Skoči na vsebino

Sesalna loputa

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

umm prosim ?e ima kdo kaj ve? izku?enj s tem ??

 

klik

 

hvala

 

Najbolj? da ne pipa?, ker potem bo sledilo samo jamranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Malo poglej, kako majhno povr?ino ima? tam okrog in kaka koli?ina zraka ti pihne mimo.

Tisto ne more vplivat na temperaturo kaj prida- vsaj ne pod polnim plinom, za ler je pa bolje, ?e je zrak malo ogret.

Moj predlog- ne pipaj!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ta velik sveder in vrtalko pa gasa :hudicek:

 

 

Treba jo je razdreti in dobiti enega strugarja, da jo postru?i, potem pa narediti novo loputo. Mitja MX-6T ima ?e nekaj takih na zalogi, ampak samo za K motorje (V6)

Napisano

Lahko si med polnim plinom korund notri vsipa?- ti bo ?e kanale obdelalo na fino ;)

 

Sam ne sme? to delati na tubo motorju, za Honde in nasploh Japonce brez turbine je pa fajn ideja. Objavljena slika

Hey guys, I've got a 98 1.8T. I've had a k04 and chip for a while and wanted to get more performance. I was recommended to port and polish the intake and exhaust. We found out they used abrasive material to do it like gritty sand. So I got with my friend that tunes Hondas and we decided to try it ourselves. We got a bag of sandblasting sand and hooked up into the intake and started the car. We had to hold the gas so it would run. He wanted to let the engine suck in the sand through the intake so it would port it out and then push it out the ehxaust so it would port the exhaust manifold.

I was worried that it might cause problems but he figured it'd be OK as long as we didn't make boost and it get sucked in the turbo. After running the car and letting it suck in sand we got about half way through a 25 lb bag. The check engine light was on and the engine was bucking and kicking and sounding really weird. We stopped and hooked the car back up normal and took off the sand supply. We tried to start it again and it was really hard. Once started it couldn't idle and kept making weird noises. We took it out and drove it and it started to make scraping and knocking noises.

Help! Can anyone tell me what to do! My buddy only does Hondas so he doesn't know much about Audis.

Napisano

Tist z audijem pa je legenda.. mu ni kapnalo da filtri niso na avtu kr tk za đabe?

 

A ti ne ve?, da je tip delal TUNING in je zato odstranil filter!?!?

 

Po moje mu kasneje zato ni delal dobro, ker je imel pretople sve?ke za tunan motor z zelo pove?anim VE-jem.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

umm prosim ?e ima kdo kaj ve? izku?enj s tem ??

 

klik

 

hvala

 

To ni ni? drugega kot, da je odklopil gretje "difuzorja" da se gor ne nabira kao "led", po teoriji ?e se to greje ni dobro ker je "topel zrak preredek" kao bolj gost zrak ( interkuler) :(

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Najbol?e bi blo da bi mel gor neko regulacijo ina da ima vse skupaj cca nekje med 5-10 stopinj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najbol?e bi blo da bi mel gor neko regulacijo ina da ima vse skupaj cca nekje med 5-10 stopinj.

 

Ja to bi se najla?je uredilo elektro

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.