazdo 6 in Golfa VI pri tem, da imam na mazdi narejenih dobrih 30kkm ve?. Oba avta sta vo?ena pribli?no enako pa je nao beh tudi pribli?no enako raznoraznih obtol?enih pikic tako, da ne bi rekel, da je razlika v kvaliteti lakiranja vsaj med tema dvema ne.

 

Kar se pa ti?e popravil ti pa res priporo?am uporabo korekturne brave in prilo?enega laka. Ja se vidi, da je popravljeno ampak bistveno manj kot pa ?e ni. Sploh pri udarcih kamen?kov, ki so tako mo?ni, da razkrijejo pleh, tako, da je zelo priporo?ljivo ?im prej narediti korekturo in za??ititi plo?evino.

 

Dobi? pa v tistem paketu za korekturo tudi kovinsko ??etko s katero najprej iz pikice previdno odstrani? rjo (pomagaj si s pove?evalnim steklom ali si dobro naredil). Vse skupaj o?isti? nato da? gor barvo ampak ne preve? saj bo ?el nato ?ez ?e lak. Ko se posu?i po kakih parih dneh previdno zbrusi? z najbolj finim vodobrusnim papirjem (tukaj res pazi, da ne zbrusi? tistega kar no?e?) nato pa ?e spolira? s polir pasto in drugimi politurami.

 

Dela ni tolk velik se pa spla?a - s?asoma pa ?e ti ta popravila niso v?e? pa da? lahko vse skupaj lakirat k li?arju.

33112_1.png

Napisano

Znano je,da so tej novi laki na vodni osnovi za enih 50% slab?i od starih nitro ali dvokomponentnih poliesterskih (bolj mehki so in dovzetnej?i za udarce in brazde).

So pa zato boj ekolo?ki.Poglejte si kak?en 20 let star avto-barva je ponavadi(?e je metalna z lakom ?ez seveda),mnogo bolj ohranjena in z manj luknjicami od kamen?kov,kot eno leto stara-ekolo?ka vodna.

Meni je pred letom li?ar prebarval prvi odbija? in je ?e spet ves popikan. :whatever:

Vse stvari (ali skoraj) so sedaj slab?e kvalitete kot neko?.Zato pa ljudje,ki ho?ejo res dobre stvari,i??ejo te "vintage" izdelke.

 

 

Napisano

Bo kar dr?alo, da so stare barve mnogo bolj?e kot nove na vodni osnovi. Tudi sam sem opazil, da je bil lak na mojem prej?njem avtu starem 16 let brez kakr?nih koli popravil (razen po?kodb od ve?jih kamen?kov) mnogo bolj ohranjen kot na 3 leta stari mazdi 3 in 5 let starem C3. Zgleda da so proizvajalci temi eko barvami kupcem naredili medvedjo uslugo. :vskalo:

 

 

Nekje sem bral, da ima Ferarri na svojih avtomobilih kot kon?en sloj neko kerami?no zadevo, ki ne zgubi sijaja, ni ob?utljiv na odrgnine, manj?e udrace.... :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.